Behalve als het een G60 is. (Het zijn G60 bumpers volgens mij)quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef heijx het volgende:
[..]
Verkeerd gemonteerde "dikke" bumper (met name achter) = Sjonnie
praat geen poep jongequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zo'n spoiler heeft GEEN onnoemelijk weinig zin.
Hij maakt meer drag dan downforce, zullen we maar zeggen
[afbeelding]
en gelukkig maar anders zouden de voorwielen zo weinig grip hebben op snelheid.
ik helemaal blij dat mijn auto (nog) niet vermeld werd..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Inorbit het volgende:
ik vind overigens SEAT ook een Sjonnie merk, er zijn genoeg van die ibiza's met lompe velgen foute lampen en te grote uitlaten op hun 1.6'jes
Mijn auto is ook rdw goedgekeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
praat geen poep jonge![]()
dit model cosworth is rdw namelijken de vleugel heeft daadwerkelijk nut want vooral in de bochten was en is die tricky, zonder vleugel is die onhoudbaar
![]()
Bij Sierra RS cosworth is die vleugel er niet voor de sier op gezet. Het is toch een homologatie (of hoe heet dat ook alweer) rally auto. Dat betekend dat ie gewoon voor de Rally en Race is ontwikkeld MET spoiler. Het straatmodel hebben ze vervolgens dezelfde spoiler gegeven om hem daarom meer op het rally model te laten lijken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn auto is ook rdw goedgekeurd.. Zonder spoiler.
Precies, en stickers van Subaru 4ever, dubbele uitlaat achter, geblindeerde ramen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:49 schreef Goochie het volgende:
Bij dat soort auto's horen zulke spoilers ook, vind ik. Net zoals bij de nieuwe Impreza STI waar er zelfs 2 vleugels achterop zitten.![]()
Nou, dat hoeft nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:02 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Precies, en stickers van Subaru 4ever, dubbele uitlaat achter, geblindeerde ramen....
Ten eerste... Dom kompjequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef heijx het volgende:
[..]
"DTM"Ruitenwisser = Sjonnie
Verkeerd gemonteerde "dikke" bumper (met name achter) = Sjonnie
Wielen = grensgeval
En ik kan mij vergissen, maar volgens mij zitten er "spuitbus" zwarte achterlichten op.
Voor de rest gaat hij wel, al staat hij iets te hoog op die wielen.
Ja het zijn G60 Bumpers...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Behalve als het een G60 is. (Het zijn G60 bumpers volgens mij)
Mono ruitenwissers noemen ze ook wel DTM-style ruitenwissers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ten eerste... Dom kompje
Het is een Mono ruitenwisser..
En ik heb hem net gekocht.. En het is mijn eerste auto![]()
En ik ben er blij mee...
En die achterlampen zijn niet gespoten maar zijn echt zo uit de fabriek![]()
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef zerotolerance het volgende:
Maar is het ook een G60?
idd.. Maar het is een monoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mono ruitenwissers noemen ze ook wel DTM-style ruitenwissers.
Opgesjonde bumpers dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef WesHell het volgende:
Nee gelukkig niet
Anders zat ik weer met die Glader..
Het is een 1.8
Die zitten op wel meer auto's (de mijne bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef WesHell het volgende:
idd.. Maar het is een mono
Wordt het toch wel een beetje een sjonnie auto.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Anders zat ik weer met die Glader..
Het is een 1.8
Aah het is vervoer met een beetje powerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Wordt het toch wel een beetje een sjonnie auto.
Past precies bij je Wesley.. sjonniequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef WesHell het volgende:
Hier mijn auto dan
Net gekocht...![]()
[afbeelding]
Iets anders dan een BX héquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Past precies bij je Wesley.. sjonnie![]()
Damn heb het ding net...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan mag je de bout van de andere ruitenwisser wel eens wegwerken.
Hebben nog een donkerblauwe golf 2 helemaal origineel, nauwelijks een spatje roest en prima rijdend. Mijn Schoonpapa rijdt daar in de Winter mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als hij helemaal in originele staat is, is het sowieso al een klassieker. Net als een originele Golf I GTI, die zie je nergens meer, terwijl het juist af fabriek zo'n leuk wolfje-in-schaapskleren was...
Of de originele Golf Cabriolet, ik mis de mijne nog dagelijks tijdens de zomer(moest hem noodgedwongen wegdoen...)
Wat voor 6 Cil in lijn heb je dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef zerotolerance het volgende:
Ik heb liever een BX (mits het de GTI is natuurlijk)
Verklaar "dom kompje"...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ten eerste... Dom kompje
Het is een Mono ruitenwisser..
En ik heb hem net gekocht.. En het is mijn eerste auto![]()
En ik ben er blij mee...
En die achterlampen zijn niet gespoten maar zijn echt zo uit de fabriek![]()
Originele golf cabrio heb ik ook nog gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als hij helemaal in originele staat is, is het sowieso al een klassieker. Net als een originele Golf I GTI, die zie je nergens meer, terwijl het juist af fabriek zo'n leuk wolfje-in-schaapskleren was...
Of de originele Golf Cabriolet, ik mis de mijne nog dagelijks tijdens de zomer(moest hem noodgedwongen wegdoen...)
Hoeveel cilinders heeft jouw auto ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef WesHell het volgende:
Wat voor 6 Cil in lijn heb je dan?
Want een 6 Cil is echt niks!![]()
1990...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:45 schreef heijx het volgende:
[..]
Verklaar "dom kompje"...![]()
En als het een Mono ruitenwisser is, is het uiteraard geen Sjonniebak.![]()
![]()
Ik was dertien toen de Golf II op de markt kwam, vijftien toen Walter Treser het concept "zwarte achterlichten" op de markt bracht voor Audi modellen, maar de VW Golf II heeft af fabriek NOOIT zwarte achterlichten gehad.
Wel "smoke" boven (dat is grijs) en rood onder, op oa de Millionaire uitvoering uit 1988, maar die had een speciale tint blauw.
Uit welk jaar (en maand) is die auto precies? Die grille is namelijk ook niet origineel en daaraan determineer je een Golf onder andere.
Een 4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoeveel cilinders heeft jouw auto ook alweer?
Een BMW. (En ik heb meer dan 90 pk)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef WesHell het volgende:
[..]
Wat voor 6 Cil in lijn heb je dan?
Want een 6 Cil is echt niks!![]()
Idd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef zerotolerance het volgende:
Zag ik net niet staan dat je een 8 cilinder had? Je Golf, die je net gekocht had, was toch je eerste auto?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:37 schreef Dr_Crouton het volgende:Slechte bestuurderstoelen die naar rechts hangen Geen kofferruimte meer door (eigen inbouw)subwoofer Zo verlaagd dat ze stapvoets over een drempel moeten of anders nog meer afgaan als de
Ik ook..quote:
Dus toch liever een sjonnie auto totzoverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:44 schreef Taxi het volgende:
Tussenstand van de poll (stormloop...):
Sjonnies 8
BX 4
Ik heb al lang geen BX meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef WesHell het volgende:
[..]
Iets anders dan een BX hé
Maar mijn vader heeft hem ingeruild op een andere auto.
Dus kon hem voor een koopje krijgen, vandaar nu een Golf![]()
Een BX is anti-sjonnie, das tofquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef Taxi het volgende:
Poll: Wat heb je liever: Citroen BX of een Sjonniebak?BX Sjonnie
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
Toch hebben ze liever een sjonnie bak Eelke Boukequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen BX meer![]()
[..]
Een BX is anti-sjonnie, das tof![]()
Ja duh, de gemiddelde PTA-bezoeker is een Sjonnie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:13 schreef WesHell het volgende:
Toch hebben ze liever een sjonnie bak Eelke Bouke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |