Ik zie er ander veel bontkraagjes inrijden, niet dat het mij stoortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef Poit- het volgende:
Golf niet vind ik. Alleen als ze idd helemaal zijn uitgebouwd en dubbele uitlaten eronder enzo. Een nieuwe golf 4 kan ik geen sjonniebak noemen...
idd! stuk voor stuk mooie wagens, zolang het maar origineel is is het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef heijx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we het er maar op houden dat de eigenaar de mate van Sjonnieness van zijn auto bepaalt?
Ik zie die gasten dagelijks de patser uithangen in Alphen. En dan zoek je het kenteken op op rdw.nl, en dan is het een 1.4quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef Jasperaldo het volgende:
Ik zie er ander veel bontkraagjes inrijden, niet dat het mij stoort
Laat die gasten toch
Zo is het maar net! Een Scirocco I een sjonniebak gaan noemen, gaat mij meer dan veel te ver!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef heijx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we het er maar op houden dat de eigenaar de mate van Sjonnieness van zijn auto bepaalt?
Niet mee eens. Een Honda Civic uit het model 95-01 vind ik (indien redelijk standaard) erg netjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:17 schreef Studentplus.nl het volgende:
de sjonnies zelf maken uiteraard de auto ook sjonnie! dat is het belangrijkste!
de sjonnie-bak bij uitstek:
Honda Civic
verder zijn de gepimpte varianten van de meeste wagens ook sjonnnies
[off topic]quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef t0n het volgende:
In die Corsa ligt anders wel 'n motor die 90% van de nederlandse weggebruikers stront voor de ogen rijdt.
Ik wel, bak verhouding van 'n Calibra 16V, Kadett 16v, Astra 16v (alle GSI modellen) liggen rond de 245 echte km/uquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
[off topic]
Maar helaas, daar gaat het niet om.... En ik vindt 90 % wel een beetje veel van het goede. Oké, 150 pk op zo'n 800 kilo is best veel maar ik verwacht niet dat de topsnelheid rete hoog is.
[/off topic]
Ja in america rijden de 'sjonnies' honda.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou eigenlijk? Heb je daar ook "Johnny's" ??
Wel gek dat het precies omgekeerd is voor de motoren van Honda.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja in america rijden de 'sjonnies' honda.
Honda ghetto ricers heten ze daar.
Jij hebt een Honda Civic CRX del Sol, en woont in een ghettoquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel gek dat het precies omgekeerd is voor de motoren van Honda.
[afbeelding]
ghetto?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt een Honda Civic CRX del Sol, en woont in een ghetto
Verkapte Amerikaan?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een flat in een voorstad van Den haag, en niet willen bekennen dat je in de ghetto woont?
Of van die Saturn'squote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja in america rijden de 'sjonnies' honda.
Honda ghetto ricers heten ze daar.
Ik vertrek zo naar je ghetto om sjonniecars te fotograferen btwquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zie het meer als de buur-gemeente van Wassenaar dan de voorstad van Den Haag.
hier wonen louter oude mensen in grote huizen, manik ben de uitzondering
welke buurt in leeuwardenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar je ghetto om sjonniecars te fotograferen btw
Zuinig op zijn en niet verpesten, das bijna een klassieker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef WesHell het volgende:
ik krijg mischien een GOlf 2 GTI 1.8 16 Klepper..
ben dan offie een sjonnie toch???
lol
fotootje van m'n ghetto vanaf de bovenste verdieping (incl. alle sjonniebakken)quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar je ghetto om sjonniecars te fotograferen btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |