In jouw geval welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Verlagen is toch niet sjonnie he?
*geen sjonnie wil zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:23 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
Inderdaad.
Angel eyes -> mwoa, kan NIET!! die zijn van BMW hou het lekker origineel
Blinderen -> kan ook, indien niet TE
Zonneband -> Zwaar fout
Bodykit -> Hangt er vanaf hoe asociaal
![]()
Erg gave bak trouwensquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Goochie het volgende:
Dan zal ik onze nieuwe aanwinst ook maar eens tonen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Een C2 VTS met 125pk. Erg leuk speelgoed.![]()
Nee meneer de BMW neuker met oogkleppen op, ik vind het persoonlijk een heel mooi design en de VTS versie is erg leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef yup het volgende:
[..]
Dat vind je omdat het alleen maar een vieze citroen is die je na een paar jaar in een urn kan strooien omdat ie is weggerot![]()
![]()
![]()
Team Fryslân bij de carpool bij Twijzel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
![]()
Je rijdt een zwarte golf met ruitenwisser à la DTM en je zegt dat je smaak hebt?![]()
Nu val je onder dat boerengespuis hier in de buurt. Kun je mooi elk weekend bij de carpoolplaats staan bij die andere sjappies![]()
Ik rij er nogal eens langs.quote:
Ah dus je woont in mijn regio?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik rij er nogal eens langs.
Woon namelijk in deze regio....
Jammer dat ik sneller ben dan 99 procent van wat daar doorgaands komt. Terwijl bij mij alles standaard is aan de buitenkant.
Enige leuke auto die er wel eens staat is een B ascona.
Nee, tis nu een 205 GTTI.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah dus je woont in mijn regio?![]()
Ik durf te wedden dat mijn ex-BX alles er ook makkelijk uittrok daar![]()
Maarre, heb je nog steeds die 205 GTi?
Heb ik iets gemist? Wat heb je eraan gedaan danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, tis nu een 205 GTTI.
De fransen worden gelukkig niet in een adem genoemd met de sjonnie's.
sommige mensen vinden het uiterlijk belangrijker als de snelheid.. ik snap niet waarom iedereen hier mensen die hun uiterlijk van hun auto (voor zichzelf) verfraaien gelijk de grond in worden getrapt..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jammer dat ik sneller ben dan 99 procent van wat daar doorgaands komt. Terwijl bij mij alles standaard is aan de buitenkant.
Hahahahaha!! Lachu met jou.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef yup het volgende:
[..]
Dat vind je omdat het alleen maar een vieze citroen is die je na een paar jaar in een urn kan strooien omdat ie is weggerot![]()
![]()
![]()
Ho, Ik zeg niet dat mensen die hun auto uiterlijk verfraaien de grond in getrapt moeten worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef KeessieK het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het uiterlijk belangrijker als de snelheid.. ik snap niet waarom iedereen hier mensen die hun uiterlijk van hun auto (voor zichzelf) verfraaien gelijk de grond in worden getrapt..onder het motto van, mijn standaard auto is lekker sneller dan die plastic auto van jou.. laat die mensen (en mij
) lekker in hun waarde zeg..
![]()
Begin me af te vragen wie je bent dan..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ho, Ik zeg niet dat mensen die hun auto uiterlijk verfraaien de grond in getrapt moeten worden.
Wel vind ik dat als je je auto te ver verfraaid onder het motto dat ziet er snel uit, en er ook op die manier mee rijdt ( ofwel, gas geven bij de stoplichten, opdrukken, etc) je ook het vermogen moet hebben om je uiterlijk bij te staan.
Zoals ik op jouw foto kan zien ziet je auto er leuk uit, slecht kleine dingen verfraaid, geen complete uitverbouwde bak. Dat vind ik mooier dan een compleet uitgebouwde auto met een sneue motor.
Zelf rij ik in een auto die er iets anders ziet dan standaard, maar die nog lang geen valse verwachtingen geeft bij de stoplichten.
Mijn andere auto heb ik bewust op stalen velgen met wieldoppen gezet, zodat mensen er helemaal niets van verwachten. Echter ligt daar wel een turboblok onder de motorkap. ( vandaar het GTTI ).
Een 205 gtti dus. Met Turbo erop, zelf erop gefabriekt geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef WesHell het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wie je bent dan..
Wel een hele ego om te zeggen dat je voor 99 Procent sneller bent dan alle anderen, weet zeker dat dit niet opgaat..
Btw, Eelke heb je zelf wel een auto? Of is die ook van de staat!!![]()
D'r van uit gaande dat slechts 50% van PTA überhaupt een auto heeft (voorzichtige schatting) zou ik eerder zeggen 98,7 %quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef WesHell het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wie je bent dan..
Wel een hele ego om te zeggen dat je voor 99 Procent sneller bent dan alle anderen, weet zeker dat dit niet opgaat..
Btw, Eelke heb je zelf wel een auto? Of is die ook van de staat!!![]()
Kweetni hoeveel pk dat kreng van um heeft?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r van uit gaande dat slechts 50% van PTA überhaupt een auto heeft (voorzichtige schatting) zou ik eerder zeggen 98,7 %
Hij's iig een stuk sneller dan mijn 172 pk sterke DelSol
top zeker wel maar acceleratie? Vergeet niet hoe bizar licht dat ding is, hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni hoeveel pk dat kreng van um heeft?
Maar hij heeft het ook over de auto's die op die carpoolplaats komen.
Dat zijn vaak van die 1.6jes met vleugels van hier tot aan rome.
Op fok zijn zat mensen sneller dat z'n gtti
Ik heb een blauwe! en del sol's zijn geen sjonnie bakken ( zouden sjonnies wel willenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nogmaals:
[afbeelding]
mijn schatje![]()
u riep?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
Op fok zijn zat mensen sneller dat z'n gtti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |