Je weet hoe een fax werkt? Als je daar je lul in steekt komt ie er 3 keer zo lang en 5 keer zo plat weer uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je lul onder de scanner leggen en faxen maar!
Oeh spannendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef SeLang het volgende:
Je kunt elkaar geile plaatjes faxen, bijvoorbeeld foto's van je piemol enzo.
Het leuke is dat je -in tegenstelling tot email- een risico hebt dat iemand anders de foto uit de faxmachine ziet komen.
zie mijn vorige fax, euh post...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je weet hoe een fax werkt? Als je daar je lul in steekt komt ie er 3 keer zo lang en 5 keer zo plat weer uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Gewoon een willekeurig bedrijf faxen en beginnen lijkt me niet zo'n geweldig idee, dat is zo onpersoonlijk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:leuk hoor, nu krijg ik ineens een hijger op de fax.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zegt ie?
quote:Wat heb je aan, gebruikersnaam?
hij zegt:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zegt ie?
Maar wat je erin steekt is toch niet platquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Faxen lijkt op seksen. Je steekt ergens iets in en dan komt er aan de voorkant wit spul uit.
Mierenneuker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maar wat je erin steekt is toch niet plat![]()
kan ik wel m,n sokken aan houden of is dat ook not done?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:01 schreef L.Mo het volgende:
Zorg voor voldoende toners!
Het is zo'n dooddoener al dat kreng op is...
Kun je hem niet in een keer hebben ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eerst door de papierversnipperaar en dan faxen![]()
Dat hangt van de andere zn fetish af...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan ik wel m,n sokken aan houden of is dat ook not done?![]()
Zal ik eerst gaan ? dan kun je Kos met de Snor(land van ooit) ook hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tis een pony lul hallooheb je gezien hoe groot die zijn
Ik doe alleen single vrouwen.quote:
Heb jij foto's van die piemel van BrauN?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik doe alleen single vrouwen.
Radiobendeleider@hot voor de piemel van BrauN of die van mij natuurlijk.
laat d'r eerst een foto van d'r kut maken en dan die faxen werkt gegarandeerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:23 schreef Pony-Lover het volgende:
Maar als ik dan via de fax een leuke vrouw aande haak sla, hoe kan ze dan haar kut faxen?
Oh maar dat kan ik dan ook doen, eerst een foto maken, m'n pik in de fax is namelijk erg pijnlijk heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat d'r eerst een foto van d'r kut maken en dan die faxen werkt gegarandeerd
gat in het papier en je kunt der keihard nemen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat d'r eerst een foto van d'r kut maken en dan die faxen werkt gegarandeerd
dit kun je niet menen ranzige aapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gat in het papier en je kunt der keihard nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |