Je weet hoe een fax werkt? Als je daar je lul in steekt komt ie er 3 keer zo lang en 5 keer zo plat weer uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je lul onder de scanner leggen en faxen maar!
Oeh spannendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef SeLang het volgende:
Je kunt elkaar geile plaatjes faxen, bijvoorbeeld foto's van je piemol enzo.
Het leuke is dat je -in tegenstelling tot email- een risico hebt dat iemand anders de foto uit de faxmachine ziet komen.
zie mijn vorige fax, euh post...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je weet hoe een fax werkt? Als je daar je lul in steekt komt ie er 3 keer zo lang en 5 keer zo plat weer uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Gewoon een willekeurig bedrijf faxen en beginnen lijkt me niet zo'n geweldig idee, dat is zo onpersoonlijk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:leuk hoor, nu krijg ik ineens een hijger op de fax.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zegt ie?
quote:Wat heb je aan, gebruikersnaam?
hij zegt:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zegt ie?
Maar wat je erin steekt is toch niet platquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Faxen lijkt op seksen. Je steekt ergens iets in en dan komt er aan de voorkant wit spul uit.
Mierenneuker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maar wat je erin steekt is toch niet plat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |