Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is dwc ruige rijder over 15 jaar die posseert in een homo blad.
balle(n)knijperquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Minotarumon het volgende:
een neger met een zwembroek
Volgens mij is het Göring.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heinrich Himmler
to the extreme..quote:
Ben jij er zo eentje die naakt achter z'n computer zit????!!quote:
....Eh...dat heet licht en schaduw werkingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Maikuuul het volgende:
Een neger die zijn buik veel bruiner is dan zijn arm ?
quote:[b]Op dinsdag 3 januari 2006 02:41
Brunette liegt ! niet haar geloven
Héhé, jij gelooft nog steeds in die mythe?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:
Dat ie best een kleintje heeft voor een neger. Of het water is erg koud
Oh, ik was in de veronderstelling dat we in ONZ zaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhé, jij gelooft nog steeds in die mythe?
Niet 1!quote:Of heb jezelf er een stuk of wat afgewerkt?
Héhé, die eerste zin is uitleg genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat we in ONZ zaten.
[..]
Niet 1!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Wat zie je als je naar deze foto kijkt?
Geen smaak in interieur design zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
Een typische blonde bimbo zoals jij ze structureel postquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
En dat wordt zeer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een typische blonde bimbo zoals jij ze structureel post
Dat komt dus, omdat hij stoned is. Z'n korte termijn geheugen is brak. Zie je z'n rode oogjes niet. Duidelijk stonedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie iemand die kijkt alsof hij niet meer weet waar hij zijn bananen heeft gelaten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En dat wordt zeer gewaardeerd.![]()
Racist.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie iemand die kijkt alsof hij niet meer weet waar hij zijn bananen heeft gelaten.
Hier, wel een bimbo, maar niet blondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een typische blonde bimbo zoals jij ze structureel post
Ik zie een rode stropdas wanneer ik naar deze foto kijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier, wel een bimbo, maar niet blond
[afbeelding]
Maaikuuul?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:32 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Onvergeeflijke ballenknijpersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:32 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ging om het rechter figuur, niet de linkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie een rode stropdas wanneer ik naar deze foto kijk
Goeie vraag, weet ik helaas niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:31 schreef kikoooooo het volgende:
die is zeker goed! wie is t?
Volgens mij is het een fotosoep...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:32 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
'97 moet zijn '06quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat klopt er hier niet?
[afbeelding]
Of haar clitoris klopt niet...quote:
Typisch Guusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Of haar clitoris klopt niet...
Geil worden van een domme dansroutine...
Ja godver!quote:
Vooral neusgaten eigenlijk en een foute kettingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Maikuuul het volgende:
En deze ? Behalve een heel stoer persoon ?
[afbeelding]
Sjieke oorbel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ik noem dat macaroni van moederdag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:00 schreef Xennia het volgende:
Oe en volgens mij ook een foute oorbel
Brakke webcamshot.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Scheer jij je tussen de wenkbrauwen Maikuuul?
2 paar leeggelopen tieten en een penisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Wat zie je wanneer je naar deze foteaux kijkt?
[afbeelding]
Dwc_ruffryder ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie of wat zie je aan deze foto?
[afbeelding]
Maikuuul?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Wat zie je wanneer je naar deze foteaux kijkt?
[afbeelding]
Het enige wat zo'n foto bij mij oproept, is de vraag waarom ze nog dat lapje stof om d'r hals heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:31 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is trouwens ook erg goed:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |