Oh Cuall: kom in mijn armen:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga door mensen![]()
ik ga twijfelen of ik alle punten aan FB moet geven
eenschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh Cuall: kom in mijn armen: [afbeelding]
Ja, dat komt omdat we niet meer over BB kunnen kletsen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Doet zeker geen zeer, ik voel soms nog 25, maar FB wilde me nu al weer (binnen de 3 maand) jarig hebben, en dan gaan de jaren WEL hard tellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet geen zeer toch 50 worden? ik heb nog 4 weken in mijn veertiger jaren![]()
En dan volgens Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is goed hoor, gezellig, de koffie staat hier altijd klaar![]()
* Dizzy-lizzy neemt ff de schaal op schootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier ik heb nog een schaal hoor
[afbeelding]
Nog een weekje... heb je nieuwe afleiding met HBBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
Eerst miste ik BB, nu de Top2000. Dat was toch ook leuk om online te volgen vonden jullie ook niet?
In "après *** " leer je elkaar toch altijd het beste kennen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat we niet meer over BB kunnen kletsen he.
Ik vind het wel lachen en gele roos is het vrouwtje, staat ook bij de roos, rode roos de werkloze streamverslag geverquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik haal jullie nog wel eens door elkaar, sorry![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ik krijg opeens erg veel zin in een lekker kopje koffie! Even de Senseo gaan aanzetten!
Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog een weekje... heb je nieuwe afleiding met HBB
Ja, je hebt gelijk... maar in het heetst van de strijd zie alleen een A en een M... en dan is een vergissing zo gemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen en gele roos is het vrouwtje, staat ook bij de roos, rode roos de werkloze streamverslag gever
Klopt helemaal, ik heb pas na BB mijn eigen gele roosjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
KLoptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben bang voor die enge Ratelband...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?
rozengeur...... (en manenschijn niet gezien omdat de lamellen dichtzatenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat voor geurtje heb je haar gegeven??![]()
Ben nl dol op geurtjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef I_doubt het volgende:
Oh lieve Bluezz wat zouden wij toch zonder jou moeten doen?
Wij zouden verdwalen in deze wereld als jij niet onze steun en toeverlaat meer kunt zijn.
Hoe kunnen wij jou ooit bedanken? [afbeelding]
.
Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |