Hi-hi-larisch.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Hi-hi-larisch.
Ik hoop dat je e-mail account nu wordt dood gespammed door Superdudes.
Ik wist het niet! Had het ook niet willen weten eigenlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef Wesfrdam het volgende:
kom je nu pas achter dat er iets is als superdudes![]()
superbabes valt iig soms wat te genieten voor het oogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:46 schreef most_wanted het volgende:
Superdude zuigt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:47 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
superbabes valt iig soms wat te genieten voor het oog
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:47 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
sugababes valt iig soms wat te genieten voor het oog
jij blijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:25 schreef EL_REY het volgende:
voor degene die het nog niet weten...
hij is geblokkeerd...
komt ie dan..
Hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi-hi.quote:
quote:
quote:
Dat arm kind is 17 en heeft een dochtertje. Check die pics.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
wel hoog breezah gehalte daar zeg![]()
Breezah
Het is van een negerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat arm kind is 17 en heeft een dochtertje. Check die pics.
Best droevig eigenlijk. En toch zit ik hier met een big smile.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat arm kind is 17 en heeft een dochtertje. Check die pics.
-was iets met linken van sugabes, voor de zekerheid ff weg-quote:
ok jij bent dus die negerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef PsyCha het volgende:
Wie zegt dat het haar kind is? Ze heeft een dochter als ik zie foto's zie.
-vergat een plaatje-quote:
Je bent aant chillen op je brommerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe triest! Dat dat kind al wordt opgemaakt. Verdomme he, en dat wordt dan de maatschappij waarin ik later als oude FuifDuif moet zien mijn laatste dagen door te brengen?
Dan nog, kinderen van die leeftijd hoor je niet op te maken. Zo gauw een meisje zich opmaakt mag het in de regel worden gepenetreerd met een penis, maar dat lijkt mij niet verstandig in het geval van dat kleine meisje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarschijnlijk is 't gewoon d'r nichtje ofzo man.
Nee gek, kijk dan naar die oogjes van dat dochtertje. Keihard gefocust op die tepels van haar moeder. Moedermelk en zulks... Instinct. Je weet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarschijnlijk is 't gewoon d'r nichtje ofzo man.
Inderdaad ideaal voor jouw lid.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef MisterICE het volgende:
Die dochter ziet er niet verkeerd uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |