Haiiiii Allure_quote:
En terecht!quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kom ook even lurken in dit topic.![]()
Cer, ik wist wel dat je je aangesproken voelde hier te posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
De succubus pakt het ditmaals groter aan?
Hey, geen mayo topic zonder zeurige cer!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cer, ik wist wel dat je je aangesproken voelde hier te posten..
Met z'n spelfoutjes!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, geen mayo topic zonder zanikkende cer!
You love me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:47 schreef survivor het volgende:
'T is maar om te zeggen dat ik ook aan het lurken ben...of is dat nu niet meer zo na dit bericht![]()
Tja, zanikken bestaat dus ik dacht: meervoud is gewoon en erachter en dan kan ik stoppen met denken en mijn biertje openen.quote:
Ik hou eigenlijk van iedereen,maar vandaag een beetje meer van jou....als je dat goed vindt tenminstequote:
Ik heb hoge standaarden en eisen.quote:
Het gevoel is wederzijds.quote:
Buitenwesten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:53 schreef Chanandler het volgende:
Shhhjawelll z.w.o.l yeah now check the message.
ôh men, ik ben buiten westen
In het oosten dus.quote:
Hoo te gevaarlijk, beter ga je fabelkrant kijkenquote:
Binnen de landsgrenzen beste kerel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoo te gevaarlijk, beter ga je fabelkrant kijken
Jaaaa.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef Anthraxx het volgende:
Voordat ik moederziel alleen onder de dekens kruip adoreer ik Ma_Jojo nog even
Mits je een ziekte hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef ma_jojo het volgende:
Stop dat. Adoreer me.
Hm, stuur maar wat bloed, dan komt 't goed.quote:
Je wenste jezelf net dood.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hm, stuur maar wat bloed, dan komt 't goed.
quote:
quote:
Ik ben ernstig ziek, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
.
Dit bewijst dus dat je een ernstige ziekte hebt. Doe je goed..
quote:
Ik lijd im Moment alleen aan Gilles de la Tourette.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ernstig ziek, dat is algemeen bekend.
Korsakov, dat weten er al veel.
Tourette en bloedarmoede.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik lijd im Moment alleen aan Gilles de la Tourette..
En een beetje bloedarmoede..
DJIEEEE-JOEEEEEENIEEEETquote:
Ik heb wel geteld 2 zinnen met haar gewisseld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
Eerst sprak ze nog tegen me, maar tegenwoordig niet meer
Ze kan wel ooit lief zijnmaar niet altijd
Ik spreek nu toch tegen je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
Eerst sprak ze nog tegen me, maar tegenwoordig niet meer
Ze kan wel ooit lief zijnmaar niet altijd
quote:
Dat ik je had verwijderd, betekent niet dat jij dat ook hoefde te doen. Spreek me maar aan hoor,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel geteld 2 zinnen met haar gewisseld.
Gelukkig bleef het daarbij.
Er.... ik heb je allang niet meer in m'n lijst hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat ik je had verwijderd, betekent niet dat jij dat ook hoefde te doen. Spreek me maar aan hoor,.
Hij is stoer hèquote:
Ja, sexy enzo!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is stoer hè. Het is trouwens meer een bakkebaard dan een ringbaard
.
Ik noem het sideburns.
Dat men zich überhaupt interesseert in Rap.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vind Jawat beter dan Redman & Method Man
Niet serieus te nemen die meid
Sorry dat ik je verwijderd had en dat je daar nu mee zit. Jawat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vind Jawat beter dan Redman & Method Man
Niet serieus te nemen die meid
Ja omdat punt 1: ik als eerste iets zeg en punt 2 omdat dat ook nog eens in een topic over jou isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik spreek nu toch tegen je?.
[..]. Met je ringbaardje.
.
Hou je bek man, nerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat men zich überhaupt interesseert in Rap.
Waarom denk je zo slecht over mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja omdat punt 1: ik als eerste iets zeg en punt 2 omdat dat ook nog eens in een topic over jou is
Anders had je het niet gedaan![]()
![]()
Héhéhé.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom denk je zo slecht over mij?.
Wanneer deeltje 1 vol zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:11 schreef Mastertje het volgende:
He wanneer komt deel 2 uit?
Hoeft niet per sequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef survivor het volgende:
[..]
En deel 1 zit vol waneer deel 2 uitkomt![]()
Lees de post die je quotequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom denk je zo slecht over mij?.
Niet lachen jijquote:
RuigeRijder.quote:
Je denkt slecht over mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lees de post die je quoteOf moet ik het herhalen
Je adoreert me?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef DeLeider het volgende:
*toch maar meld
Soms wel dusquote:
Het is een begin.quote:
Okay.quote:
Whehequote:
quote:
Noem het balans.quote:
Hij houdt van me.quote:
Je verdraaid woorden satanslaaf.quote:
Mark my words: Satan is míjn slaaf.quote:
En half adolescent fok.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mark my words: Satan is míjn slaaf.
Bij welke helft hoor ikquote:
Ik ookquote:
Uiteraard bedoel ik dit anders als dat ik het zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ookZodra je in mijn bed ligt met heel weinig aan enzo
Bierquote:
Hoe dan ook, mijn antwoord is nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel ik dit anders als dat ik het zeg
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij welke helft hoor ikEn wtf is adoledinges
quote:
quote:
Geboortedatum: 1982-10-08quote:
Denken is vermoeiendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1982-10-08
En je weet niet waarover ik het heb?
Sorry jongen maar je googled maar of gaat gewoon verder met niet-denken.
Je hoort me hier te aanbidden.quote:
Alos je me dan ook een reden geeftquote:
Hij heeft een punt mayo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alos je me dan ook een reden geeft
Maar wat ik zei ik ga slapen![]()
Ze zei wel "hier"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alos je me dan ook een reden geeft
Maar wat ik zei ik ga slapen![]()
Ja, geef 'm vooral hoop.quote:
Héhéhé, hoop en mayo is als Jopie's bikbar en hygiëne.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé, hoop en mayo is als Jopie's bikbar en hygiëne.
quote:
Da's lief.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:33 schreef survivor het volgende:
Niet huilen....ze slapen gewoon,straks wordt het weer zeer onrustig hier![]()
Nieuwe Jett? Neen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:36 schreef Maikuuul het volgende:
Idd niet slecht zoeen nieuwe Jett op het forum !
HET IS EEN KLOON !!! PASOP ALLEMAAL !!!
Jett is de orignele user achter dit accountquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:43 schreef survivor het volgende:
[..]
Tegen wie heeft hij het....en wie is jett![]()
Geen idee waar je het over hebt...ik ken jett niet.....wie is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jett is de orignele user achter dit account
Een slet op fok die het leuk vind om negers te nueqenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:53 schreef survivor het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt...ik ken jett niet.....wie is dat?![]()
Niet zo interessant lijkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een slet op fok die het leuk vind om negers te nueqen
Ik ben onderkoffer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt het net of je hier niet meer wilt komen doordat je geen icon meer hebt en geen signature?
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef survivor het volgende:
Met of zonder icoon ze blijft ma__jojo![]()
Waarschijnlijk een dipje....het zijn rare dagen geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Loopt niet echt huh?
Duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Loopt niet echt huh?
Waar is de tijd gebleven dat je me adoreerde, constant tegen me praatte op msn?quote:
Z'n hoop is weg op een relatie met je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je me adoreerde, constant tegen me praatte op msn?.
.
Voor een relatie moet je met 2 zijn,en als jullie vinden dat vriendschap automatisch tot een relatie moet leiden,dan ben je erg ver heen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Z'n hoop is weg op een relatie met je.
Schop die hoop wat leven in, anders raak je er één kwijt!
Adoreren en vriendschap gaan niet zonder een extra genegenheid jegens de ander.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef survivor het volgende:
[..]
Voor een relatie moet je met 2 zijn,en als jullie vinden dat vriendschap automatisch tot een relatie moet leiden,dan ben je erg ver heen.
Dus omdat ze niet wil raakt ze hem kwijt
Nu begrijp ik ook ineens waarom ze niet wil.....
O nee?En waarom niet dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Adoreren en vriendschap gaan niet zonder een extra genegenheid jegens de ander.
Wat versta jij onder adoreren?quote:
Iemand net iets beter vinden dan al de rest...quote:
Die tijd is voorbij gegaan sinds ik je niet meer op msn ziequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je me adoreerde, constant tegen me praatte op msn?.
.
Had ik jou ook al geblockt en verwijderd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij gegaan sinds ik je niet meer op msn zie
Héhéhé, geblocked en er boos om.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij gegaan sinds ik je niet meer op msn zie
Ik gok van wel dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Had ik jou ook al geblockt en verwijderd?.
Sorry.quote:
quote:
Hey, wel erg realistisch van je.quote:
Klopt. I've got the whole package.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef survivor het volgende:
[..]
Kijk daarom adoreer ik jou....jij bent verstandig ondanks je jeugdige leeftijd![]()
![]()
Er ontbreekt wel een ding of twee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt. I've got the whole package.
Ach ja, perfect zijn is ook saai.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind ma_jojo wel een geil chickie eigenlijk.
U*nblock me dan ook gvdquote:
Ik heb er lang achter moeten zoeken,mijn wijsheid is pas op latere leeftijd gekomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt. I've got the whole package.
Je vraagt het niet eens lief.quote:
Waarom zou ikquote:
Omdat ik lief ben, d'oh!quote:
Precies, wat is het toch met mannen en hun tunnelvisie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ach ja, perfect zijn is ook saai.
Ja?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Whéhéhéhé!![]()
![]()
Je hebt iedereen geblocked Mayo?
En nu krijsen en smeken ze voor een unblock!
Doe je goed. 14.cif
Nee hoor. Niet iedereen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Whéhéhéhé!![]()
![]()
Je hebt iedereen geblocked Mayo?
En nu krijsen en smeken ze voor een unblock!
Doe je goed. 14.cif
Bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind ma_jojo wel een geil chickie eigenlijk.
Ja unblock me danquote:
Jawel joh.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:27 schreef cultheld het volgende:
Waarom voegen jullie haar toe ? Lijkt mij niet echt vermakelijk
Verstandig? Mayo? Welneequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:30 schreef survivor het volgende:
Een verstandig meisje vraagt om een verstandige jongen.....als achteraf blijkt dat dat niet zo is heb je "block" natuurlijk![]()
Eindelijk een éénsgezinde!quote:
In welk opzicht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:36 schreef survivor het volgende:
[..]
Misschien nog aan het zoeken naar zichzelf,maar verstandig zeker wel![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:38 schreef survivor het volgende:
[..]
In welk opzicht wat?Dat ze verstandig is bedoel je?
Dat zie ik aan haar manier van reageren,en ook aan wat ze zegt.....daar heb je een beetje mensenkennis voor nodig,ik ga eerlijk zijn,op jouw leeftijd had ik die ook niet zoals ik die nu heb.quote:
Op mijn leeftijd niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:42 schreef survivor het volgende:
[..]
Dat zie ik aan haar manier van reageren,en ook aan wat ze zegt.....daar heb je een beetje mensenkennis voor nodig,ik ga eerlijk zijn,op jouw leeftijd had ik die ook niet zoals ik die nu heb.
Het spijt mij dat ik niet geinteresseerd was/ben in sex met jou.quote:
Hij heeft al een begeerlijke(re) vriendin dus die toer hoef je niet op te gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik niet geinteresseerd was/ben in sex met jou..
En ik 43....en ik had het niet over haar mensenkennis maar over haar verstandelijkheid in het algemeen.En dat daar nu nog gaten in zijn is maar normaal,niemand is perfect....bij mij zitten er ook gaten in,maar dan veel minder dan vroeger.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd niet?
Ik ben 22 dude...
En haar mate van mensenkennis is wel iets boven haar leeftijd maar nog zijn er grote gaten in.
En waarom adoratie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef survivor het volgende:
[..]
En ik 43....en ik had het niet over haar mensenkennis maar over haar verstandelijkheid in het algemeen.En dat daar nu nog gaten in zijn is maar normaal,niemand is perfect....bij mij zitten er ook gaten in,maar dan veel minder dan vroeger.
Met z'n zakkie snoep en z'n happymeal,quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
En waarom adoratie?
Ben je zo onder de indruk van haar dat je haar nu adoreert na het lezen van een paar posts van haar?
Of ben je gewoon aan het slijmen?
Wel kijk,daar gaat je mensenkennis al de mist in,mocht je me beter kennen zou je dit niet verkondigen.Komt er dan nog eens bij dat als er nu eens iemand op FOK totaal geen enkele reden heeft om te slijmen bij haar,ik dat wel ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
En waarom adoratie?
Ben je zo onder de indruk van haar dat je haar nu adoreert na het lezen van een paar posts van haar?
Of ben je gewoon aan het slijmen?
Mijn eerste impressie ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met z'n zakkie snoep en z'n happymeal,
Survivor is een kankerpedofiel.
Waarom adoreer je haar dan als ik er helemaal naast zit met mijn mensenkennis?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef survivor het volgende:
[..]
Wel kijk,daar gaat je mensenkennis al de mist in,mocht je me beter kennen zou je dit niet verkondigen.Komt er dan nog eens bij dat als er nu eens iemand op FOK totaal geen enkele reden heeft om te slijmen bij haar,ik dat wel ben.![]()
Als jij wat meer mensenkennis had,zou je haar nu ook adoreren.....ik heb je trouwens al eerder gezegd waarom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom adoreer je haar dan als ik er helemaal naast zit met mijn mensenkennis?
Jammer dat ik geen logs mag posten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij heeft al een begeerlijke(re) vriendin dus die toer hoef je niet op te gaan.
Jouw peil van verstandelijkheid is om het zacht uit te drukken ondermaats.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met z'n zakkie snoep en z'n happymeal,
Survivor is een kankerpedofiel.
Mijn standaard op postniveau ligt nog een stapje hoger anders zou ik half fok moeten adoreren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:58 schreef survivor het volgende:
[..]
Als jij wat meer mensenkennis had,zou je haar nu ook adoreren.....ik heb je trouwens al eerder gezegd waarom.![]()
NS is soms een hoertje, dat weten we ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen logs mag posten..
De maat van jouw penis ook, anders had je op je 43e een wijf liggen palen van 20 jaar jonger ipv je bezig te houden met "onvolwassen jongemannen" en tienermeisjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:59 schreef survivor het volgende:
[..]
Jouw peil van verstandelijkheid is om het zacht uit te drukken ondermaats.
Hoertjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
NS is soms een hoertje, dat weten we ook.
Mail ze maar, dan post ik ze.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen logs mag posten..
Oh ja, trio, dat was 't!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoertjes.
Wil je nog steeds geen trio, Mayo?!
Ik eigenlijk ook wel. Wieder aan m'n wiskunde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mail ze maar, dan post ik ze.
Ik kan wel een ban ivm met m'n vele huiswerk gebruiken...![]()
Heb je wel gekeken in welk subforum dit staat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:06 schreef cultheld het volgende:
Waarom doen fokkers überhaupt zoveel moeite voor een vrouwelijke fokker ?
Dat is nu het verschil tussen jou en mij,ik kan praten met iedereen ongeacht de leeftijd...bij jou blijkt dat niet zo te zijn.En "onvolwassen" is inderdaad een woord dat heel goed bij jou past...je loopt echt achter op jouw leeftijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De maat van jouw penis ook, anders had je op je 43e een wijf liggen palen van 20 jaar jonger ipv je bezig te houden met "onvolwassen jongemannen" en tienermeisjes.
Vandaar dat je ook gelijk grijpt naar de meest kinderlijke reactie i.p.v. mijn vraag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef survivor het volgende:
[..]
Dat is nu het verschil tussen jou en mij,ik kan praten met iedereen ongeacht de leeftijd...bij jou blijkt dat niet zo te zijn.En "onvolwassen" is inderdaad een woord dat heel goed bij jou past...je loopt echt achter op jouw leeftijd.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef survivor het volgende:
[..]
Dat is nu het verschil tussen jou en mij,ik kan praten met iedereen ongeacht de leeftijd...bij jou blijkt dat niet zo te zijn.En "onvolwassen" is inderdaad een woord dat heel goed bij jou past...je loopt echt achter op jouw leeftijd.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef survivor het volgende:
[..]
Dat is nu het verschil tussen jou en mij,ik kan praten met iedereen ongeacht de leeftijd...bij jou blijkt dat niet zo te zijn.En "onvolwassen" is inderdaad een woord dat heel goed bij jou past...je loopt echt achter op jouw leeftijd.
By the way,mijn vriendin is niet 20 jaar jonger dan ik,het is maar 19 jaar verschil en ze heet Rebekka (mooie verstandige vrouw trouwens)
Jouw vraag heb ik beantwoord.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook gelijk grijpt naar de meest kinderlijke reactie i.p.v. mijn vraag.
Mayo is je vriendin?quote:
Mij amuseren en kennis opdoen en als het even kan mensen helpen ook...iemand die ouder is kan ook nog leren van iemand die jonger is,of wist je dat nog niet.quote:
Tjah, daar kan je je ook mee amuseren.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:18 schreef survivor het volgende:
[..]
Mij amuseren en kennis opdoen en als het even kan mensen helpen ook...iemand die ouder is kan ook nog leren van iemand die jonger is,of wist je dat nog niet.
Hier staat m'n antwoord survivor - woensdag 4 januari 2006 @ 02:42quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Mayo is je vriendin?
Zo niet, is mijn vraag alles behalve beantwoord.
Wat vindt je daar nu verkeerd aan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah, daar kan je je ook mee amuseren.....
VANWAAR DAN JOUW ADORATIE JEGENS MAYO?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:21 schreef survivor het volgende:
[..]
Hier staat m'n antwoord survivor - woensdag 4 januari 2006 @ 02:42
Mijn vriendin heet Rebekka,dat had ik eerder ook al vermeld.![]()
Als ik 43 was en een vriendin van 24 had, zat ik nu niet achter m'n pc maar lag ik naast d'r.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:22 schreef survivor het volgende:
[..]
Wat vindt je daar nu verkeerd aan?
Goede vraag....eigenlijk heb ik gereageerd omdat ik vind dat jullie haar veel te laag inschatten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:25 schreef cerror het volgende:
[..]
VANWAAR DAN JOUW ADORATIE JEGENS MAYO?!
Adoratie is niet je respect jegens mayo, want er is werkelijk geen enkele reden toe.
Zo ja: waarom die respect om haar terwijl er tig andere vrouwelijke users zijn die het tig maal beter doen dan haar...
Puur vanwege haar schreeuw naar aandacht?
Leg uit!
Wel,als ze nu op het moment hier was zou dat zeker het geval zijn geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik 43 was en een vriendin van 24 had, zat ik nu niet achter m'n pc maar lag ik naast d'r.
Ouwe pik, je snapt het gewoon echt niet hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:35 schreef survivor het volgende:
[..]
Goede vraag....eigenlijk heb ik gereageerd omdat ik vind dat jullie haar veel te laag inschatten.
En dat er hier nog veel heel verstandige users op dit forum rondhangen die het beter doen,daar twijfel ik niet aan.En aandacht heeft ze zeker nodig....jij niet dan?
En ja,ik heb respect voor haar want er is geen enkele reden om het niet te hebben.....ik heb respect voor iedereen trouwens tot op de moment dat ze het verknoeien.
Maar wat ik niet begrijp is dat jullie haar wel willen maar langs de andere kant dan weer zit af te breken als jullie je zin niet krijgen.
Dan denk jij teveel met je snikkel op je 43e.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik 43 was en een vriendin van 24 had, zat ik nu niet achter m'n pc maar lag ik naast d'r.
- Dus het volgende: Jij adoreert haar omdat anderen haar te laag inschatten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:35 schreef survivor het volgende:
[..]
Goede vraag....eigenlijk heb ik gereageerd omdat ik vind dat jullie haar veel te laag inschatten.
En dat er hier nog veel heel verstandige users op dit forum rondhangen die het beter doen,daar twijfel ik niet aan.En aandacht heeft ze zeker nodig....jij niet dan?
En ja,ik heb respect voor haar want er is geen enkele reden om het niet te hebben.....ik heb respect voor iedereen trouwens tot op de moment dat ze het verknoeien.
Maar wat ik niet begrijp is dat jullie haar wel willen maar langs de andere kant dan weer zit af te breken als jullie je zin niet krijgen.
Zoals een echte man het beaamt! Nee zonder dollen, het is toch vrij sneu dat als je een vriendin hebt op zo'n leeftijd dat je je gaat vermaken op een forum op dit tijdstip.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan denk jij teveel met je snikkel op je 43e.
Dat zou best kunnen....leg eens uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ouwe pik, je snapt het gewoon echt niet hè?![]()
Lees mijn opmerking eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:39 schreef survivor het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen....leg eens uit.
Nee, rellen zijn stoer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ordinaire kippenhok slowchat, je bent hier om ma_jojo te adoreren.![]()
Nu weer ontopic graag...
Heeft er geen ene fuck mee te maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, rellen zijn stoer..
-----> Wiskunde.
Hahah, tering zeg. Wie was die josti ook alweer die m'n duitse brief had gemaakt? M'n 10-jarige zusje met het syndroom van down had het beter gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft er geen ene fuck mee te maken.
Tenzij je weer eens een mansnol zoekt die dat voor je doet.
Vergelijk je nu Cerror met René Temmink?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hahah, tering zeg. Wie was die josti ook alweer die m'n duitse brief had gemaakt? M'n 10-jarige zusje met het syndroom van down had het beter gedaan..
Héhéhé, _moder8ter_quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hahah, tering zeg. Wie was die josti ook alweer die m'n duitse brief had gemaakt? M'n 10-jarige zusje met het syndroom van down had het beter gedaan..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
- Dus het volgende: Jij adoreert haar omdat anderen haar te laag inschatten?
- Ze heeft aandacht nodig want dat krijgt ze niet genoeg?
- Al die aandacht gaat puur om haar intelligentie en totaal om haar fysieke uitstraling?
Wat bedoel je met fysieke uitstraling,ik heb haar nooit gezien?
Beste meneer zogenaamde oldbie: Ik vind haar een aandachtvragende sloerie die niets meer wil dan aandacht.
Haar posts en topics zijn totaal niet de aanbidding waard.
Dat is je goed recht om dat te denken,maar ik hoef me daar niet bij aan te sluiten,want dat is mijn goed recht.
Hij ja. Met het IQ van de temperatuur van een 3 weken in de vriezer liggende kip.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé, _moder8ter_
Oftewel AMD... der manschnoll.
Noem dan 1!! noemenswaardig topic van mayo.quote:
Jij bent echt wel een kloon, want echte meisjes blijven helemaal nooit zo laat op fok :/quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hij ja. Met het IQ van de temperatuur van een 3 weken in de vriezer liggende kip.
DL, wat doe je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Noem dan 1!! noemenswaardig topic van mayo.
en ik heb niks tegen mayo
Jezus Churistus!quote:
I live by night.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een kloon, want echte meisjes blijven helemaal nooit zo laat op fok :/
Let it go.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus Churistus!![]()
![]()
Je propt alles in 1 quote mijn quote met jouw clichés.
Ga brommer rijden tegen een paal met 75 km/ph.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een kloon, want echte meisjes blijven helemaal nooit zo laat op fok :/
Jij bent survivor?quote:
Maar zo hard gaat mijn brommer helemaal nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga brommer rijden tegen een paal met 75 km/ph.
zekerheid boven alles.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga brommer rijden tegen een paal met 150 km/ph.
quote:
Art&Economics in Music Management dit bv....wat is daar verkeerd mee?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Noem dan 1!! noemenswaardig topic van mayo.
en ik heb niks tegen mayo
Hij had zijn eigen zelfmoord scenario al bedacht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga brommer rijden tegen een paal met 75 km/ph.
Die discussie gaat dergelijk wel ergens over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Kap met de discussie, het gaat nergens over en die gozer spoort niet.
Hoi, anaal lijkt me leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef survivor het volgende:
[..]
Art&Economics in Music Management dit bv....wat is daar verkeerd mee?
Mijn stoerste topique.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef survivor het volgende:
[..]
Een biertopic is nog noemenswaardigerquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef survivor het volgende:
[..]
ROEL!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoi, anaal lijkt me leuk.
Iemand ervaring?
Waar is de echte vraag?
quote:
NoFi mädchenquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een biertopic is nog noemenswaardiger
Ik deed alleen je topic na mutsch!quote:
MARTIJN.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een biertopic is nog noemenswaardiger
Wat een kutnaam is dat toch ookquote:
Trouwens, mij bij mijn roepnaam noemen zonder msn is totaal onrechtvaardig!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
Lig je lekker te slapen in je bedje, behaaglijk warm endezo. Word je bruut wakker gemaakt door een vriend die het nodig vindt om een lading sneeuw over je te storten..
Kankersneeuw..
Ook een fijn topiquequote:Op woensdag 4 januari 2006 04:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik noem een kankersneeuw-moment, als mijn favoriet.![]()
[..]
Zo kan je het ook opvatten.quote:
Om de stilte te vullen.quote:
Als een windvlaag door een grasland.quote:
Heb je die geschreven voor je laatste vriendinnetje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als een windvlaag door een grasland.
Het enig opvullen van het geloei van een koe.
Het enige geluid in de wildernis.
Één geluid, één gedachte.
Moe.
Nee, net onder invloed van bier,quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heb je die geschreven voor je laatste vriendinnetje?.
Stoerr.quote:
Niet echt, trusten vrouwmensch van satan.quote:
Gelukkig heb ik een goede babbel en mag ik niet klagen over mijn lichaamquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Schoonheid is blijkbaar niet naamgebonden
Zover ik weet heeft DL niets te klagen lichaamlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede babbel en mag ik niet klagen over mijn lichaam![]()
Laten we van jou maar geen foto gaan posten
Goede babbelsquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede babbel en mag ik niet klagen over mijn lichaam![]()
Laten we van jou maar geen foto gaan posten
Dat hebben jongens nodig in "jouw" topic.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:29 schreef cerror het volgende:
Ik voel me helemaal Mayo right now.
How wrong, how bad.
Goedemorgen DL.quote:
Was, ja.quote:
Scrupules ? ?? ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |