Haiiiii Allure_quote:
En terecht!quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kom ook even lurken in dit topic.![]()
Cer, ik wist wel dat je je aangesproken voelde hier te posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
De succubus pakt het ditmaals groter aan?
Hey, geen mayo topic zonder zeurige cer!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cer, ik wist wel dat je je aangesproken voelde hier te posten..
Met z'n spelfoutjes!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, geen mayo topic zonder zanikkende cer!
You love me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:47 schreef survivor het volgende:
'T is maar om te zeggen dat ik ook aan het lurken ben...of is dat nu niet meer zo na dit bericht![]()
Tja, zanikken bestaat dus ik dacht: meervoud is gewoon en erachter en dan kan ik stoppen met denken en mijn biertje openen.quote:
Ik hou eigenlijk van iedereen,maar vandaag een beetje meer van jou....als je dat goed vindt tenminstequote:
Ik heb hoge standaarden en eisen.quote:
Het gevoel is wederzijds.quote:
Buitenwesten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:53 schreef Chanandler het volgende:
Shhhjawelll z.w.o.l yeah now check the message.
ôh men, ik ben buiten westen
In het oosten dus.quote:
Hoo te gevaarlijk, beter ga je fabelkrant kijkenquote:
Binnen de landsgrenzen beste kerel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoo te gevaarlijk, beter ga je fabelkrant kijken
Jaaaa.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef Anthraxx het volgende:
Voordat ik moederziel alleen onder de dekens kruip adoreer ik Ma_Jojo nog even
Mits je een ziekte hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef ma_jojo het volgende:
Stop dat. Adoreer me.
Hm, stuur maar wat bloed, dan komt 't goed.quote:
Je wenste jezelf net dood.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hm, stuur maar wat bloed, dan komt 't goed.
quote:
quote:
Ik ben ernstig ziek, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
.
Dit bewijst dus dat je een ernstige ziekte hebt. Doe je goed..
quote:
Ik lijd im Moment alleen aan Gilles de la Tourette.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ernstig ziek, dat is algemeen bekend.
Korsakov, dat weten er al veel.
Tourette en bloedarmoede.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik lijd im Moment alleen aan Gilles de la Tourette..
En een beetje bloedarmoede..
DJIEEEE-JOEEEEEENIEEEETquote:
Ik heb wel geteld 2 zinnen met haar gewisseld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
Eerst sprak ze nog tegen me, maar tegenwoordig niet meer
Ze kan wel ooit lief zijnmaar niet altijd
Ik spreek nu toch tegen je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
Eerst sprak ze nog tegen me, maar tegenwoordig niet meer
Ze kan wel ooit lief zijnmaar niet altijd
quote:
Dat ik je had verwijderd, betekent niet dat jij dat ook hoefde te doen. Spreek me maar aan hoor,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel geteld 2 zinnen met haar gewisseld.
Gelukkig bleef het daarbij.
Er.... ik heb je allang niet meer in m'n lijst hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat ik je had verwijderd, betekent niet dat jij dat ook hoefde te doen. Spreek me maar aan hoor,.
Hij is stoer hèquote:
Ja, sexy enzo!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is stoer hè. Het is trouwens meer een bakkebaard dan een ringbaard
.
Ik noem het sideburns.
Dat men zich überhaupt interesseert in Rap.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vind Jawat beter dan Redman & Method Man
Niet serieus te nemen die meid
Sorry dat ik je verwijderd had en dat je daar nu mee zit. Jawat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vind Jawat beter dan Redman & Method Man
Niet serieus te nemen die meid
Ja omdat punt 1: ik als eerste iets zeg en punt 2 omdat dat ook nog eens in een topic over jou isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik spreek nu toch tegen je?.
[..]. Met je ringbaardje.
.
Hou je bek man, nerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat men zich überhaupt interesseert in Rap.
Waarom denk je zo slecht over mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja omdat punt 1: ik als eerste iets zeg en punt 2 omdat dat ook nog eens in een topic over jou is
Anders had je het niet gedaan![]()
![]()
Héhéhé.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom denk je zo slecht over mij?.
Wanneer deeltje 1 vol zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:11 schreef Mastertje het volgende:
He wanneer komt deel 2 uit?
Hoeft niet per sequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef survivor het volgende:
[..]
En deel 1 zit vol waneer deel 2 uitkomt![]()
Lees de post die je quotequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom denk je zo slecht over mij?.
Niet lachen jijquote:
RuigeRijder.quote:
Je denkt slecht over mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lees de post die je quoteOf moet ik het herhalen
Je adoreert me?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef DeLeider het volgende:
*toch maar meld
Soms wel dusquote:
Het is een begin.quote:
Okay.quote:
Whehequote:
quote:
Noem het balans.quote:
Hij houdt van me.quote:
Je verdraaid woorden satanslaaf.quote:
Mark my words: Satan is míjn slaaf.quote:
En half adolescent fok.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mark my words: Satan is míjn slaaf.
Bij welke helft hoor ikquote:
Ik ookquote:
Uiteraard bedoel ik dit anders als dat ik het zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ookZodra je in mijn bed ligt met heel weinig aan enzo
Bierquote:
Hoe dan ook, mijn antwoord is nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel ik dit anders als dat ik het zeg
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij welke helft hoor ikEn wtf is adoledinges
quote:
quote:
Geboortedatum: 1982-10-08quote:
Denken is vermoeiendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1982-10-08
En je weet niet waarover ik het heb?
Sorry jongen maar je googled maar of gaat gewoon verder met niet-denken.
Je hoort me hier te aanbidden.quote:
Alos je me dan ook een reden geeftquote:
Hij heeft een punt mayo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alos je me dan ook een reden geeft
Maar wat ik zei ik ga slapen![]()
Ze zei wel "hier"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alos je me dan ook een reden geeft
Maar wat ik zei ik ga slapen![]()
Ja, geef 'm vooral hoop.quote:
Héhéhé, hoop en mayo is als Jopie's bikbar en hygiëne.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé, hoop en mayo is als Jopie's bikbar en hygiëne.
quote:
Da's lief.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:33 schreef survivor het volgende:
Niet huilen....ze slapen gewoon,straks wordt het weer zeer onrustig hier![]()
Nieuwe Jett? Neen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:36 schreef Maikuuul het volgende:
Idd niet slecht zoeen nieuwe Jett op het forum !
HET IS EEN KLOON !!! PASOP ALLEMAAL !!!
Jett is de orignele user achter dit accountquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:43 schreef survivor het volgende:
[..]
Tegen wie heeft hij het....en wie is jett![]()
Geen idee waar je het over hebt...ik ken jett niet.....wie is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jett is de orignele user achter dit account
Een slet op fok die het leuk vind om negers te nueqenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:53 schreef survivor het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt...ik ken jett niet.....wie is dat?![]()
Niet zo interessant lijkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een slet op fok die het leuk vind om negers te nueqen
Ik ben onderkoffer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt het net of je hier niet meer wilt komen doordat je geen icon meer hebt en geen signature?
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef survivor het volgende:
Met of zonder icoon ze blijft ma__jojo![]()
Waarschijnlijk een dipje....het zijn rare dagen geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Loopt niet echt huh?
Duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Loopt niet echt huh?
Waar is de tijd gebleven dat je me adoreerde, constant tegen me praatte op msn?quote:
Z'n hoop is weg op een relatie met je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je me adoreerde, constant tegen me praatte op msn?.
.
Voor een relatie moet je met 2 zijn,en als jullie vinden dat vriendschap automatisch tot een relatie moet leiden,dan ben je erg ver heen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Z'n hoop is weg op een relatie met je.
Schop die hoop wat leven in, anders raak je er één kwijt!
Adoreren en vriendschap gaan niet zonder een extra genegenheid jegens de ander.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef survivor het volgende:
[..]
Voor een relatie moet je met 2 zijn,en als jullie vinden dat vriendschap automatisch tot een relatie moet leiden,dan ben je erg ver heen.
Dus omdat ze niet wil raakt ze hem kwijt
Nu begrijp ik ook ineens waarom ze niet wil.....
O nee?En waarom niet dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Adoreren en vriendschap gaan niet zonder een extra genegenheid jegens de ander.
Wat versta jij onder adoreren?quote:
Iemand net iets beter vinden dan al de rest...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |