Ja misschien wel en wat dan nog?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben je lief de laatste tijd!. Is je moeder/vader dood ofzo?
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja misschien wel en wat dan nog?
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.
Makkelijk is het inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.
Dan zou ik antwoorden........quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.
Kan je dat al dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef TehRockstar het volgende:
Okeeee.
Maar, enniewee, negeertijd enzo..
Precies....maar dat wil nog niet zeggen dat we je niet waarderen hoor. Dat doen we...wellicht zelf meer omdat we je hebben om ons af te reageren....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Makkelijk is het inderdaad wel ja.
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies....maar dat wil nog niet zeggen dat we je niet waarderen hoor. Dat doen we...wellicht zelf meer omdat we je hebben om ons af te reageren....
Uuuh snap je het nog? :/
OLO ?quote:
kweet nie waar homo voor staat, maar olo staat voor: ontzettend laag onderwijs..quote:
Dat heb jij dus gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kweet nie waar homo voor staat, maar olo staat voor: ontzettend laag onderwijs..
jup, luie student hequote:
En dan.... *klik*?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga zometeen naar de meediejaamarkt en dan en dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |