abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33645633
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef fokkieslim het volgende:
ik zag de waslijn altijd vol met dekens,kleden enz van het huis vande kat die ik gevoerd heb,kat kwam ook steeds weer kijken of mijn bakje gevuld was met vlees en wonderolie,maar als het baasje een zieke kat naar buiten flikkerd dan loop je dit risiko.
Ik bedoelde niet dat de kat bij voorbaat al ziek was. Ik bedoelde stel je voor een kat is ver van huis, heeft honger ziet jouw bakje eten staan, eet het op, wil naar huis rennen maar het is te ver moet al aan de dunnie, gaat ergens zitten schijten, schijt zich helemaal leeg...en is al uitgedroogd voordat hij thuis is.
Uitdroging --->niet meer verder kunnen lopen--->ergens langs een weggetje dood gaan.

Disclaimer: deze stelling was hypothetisch +O
ijs_beer fan!
pi_33645698
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Als een kat jouw tuin als toilet gebruikt, waarom gaat hij dan naar huis als hij aan de schijterij is?
Als jij zo aan de schijterij bent dat alleen een pamper helpt, ga je dan de deur uit? De kat voelt zich niet echt lekker (zover de diervriendelijkheid) en trekt zich terug naar een veilige plek (thuis). Dat hij/zij later weer het vergiftigde voerbakje komt bekijken komt alleen doordat de connectie kip-kakken niet gemaakt wordt.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2006 @ 00:32:58 #78
137066 fokkieslim
pi_33645806
wonderolie is niet giftig
pi_33645854
mensen die hier gaan zitten zeuren over die arme beesten zijn het laagst van het laagst in deze samenleving.
je hebt ene kat die je dan buiten rond laat lopen, dan gaat JOUW kat andere mensen overlast bezorgen en dan waaien sommige mensen het hier ook nog af met boeiend en lieve beestjuhs.

wat voor beest dan ook een kat of een andere huisdier het nodig vind om in of rond mijn huis te gaan zitten schijten en de eigenaar vind het zo oninteressant dan vind ik de spons een hele goede oplossing.

het is toch niet normaal dat je de hele tuin af zou moeten zetten met gaas om iemand anders zijn teringbeest buiten te houden?

met een beetje tuinslang zon beest lekker in een hoek drijven vind ik dan nog wel het minste.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:35:08 #80
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33645878
ik weet het!

Ga op een flat wonen, zonder tuin
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33645940
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Als jij zo aan de schijterij bent dat alleen een pamper helpt, ga je dan de deur uit? De kat voelt zich niet echt lekker (zover de diervriendelijkheid) en trekt zich terug naar een veilige plek (thuis). Dat hij/zij later weer het vergiftigde voerbakje komt bekijken komt alleen doordat de connectie kip-kakken niet gemaakt wordt.
Aha, ik zat aan instant diarree te denken. Beetje wonderolie en flats! Je hele tuin onder de kattestront.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2006 @ 00:39:41 #82
137066 fokkieslim
pi_33646069
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
ik weet het!

Ga op een flat wonen, zonder tuin
Vind ik ook katten horen in hoge flats(langs de snelweg)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:40:35 #83
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33646106
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef fokkieslim het volgende:

[..]

Vind ik ook katten horen in hoge flats(langs de snelweg)
huh?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33646164
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef blackmage het volgende:
wat voor beest dan ook een kat of een andere huisdier het nodig vind om in of rond mijn huis te gaan zitten schijten en de eigenaar vind het zo oninteressant dan vind ik de spons een hele goede oplossing.
Schandalig! Dieren die buiten lopen! In hokken moeten ze! Tot de laatste worm aan toe!

Als je erover nadenkt is het eigenlijk best raar dat mensen zich een stuk land toe-eigenen.
pi_33646168
ik las 'Katten weren uit je trein'
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_33646362
Als ik een hond een gat in iemands tuin laat graven voordat 'ie er in schijt zal ik ook wel boze blikken en acties krijgen.. zie niet in waarom dat bij een kat anders zou moeten zijn.

Er zit een kat regelmatig bij ons in de tuin. Naast de voliere... de vogeltjes op stang te jagen..
Dat is het aard van het beestje.

Als ik het kreng te pakken krijg zullen de vogeltjes rust hebben..

Ik heb niks tegen katten.. wel tegen huisdiereigenaren die hun beesten niet netjes beheren.
Als je slordig bent met je beest(en) moet je ook de consequenties nemen.

Als eigenaar van een kat ben je een dierenhater als je het beest los laat lopen tussen al de kattenhaters...
Ah...dat was het...
pi_33646393
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Schandalig! Dieren die buiten lopen! In hokken moeten ze! Tot de laatste worm aan toe!

Als je erover nadenkt is het eigenlijk best raar dat mensen zich een stuk land toe-eigenen.
ik heb niet zoveel last van heel veel dieren, ik heb nog nooit een varken in een tuin zien schijten of een groep konijnen die overal poept.

et zijn altijd de katten die overal zitten te schijten en te graven, en de eigenaren kan het schijnbaar geen flikker schelen dat ze overlast verookzaken.
de personen die er last van hebben moeten het schijnbaar zelf opslossen.

net zoiets als een buur die elke avond harde muziek draait en dan zegt "koop je toch lekker oordopjes mij maakt het geen flikekr uit"
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_33646918
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Hoe is het dan dierenvriendelijk? Jouw methode leert het diertje zelfs niks af, jij maakt het gewoon ziek, wacht tot het terugkomt, en maakt het opnieuw ziek.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33647184
Rattengif werkt uitstekend en anders goed mikken met sinasappels :D:D Spreek uit ervaring dat ze met een boog omlopen
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2006 @ 01:16:13 #90
137066 fokkieslim
pi_33647200
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Hoe is het dan dierenvriendelijk? Jouw methode leert het diertje zelfs niks af, jij maakt het gewoon ziek, wacht tot het terugkomt, en maakt het opnieuw ziek.
en het baasje houd hem binnen.
pi_33647211
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Het is niet mijn methode, het is de methode van degene die ik quotte en een methode waarbij ik twijfel aan de diervriendelijkheid.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:47:24 #92
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33648148
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn katten poepenen plassen altijd in de plantenbakken van de buren.
Één keer heb ik de buurvrouw aan de deur gehad,flink geirriteerd, met de melding dat één van mijn katten in hun bed had gepoept.
Ze hebben hun dakterras nu helemaal afgezet met gaas,maar het maakt niks uit. Er zitten alweer gaten in...
jouw kat zou dat in geen geval een tweede keer doen hoor, niet met mij als buurman, trust me.

kutbeesten zijn het ; mensen die die dingen willen, moeten ze maar in hun eigen huis houden, zelfs de wet zegt dat ze verantwoordelijk zijn voor alle schade en overlast die ze elders veroorzaken
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_33648285
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
-weg-
Oh gut, daar hebben we de Loozer van het jaar weer, ga jij eens lekker dood ofzo.

[ Bericht 46% gewijzigd door The_Terminator op 06-01-2006 00:51:28 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:53:49 #94
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33648298
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef nein het volgende:
god jesus, wat 'grappig' allemaal zeg, al die opties...ik lig helemaal in een deuk

Wat dier-en milieuvriendelijk is, is her en der koffieprut in je tuin te leggen, dat vinden katten een vieze lucht.
langsgaan met een knuppel om verhaal te halen bij de eigenaar is idd diervriendelijker ; helaas kun je zo'n beest doorgaans niet zo ver krijgen om z'n vaste verblijfplaats te laten noemen, dus dan moet je wat.... en zeker niet jezelf continue moeten ergeren aan andermans huisdieren, waar ze zelf te laks mee omgaan.
pi_33648310
Wat de meest mensen hier vergeten is dat katten hun uitwerpselen begraven, bovendien drogen kattendrollen binnen 2 uurtjes op en dan kan je ze bij wijze van spreken zo oppakken.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:56:18 #96
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33648345
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef fokkieslim het volgende:
WAT PRIMA HELPT<IS KIPPEVLEES<GEBAKKEN OF UIT BLIIK TE MENGEN MET WONDEROLIE,de kat heeft maar 1 leuke eigenschap hij gaat direct naar huis als hij aan de schijterij is.
dier vriendelijk,maar niet baasjes vriendelijk zullen we maar zeggen.
Ik had in het verleden echt voor duizenden euro's schade van katten,auto,vijver,tuin,niet kunnen werken door kattenziekte(opgelopen in eigen tuin).
Zie ik een nieuwe kat buiten lopen,ik doe er aardig tegen en verwen hem met wonderolie.
whehehe, is dat echt zo joh?

*noteert*
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:57:56 #97
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33648374
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef raptorix het volgende:
Wat de meest mensen hier vergeten is dat katten hun uitwerpselen begraven, bovendien drogen kattendrollen binnen 2 uurtjes op en dan kan je ze bij wijze van spreken zo oppakken.
ga jij ze oprapen dan

mensendrollen drogen iets minder snel op, maar dan heb je ook wat (stukken groter en ook zeer fascinerend in microbiologisch opzicht) ; hoe zou je het vinden als een complete kleuterklas bij jou in je tuin de behoefte komt doen?

prima toch? je kunt die drollen immers gewoon oprapen en urine ruik je niet enzo
pi_33648392
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:57 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ga jij ze oprapen dan

mensendrollen drogen iets minder snel op, maar dan heb je ook wat (stukken groter en ook zeer fascinerend in microbiologisch opzicht) ; hoe zou je het vinden als een complete kleuterklas bij jou in je tuin de behoefte komt doen?

prima toch? je kunt die drollen immers gewoon oprapen en urine ruik je niet enzo
Voor duidelijkheid, mijn katten komen niet buiten, maar de overlast wordt wel erg overdreven, als je echt zo een vent bent spreek je het baasje erop aan en ga je niet een kat lopen mishandelen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:02:47 #99
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33648459
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Voor duidelijkheid, mijn katten komen niet buiten, maar de overlast wordt wel erg overdreven, als je echt zo een vent bent spreek je het baasje erop aan en ga je niet een kat lopen mishandelen.
en jij denkt dat ik kan ruiken wie het baasje is van dat kutbeest als ik 'm voorbij zie slenteren? het is niet zo dat die lui ook overdag met zo'n beest aan de lijn buiten lopen ofzo

en dan nog, denk je dat zo'n asociale lummel/wijf dat beest binnen gaat houden omdat een iemand er last van heeft? het is niet dat je dat beest kunt vertellen het niet in een bepaalde tuin te doen ofzo he

Pavlov werkt prima bij de proefdieren waar ik mee (ge)werk(t heb) en dat is bij katten niet anders ; eerste keer waarschuwing, tweede (onherroepelijke, vanwege het slechte kortetermijn geheugen) keer is het finito voor zo'n beest als ik er last van heb.
pi_33648563
nah, zoiets kun je tegenwoordig toch niet meer zeggen tegen je buren.. meteen een mes tussen je ribben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')