Ik bedoelde niet dat de kat bij voorbaat al ziek was. Ik bedoelde stel je voor een kat is ver van huis, heeft honger ziet jouw bakje eten staan, eet het op, wil naar huis rennen maar het is te ver moet al aan de dunnie, gaat ergens zitten schijten, schijt zich helemaal leeg...en is al uitgedroogd voordat hij thuis is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef fokkieslim het volgende:
ik zag de waslijn altijd vol met dekens,kleden enz van het huis vande kat die ik gevoerd heb,kat kwam ook steeds weer kijken of mijn bakje gevuld was met vlees en wonderolie,maar als het baasje een zieke kat naar buiten flikkerd dan loop je dit risiko.
Als jij zo aan de schijterij bent dat alleen een pamper helpt, ga je dan de deur uit? De kat voelt zich niet echt lekker (zover de diervriendelijkheid) en trekt zich terug naar een veilige plek (thuis). Dat hij/zij later weer het vergiftigde voerbakje komt bekijken komt alleen doordat de connectie kip-kakken niet gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Als een kat jouw tuin als toilet gebruikt, waarom gaat hij dan naar huis als hij aan de schijterij is?
Aha, ik zat aan instant diarree te denken. Beetje wonderolie en flats! Je hele tuin onder de kattestront.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Als jij zo aan de schijterij bent dat alleen een pamper helpt, ga je dan de deur uit? De kat voelt zich niet echt lekker (zover de diervriendelijkheid) en trekt zich terug naar een veilige plek (thuis). Dat hij/zij later weer het vergiftigde voerbakje komt bekijken komt alleen doordat de connectie kip-kakken niet gemaakt wordt.
Vind ik ook katten horen in hoge flats(langs de snelweg)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
ik weet het!
Ga op een flat wonen, zonder tuin![]()
huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Vind ik ook katten horen in hoge flats(langs de snelweg)
Schandalig! Dieren die buiten lopen! In hokken moeten ze! Tot de laatste worm aan toe!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef blackmage het volgende:
wat voor beest dan ook een kat of een andere huisdier het nodig vind om in of rond mijn huis te gaan zitten schijten en de eigenaar vind het zo oninteressant dan vind ik de spons een hele goede oplossing.
ik heb niet zoveel last van heel veel dieren, ik heb nog nooit een varken in een tuin zien schijten of een groep konijnen die overal poept.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Schandalig! Dieren die buiten lopen! In hokken moeten ze! Tot de laatste worm aan toe!
Als je erover nadenkt is het eigenlijk best raar dat mensen zich een stuk land toe-eigenen.
Hoe is het dan dierenvriendelijk? Jouw methode leert het diertje zelfs niks af, jij maakt het gewoon ziek, wacht tot het terugkomt, en maakt het opnieuw ziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Als jij zo aan de schijterij bent dat alleen een pamper helpt, ga je dan de deur uit? De kat voelt zich niet echt lekker (zover de diervriendelijkheid) en trekt zich terug naar een veilige plek (thuis). Dat hij/zij later weer het vergiftigde voerbakje komt bekijken komt alleen doordat de connectie kip-kakken niet gemaakt wordt.
en het baasje houd hem binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Hoe is het dan dierenvriendelijk? Jouw methode leert het diertje zelfs niks af, jij maakt het gewoon ziek, wacht tot het terugkomt, en maakt het opnieuw ziek.
![]()
Het is niet mijn methode, het is de methode van degene die ik quotte en een methode waarbij ik twijfel aan de diervriendelijkheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Hoe is het dan dierenvriendelijk? Jouw methode leert het diertje zelfs niks af, jij maakt het gewoon ziek, wacht tot het terugkomt, en maakt het opnieuw ziek.
![]()
jouw kat zou dat in geen geval een tweede keer doen hoor, niet met mij als buurman, trust me.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn katten poepenen plassen altijd in de plantenbakken van de buren.
Één keer heb ik de buurvrouw aan de deur gehad,flink geirriteerd, met de melding dat één van mijn katten in hun bed had gepoept.![]()
Ze hebben hun dakterras nu helemaal afgezet met gaas,maar het maakt niks uit. Er zitten alweer gaten in...![]()
Oh gut, daar hebben we de Loozer van het jaar weer, ga jij eens lekker dood ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
-weg-
langsgaan met een knuppel om verhaal te halen bij de eigenaar is idd diervriendelijker ; helaas kun je zo'n beest doorgaans niet zo ver krijgen om z'n vaste verblijfplaats te laten noemen, dus dan moet je wat.... en zeker niet jezelf continue moeten ergeren aan andermans huisdieren, waar ze zelf te laks mee omgaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef nein het volgende:
god jesus, wat 'grappig' allemaal zeg, al die opties...ik lig helemaal in een deuk
Wat dier-en milieuvriendelijk is, is her en der koffieprut in je tuin te leggen, dat vinden katten een vieze lucht.
whehehe, is dat echt zo joh?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef fokkieslim het volgende:
WAT PRIMA HELPT<IS KIPPEVLEES<GEBAKKEN OF UIT BLIIK TE MENGEN MET WONDEROLIE,de kat heeft maar 1 leuke eigenschap hij gaat direct naar huis als hij aan de schijterij is.
dier vriendelijk,maar niet baasjes vriendelijk zullen we maar zeggen.
Ik had in het verleden echt voor duizenden euro's schade van katten,auto,vijver,tuin,niet kunnen werken door kattenziekte(opgelopen in eigen tuin).
Zie ik een nieuwe kat buiten lopen,ik doe er aardig tegen en verwen hem met wonderolie.
ga jij ze oprapen danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:54 schreef raptorix het volgende:
Wat de meest mensen hier vergeten is dat katten hun uitwerpselen begraven, bovendien drogen kattendrollen binnen 2 uurtjes op en dan kan je ze bij wijze van spreken zo oppakken.
Voor duidelijkheid, mijn katten komen niet buiten, maar de overlast wordt wel erg overdreven, als je echt zo een vent bent spreek je het baasje erop aan en ga je niet een kat lopen mishandelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ga jij ze oprapen dan
mensendrollen drogen iets minder snel op, maar dan heb je ook wat (stukken groter en ook zeer fascinerend in microbiologisch opzicht) ; hoe zou je het vinden als een complete kleuterklas bij jou in je tuin de behoefte komt doen?
prima toch? je kunt die drollen immers gewoon oprapen en urine ruik je niet enzo
en jij denkt dat ik kan ruiken wie het baasje is van dat kutbeest als ik 'm voorbij zie slenteren? het is niet zo dat die lui ook overdag met zo'n beest aan de lijn buiten lopen ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor duidelijkheid, mijn katten komen niet buiten, maar de overlast wordt wel erg overdreven, als je echt zo een vent bent spreek je het baasje erop aan en ga je niet een kat lopen mishandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |