Wat een domper.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef Zebbie het volgende:
Ik vond em heel gaaf, tot bleek dat het huisje sowieso instortte als je er maar met de muis boven bleef hangen
Ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef TC03 het volgende:
Wie vindt het ook zo leuk omdat huisje te laten schudden en dan in te laten storten?
Ik wel iig.
Ik denk dat het budget op was.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vond het jammer dat er geen geplette Pakistani uit het huisje vielen..
Je hoeft niet eens te bewegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef TheUnreal het volgende:
Hij is net, als je zachtjes op zij schudt stort de boel ook in![]()
Of het zijn gewoon grav huizen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef TC03 het volgende:
Wie vindt het ook zo leuk omdat huisje te laten schudden en dan in te laten storten?
Ik wel iig.
en jij hebt een kut-site dus verdiend je een banquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef fullrune.tk het volgende:
Ik vernoem Bupatih de grootste oetlul die er bestaat, de ideale vrouw voor hem is een 98 jarige,
en hij likt zijn tenen de hele tijd
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef fullrune.tk het volgende:
oh bonke, dus jij hebt verstand van webdesign ?
Het was me net ff iets tever fietsenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef heijx het volgende:
Leuk huisje, van hout. Met sneeuw. En een kerstboom.
Wie heeft er op het journaal sneeuw gezien?
En een kerstboom?
Ik niet.![]()
Wel een heleboel mensen die niets te doen hebben de hele dag omdat ze geen baan (meer) hebben maar te besodemieterd zijn om met zijn allen even de weg vrij te maken van rotsblokken of hun huizen weer op te bouwen.
Maar ik zal wel niet fatalistisch genoeg zijn.![]()
nope, en jij ook niet aan de kut-site van je te zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef fullrune.tk het volgende:
oh bonke, dus jij hebt verstand van webdesign ?
Eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef speknek het volgende:
Ik vond het de eerste flash reclame waar dat flash echt nuttig gebruikt werd. Leuk en wrang te gelijk. Prachtige reclame.
IRRITANTE KUT AVATARquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef fullrune.tk het volgende:
KUTSPAM
Is ingestort...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef Bond het volgende:
waarom zie ik die banner nergens? wil ik reclame zien zie ik het niet![]()
Nieuwsberichtje aanklikken op de FP. Ik krijg hem constant.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef Bond het volgende:
Flashplayer installeren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef Bond het volgende:
Croupouque, je bent te doorzichtig nu.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef fullrune.tk het volgende:
Mensen. Dit kut pakistan gedoe. weetje, die mensen die maken het voor ons hier KAPOT, pakistan hier,pakistan daar. FLIKKER TOCH OP PAKISTAN ga nou toch WEG met je gesmeek om tenten om de winter door te brengen en als ze zo nodig geld nodig hebben zou ik dat niet uitgeven aan:
-kut medelijden reclames
-kut flash filmpjes die bakken met geld kosten
-kut radio uitzenden GA ZO MAAR DOOR
wij gaan ook niet smeken oh geef toch geld aan nederland want we hebben een KUT regering waardoor we nu straatarm zijn en het hier een multiculturele dierentuin is![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef fullrune.tk het volgende:
Mensen. Dit kut pakistan gedoe. weetje, die mensen die maken het voor ons hier KAPOT, pakistan hier,pakistan daar. FLIKKER TOCH OP PAKISTAN ga nou toch WEG met je gesmeek om tenten om de winter door te brengen en als ze zo nodig geld nodig hebben zou ik dat niet uitgeven aan:
-kut medelijden reclames
wij gaan ook niet smeken oh geef toch geld aan nederland want we hebben een KUT regering waardoor we nu straatarm zijn en het hier een multiculturele dierentuin is![]()
Ga weg, je praat dom.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef fullrune.tk het volgende:
-kut medelijden reclames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |