Net zo kansloos als iemand die er een topic op fok! over opent.quote:
Litmanen is een legende, noem eens 1 legende bij PSV?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Net zo kansloos als Litmanen
Dat ookquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Dark_Prince het volgende:
zo kansloos als een ajacied?
Och, ik ken bij PSV toch wel wat grotere namen die daar hebben rondgelopen dan Litmanen. Zelfs al ben ik een Ajaciedquote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef Litmanen het volgende:
[..]
Litmanen is een legende, noem eens 1 legende bij PSV?
Robert?![]()
Trouwens, René van Rijswijk is nog beter dan de hele selectie van PSV op dit moment
Romario...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef Litmanen het volgende:
[..]
Robert?![]()
Trouwens, René van Rijswijk is nog beter dan de hele selectie van PSV op dit moment
Van Nistelrooijquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Och, ik ken bij PSV toch wel wat grotere namen die daar hebben rondgelopen dan Litmanen. Zelfs al ben ik een Ajacied
Hoe durf je als Ajacied een speler van PSV ooit een legende te noemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Och, ik ken bij PSV toch wel wat grotere namen die daar hebben rondgelopen dan Litmanen. Zelfs al ben ik een Ajacied
Als jij Litmanen al een legende vindt dan is Luc Nilis er zeker één.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef Litmanen het volgende:
[..]
Robert?![]()
Vergeleken met Litmanen durf ik dat best te zeggen...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef Litmanen het volgende:
[..]
Hoe durf je als Ajacied een speler van PSV ooit een legende te noemen.
Er heeft nog nooit een Bergkamp, Litmanen of Gabrich daar rondgelopen!![]()
Gelukkig niet,want onze spelers zijn enw aren veel beter.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef Litmanen het volgende:
[..]
Hoe durf je als Ajacied een speler van PSV ooit een legende te noemen.
Er heeft nog nooit een Bergkamp, Litmanen of Gabrich daar rondgelopen!![]()
jij met je Ajaks brilquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Litmanen het volgende:
Luc Nilis vergelijken met Litmanen is hetzelfde als Ron Brandsteder vergelijken met Tatjana Simic
met zo'n kansloze OP moet je er het beste van maken hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef stoepjong het volgende:
Anders gaan jullie het even over voetbal hebben![]()
De smeerlap hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef stoepjong het volgende:
Anders gaan jullie het even over voetbal hebben![]()
navraag zojuist gedaan, komt door maat 46 pootquote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef FB-aight het volgende:
medicijn-expirementen gehad...back in the ol'days?
Anders effe navraag doen bij je arts...
Of het door het neuken komt, of door z'n maat 46 poot...
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Litmanen het volgende:
Toevallig zijn het ook nog 2 hele dooie lullen. Ze gaan vrijwel nooit uit. 1 lijkt op van Rijswijk en de ander heeft het gezicht van Droopy.
Hoe kansloos ben je dan??
Nu je 't zegt!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik ken precies zo'n stel zijn wij geen vrienden van elkaar
![]()
Lekker hunkjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef Litmanen het volgende:
[afbeelding]
Dit is de jongen om wie t gaat
Van Rijswijk had nou juist toch altijd heel veel kansen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Litmanen het volgende:
Toevallig zijn het ook nog 2 hele dooie lullen. Ze gaan vrijwel nooit uit. 1 lijkt op van Rijswijk en de ander heeft het gezicht van Droopy.
Hoe kansloos ben je dan??
Ook privé gaat het hem duidelijk niet voor de windquote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Van Rijswijk had nou juist toch altijd heel veel kansen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |