Euhm ik schijn sommige mensen tot vervelends aan toe gebeld te hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet uhmmmm... erg raar gedaan toch zeker![]()
Vind ik niet laat hoor, das gewoon vroeg. Stommelingen die dan niet opnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm ik schijn sommige mensen tot vervelends aan toe gebeld te hebbenWel zeker tot 03.00 uur! Nou ja zeg, dat is toch niet laat op nieuwjaars ochtend?
Sufferds
![]()
nemen ze gewoon op een gegeven moment niet meer op ook![]()
Nee ligt niet aan jou, het is inderdaad wel erg rustig vanavondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
Wat is het rustig hier hé? of ligt dat aan mij, of zijn we nog aan het bijkomen van oud en nieuw![]()
Ja ik weet het ook niet , gisteravond rond deze tijd was het hardstikke druk hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
Wat is het rustig hier hé? of ligt dat aan mij, of zijn we nog aan het bijkomen van oud en nieuw![]()
echt welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou, het is inderdaad wel erg rustig vanavond![]()
goh echt waar? had nogal een moeite om op Fok! te komen gisteravondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet , gisteravond rond deze tijd was het hardstikke druk hier
Was ook niet bepaald gezellig te noemen hier met die discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef odie22 het volgende:
in de afgelopen 2 uur is er alleen een discussie geweest of er wel of niet veel oude caps geplaatst mochten worden , en toen was de helft chaggie en nu is iedereen naar bed.
ik weet niet of je wat gemist hebt , ging overal over , ben om 1200 ook gaan slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
goh echt waar? had nogal een moeite om op Fok! te komen gisteravondheb
ik weer heel wat gemist dus![]()
Vond het heel geen discussie waard , van wat ik ervan gelezen heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was ook niet bepaald gezellig te noemen hier met die discussie.
Dus ik begrijp dat er flink gediscuseerd is over oude Caps, moet wel erg heftigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was ook niet bepaald gezellig te noemen hier met die discussie.
Nee, dat is mijn idee dus ook. BB is voorbij, we wachten op BBH. Laat iedereen gewoon lekker z'n ding doen, zonder dat gezeik over en weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Vond het heel geen discussie waard , van wat ik ervan gelezen heb.
Kusjes zijn altijd welkomquote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje deelt een aantal kusjes uit om de gemoederen te bedaren![]()
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kusjes zijn altijd welkom![]()
Halllooooooooo allemaal, everybody happy?![]()
Hoii ik miste je al hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kusjes zijn altijd welkom![]()
Halllooooooooo allemaal, everybody happy?![]()
Jeppie ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |