quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sipke achterstevoren is nooit grappig.
Origineel ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Omdat ik al 5 (of 6, spijker me er niet op vast) neven heb die Anne heten, hebben ze mn roepnaam maar Alexander gemaakt. En dat heb ik (blijkbaar in 2002) zelf tot Alex verkort.
Sjoewkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
julie raden nooit hoe mn zus officieel heet btw,....
Lolkje Sieuwke
Goddank noemen we haar gewoon Loes
5 topics gelden was je nog de duivelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier Man!
Maar wat dan nog? Al noem je me jezus
Je wil niet weten hoe sommigen het soms voor elkaar krijgen het nog raar uit te sprekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, als Herman zijnde
Naja ik vind het fijn om met mn eigen naam aangesproken te wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier Man!
Maar wat dan nog? Al noem je me jezus
genoemd nara ene tante.. die zichzlef weer Sjoke noemtquote:
Herman zieh Germanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe sommigen het soms voor elkaar krijgen het nog raar uit te spreken
Vandaar de vergelijkingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 topics gelden was je nog de duivel
Rare eigenschapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja ik vind het fijn om met mn eigen naam aangesproken te worden![]()
En ik danquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JIj hebt nog geen bier voor me gehaald
Herfstbokquote:
Alweer met die slet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |