Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
één van die op de achtergornd hebben we in huis
ik heb al een vrouw, je kunt beter andere mannen versiertips gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor het ook nooit om eerlijk te zijn.
Maar ik probeer alexxxx wat wijs te maken![]()
Kommaar door hoor met die tipsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een vrouw, je kunt beter andere mannen versiertips geven
eerst waren we vrienden, toen gingen we neuken, gewoon voor de lol.. en toen kregen we een relatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kommaar door hoor met die tipsIk ben reuze benieuwd hoe jij het aanpakt
![]()
heb ik daar ooit een geheim van gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, jullie hebben een partij sex-toys eh?
Identiteitscrisisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik noemde mezelf toen nog Alexander
Je hebt een zielig pikkie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik daar ooit een geheim van gemaakt?om mij hoeft het neit zo, maar Sandra is onverzadigbaar
Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Identiteitscrisis
Noem je je ooit wel Anne?
ijsmeis doet dat iedere dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Identiteitscrisis
Noem je je ooit wel Anne?
Ik ga me in het vervolg ook maar Harry noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.
Hoe doe jij 'm dan? Aahn-neh?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.
yepquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je hebt heel wat verschillende soorten homo's. Er bestaan zat lelijke/niet aantrekkelijke en tevens heb je ook nog travestieten.
Cobyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga me in het vervolg ook maar Harry noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |