He wat saai, hebben we niets te zeikenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met lang ook ja, dus maakt het geen reet uit, en doe ik lekker wat ik zelf wil
met halflanghaar was ik pas echt oerlelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He wat saai, hebben we niets te zeiken
Welkom op www.buzzybee.bequote:
Vruchtbaar jaartje geweest eh, 2005quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat lekker zijn ook niet alles is hoor
[afbeelding]
Had je ook een roze pak?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met halflanghaar was ik pas echt oerlelijk
ik werd inieder geval ERG vaak vergeleken met Gordon
Ik had niet eens gekliktquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welkom op www.buzzybee.be
Deze domeinnaam werd geregistreerd, maar is nog niet in gebruik. De registratie van www.buzzybee.be werd behandeld door COMBELL. Wil u zelf een domeinnaam registreren? Vertrouw net als de eigenaar van buzzybee.be op de expertise van COMBELL.
Idd, ik heb me helemaal sufgeneukt dit jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vruchtbaar jaartje geweest eh, 2005
Hunk
Join the clubquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd, ik heb me helemaal sufgeneukt dit jaar
NOT...![]()
ach, rukken is ook lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd, ik heb me helemaal sufgeneukt dit jaar
NOT...![]()
En dat is niet erg want hoe vaak zeggen vrouwen niet van. JEZUS wat een lekkere gozer zeg. Alleen jammer dat hij gay is.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met halflanghaar was ik pas echt oerlelijk
ik werd inieder geval ERG vaak vergeleken met Gordon
Ik voel me eenzaamquote:
Ik hoor dat eigenlijk nooitquote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat is niet erg want hoe vaak zeggen vrouwen niet van. JEZUS wat een lekkere gozer zeg. Alleen jammer dat hij gay is.
Bijna alle vrouwen vinden een homo leuk.
Sorry hoor, maar je hebt heel wat verschillende soorten homo's. Er bestaan zat lelijke/niet aantrekkelijke en tevens heb je ook nog travestieten.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat is niet erg want hoe vaak zeggen vrouwen niet van. JEZUS wat een lekkere gozer zeg. Alleen jammer dat hij gay is.
Bijna alle vrouwen vinden een homo leuk.
ik heb het over de normale zeg maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je hebt heel wat verschillende soorten homo's. Er bestaan zat lelijke/niet aantrekkelijke en tevens heb je ook nog travestieten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het over de normale zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |