nee hoor, die mag ze lenen wanneer ze wilquote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sandra heeft je account gehacked?
Lekker mokkeltje ookquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Nou het is maar wat je lekker vindt
hij heeft een baard DUS lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Nou het is maar wat je lekker vindt
Nee die kun je gewoon kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit bijzonder, een mini cabrio?
@herman: ik weet niet wat voor poeder er op mn beignets zat inderdaad
Nee, die is gewoon al een jaar dealer-leverbaarquote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit bijzonder, een mini cabrio?
@herman: ik weet niet wat voor poeder er op mn beignets zat inderdaad
Dan ben ik nu ook lekkerquote:
trekt vrouwen aanquote:Op maandag 2 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik van ook_gek geleerdje vrouwelijke kant showen
Je moet me eens zien als ik mezelf met pindakaas insmeerquote:
Of ze denken dat je homo bent!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
trekt vrouwen aan
haren knippn, luchtje op doen scheren en nette kleren en je bent er helemaal
met kort haar ben ik lelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
trekt vrouwen aan
Ja het werkt lekker bij jou hequote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
trekt vrouwen aan
Ik kop hem niet inquote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met kort haar ben ik lelijk
[afbeelding]
Heb je ook een site?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben naar julie mond aan het praten, vinden julie me al tof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |