Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
één van die op de achtergornd hebben we in huis

ik heb al een vrouw, je kunt beter andere mannen versiertips gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor het ook nooit om eerlijk te zijn.
Maar ik probeer alexxxx wat wijs te maken![]()

Kommaar door hoor met die tipsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een vrouw, je kunt beter andere mannen versiertips geven

eerst waren we vrienden, toen gingen we neuken, gewoon voor de lol.. en toen kregen we een relatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kommaar door hoor met die tipsIk ben reuze benieuwd hoe jij het aanpakt
![]()

heb ik daar ooit een geheim van gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, jullie hebben een partij sex-toys eh?

Identiteitscrisisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik noemde mezelf toen nog Alexander

Je hebt een zielig pikkie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik daar ooit een geheim van gemaakt?om mij hoeft het neit zo, maar Sandra is onverzadigbaar

Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Identiteitscrisis
Noem je je ooit wel Anne?

ijsmeis doet dat iedere dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Identiteitscrisis
Noem je je ooit wel Anne?

Ik ga me in het vervolg ook maar Harry noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.

Hoe doe jij 'm dan? Aahn-neh?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn slechts 6000 mensen die m uit kunnen spreken.

yepquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je hebt heel wat verschillende soorten homo's. Er bestaan zat lelijke/niet aantrekkelijke en tevens heb je ook nog travestieten.

Cobyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga me in het vervolg ook maar Harry noemen.

anus zonder s.quote:

Ik ga m'n toekomstige zoon gewoon Sipke noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anus zonder s.
Nog een reden die naam niet te gebruiken.
Ik ben erg blij dat ik naar mn pake Anne genoemd ben hoorMaar ik ben ook erg blj dat het mn roepnaam niet is.

Je ouders hebben je roepnaam blanco gelaten zodat je zelf kon kiezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anus zonder s.
Nog een reden die naam niet te gebruiken.
Ik ben erg blij dat ik naar mn pake Anne genoemd ben hoorMaar ik ben ook erg blj dat het mn roepnaam niet is.

Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga m'n toekomstige zoon gewoon Sipke noemen![]()

Naar mijn paakequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
http://www.sipkewynia.nl(Kent M5 ook nog wel
)

Sipke achterstevoren is nooit grappig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga m'n toekomstige zoon gewoon Sipke noemen![]()

Wat rot het nou zou ik zeggen...?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik sta er tegenwoordig ook meer op dat mensen me gewoon wel Sjoewe noemen.

nee. Omdat ik al 5 (of 6, spijker me er niet op vast) neven heb die Anne heten, hebben ze mn roepnaam maar Alexander gemaakt. En dat heb ik (blijkbaar in 2002quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ouders hebben je roepnaam blanco gelaten zodat je zelf kon kiezen?

Ik noem jou toch ook geen Bermanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat rot het nou zou ik zeggen...?

jij hebt makkelijk praten, als Herman zijndequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat rot het nou zou ik zeggen...?

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sipke achterstevoren is nooit grappig.

Origineel ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Omdat ik al 5 (of 6, spijker me er niet op vast) neven heb die Anne heten, hebben ze mn roepnaam maar Alexander gemaakt. En dat heb ik (blijkbaar in 2002) zelf tot Alex verkort.

Sjoewkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
julie raden nooit hoe mn zus officieel heet btw,....
Lolkje Sieuwke
Goddank noemen we haar gewoon Loes

5 topics gelden was je nog de duivelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier Man!
Maar wat dan nog? Al noem je me jezus

Je wil niet weten hoe sommigen het soms voor elkaar krijgen het nog raar uit te sprekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, als Herman zijnde

Naja ik vind het fijn om met mn eigen naam aangesproken te wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier Man!
Maar wat dan nog? Al noem je me jezus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |