GAST KAP NOU GODVERDOMME EENS MET NAAR IEDEREENS MUIL TE PRATEN!quote:
Feiten mijn zoon dit zijn kei harde feite wat Herman hier zit te vertellen.quote:
Dude.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GAST KAP NOU GODVERDOMME EENS MET NAAR IEDEREENS MUIL TE PRATEN!
Je maakt die k*nk*r kansloze foto's allemaal zelf, en vervolgens host en upload je ze zelf. En iedere keer als wij zeggen dat het lelijke incestplorken zijn ga je opeen heel hard "ja ja OMG idd![]()
" lopen roepen.
Kansloze helmjosti dat je bent
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je maakt die k*nk*r kansloze foto's allemaal zelf, en vervolgens host en upload je ze zelf. En iedere keer als wij zeggen dat het lelijke incestplorken zijn ga je opeen heel hard "ja ja OMG idd![]()
" lopen roepen.
Zie hier het antwoordquote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de enige ben die er zo over denkt?
Wat "Dude."?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
" lopen roepen.
Heeft er ooit iemand een ban gehad van TF of Tjab????quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
kutzelfcensuur
TF: als ik nu iets ergs ga zeggen, krijg ik dan een ban? Ik wil het zo graag zeggen
Rietvaerder geloof ik...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand een ban gehad van TF of Tjab????
Rietvaerder is dan ook niet echt een geliefd persoonquote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rietvaerder geloof ik...
Maar dan onder voorbehoud: ik meen er natuurlijk niks van
23:09
0:08
0:59
geen « Eerder
» Later
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
23:09 treinstation emmen
spoor 1 treinstation
zwolle
spoor 16 0:08 stoptreinstoptrein
nsns
richting zwolle
Fwnk, als je nsel bent, kun je de laatste trein nog halen
Ik zal opschieten, maar ik moet wel 20 minuten rijden ofzo!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rietvaerder geloof ik...
Maar dan onder voorbehoud: ik meen er natuurlijk niks van
23:09
0:08
0:59
geen « Eerder
» Later
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
23:09 treinstation emmen
spoor 1 treinstation
zwolle
spoor 16 0:08 stoptreinstoptrein
nsns
richting zwolle
Fwnk, als je snel bent, kun je de laatste trein nog halen
Niet geschoten is niet gescoordquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zal opschieten, maar ik moet wel 20 minuten rijden ofzo!
word krap
Ik moet het nu ook kijken van ook_gekquote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je daar op het spoor liggen
Mukie draagt me op om naar dit te gaan kijken:
Beauty and the nerd
Sociaal experiment
waarin acht bloedmooie maar niet al te slimme vrouwen worden gekoppeld aan acht briljante mannen, die op het gebied van sociale vaardigheden echter nogal achtergesteld zijn. De gevormde stelletjes moeten computers repareren, mode-makeovers verrichten, zingen in een karaoke-bar en strippoker spelen om kans te maken op de hoofdprijs van 250.000 dollar. Gedurende deze competitie brengen de nerds hun intellect over op de dames, terwijl de beauties de looks van de mannen opleuken.
dus tja ik moet wel ff weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |