Ehm, gast, je hoeft toch geen foto's te maken ;')quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet zeggen: Je bent me te lelijk tieft op
Dan had ik nou geen camera meer over mên
Ja vind ik leuk en het levert ook nog weleens wat opquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm, gast, je hoeft toch geen foto's te maken ;')
Kansloosquote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja vind ik leuk en het levert ook nog weleens wat op
Vooral in de kleinere tenten
Maar die foto's waar je het voor elkaar krijgt met 4 mokkeltjes 500kg schoon aan de haak te fotograferen zijn toch wel overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet zeggen: Je bent me te lelijk tieft op
Dan had ik nou geen camera meer over mên
Fwnk heeft ook al heel wat nootjes achter de kiezen zo te zienquote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef ook_gek het volgende:
jeetje zeg ik zeg maar niks anders heb ik er weer een note bij
Mooie foto iddquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik maar denken dat Landwind Chinees was
Mooi strak ehquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Die voorbumper zit er goed op. Waar voor je geld
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar die foto's waar je het voor elkaar krijgt met 4 mokkeltjes 500kg schoon aan de haak te fotograferen zijn toch wel overdreven
Heeej niet zo negatief hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar die foto's waar je het voor elkaar krijgt met 4 mokkeltjes 500kg schoon aan de haak te fotograferen zijn toch wel overdreven
Mooier dan hun eigen foto's op de siet in ieder gevalquote:
Het is zoquote:
Lekker hè, die omgekeerde wereldquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooier dan hun eigen foto's op de siet in ieder gevalAlleen jamemr van de verneukende oplader...
Is het echt al half elf?
dan worden de foto's nachtwerk
ach, toch geen plannen voor morgen
Daar past zeker een kinderhand tussenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, nix geen naden of kierengewoon perfect passend [afbeelding]
Bolle wijvehquote:
Minstensquote:Op maandag 2 januari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar past zeker een kinderhand tussen
WHAHAHAHAHAHA IK MOEST HARDOP LACHENquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef ook_gek het volgende:
was dat feest in een varkens slachthuis of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |