dat is helaas waarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet je je baas maar eens vertellen dat er schijnbaar vaak in bestickerde lease-auto's wordt ingebroken, omdat sommige mensen er waarschijnlijk van uitgaan dat er laptops, mobieltjes en tomtoms in liggen.
Hoezo gezeik?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef Sportguy het volgende:
Echt niet!
Heb zelf een poosje met een voertuig met stickers gereden, altijd gezeik als er klanten kwamen, wordt maar van 1 kant belicht en jouw verhaal wordt niet gehoord.
Ik zou die auto inleveren en dik declareren met een prive-auto.
Ik weet niet meer precies waardoor of waarvoor maar ze spreken je nooit op iets aan als je bij een stoplicht staat ofzo maar gaan wel bij je chef klagen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Gewoon ff uit interesse
Gewoon zo'n wasstraat pakken die alles eraf sloopte ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar dit ook ter sprake kwam. Ze hebben het eerst gevraagd, maar toen de betreffenden persoon nee zei hebben ze het er sneaky 's avond op geplakt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar dit ook ter sprake kwam. Ze hebben het eerst gevraagd, maar toen de betreffenden persoon nee zei hebben ze het er sneaky 's avond op geplakt.
Dan kun je ze er ook wel meteen weer afhalen. Maarja, dat is niet de manier vind ik. Ik kom liever tot overeenstemming..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
Je bent blauw!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Gewoon ff uit interesse
Zinnig antwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef longinus het volgende:
Als hij jou ervoor betaald, vraag anders een bedrijfsauto dan hoef je hier niet voor te betalen.
Dat vraag ik me dus af. Alles bij elkaar wordt er dus zo'n ¤ 28.000 betaald om er 4 jaar gebruik van te maken (ex. brandstof). Dan heb ik het idee dat ik daar heel goed zelf een auto van kan onderhouden (icl. afschrijving). Startkapitaal is dan wel een vereiste natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef MSXUser het volgende:
Stickers of geen stickers, zolang ze niet te opvallend zijn, maak ik er geen probleem van. Reken wel dat je ondanks alles erg goedkoop kunt autorijden.
Jij hoeft die 28000 euro niet op te hoesten (of je moet wel een hele dure auto hebben). Indien die auto in de catalogus staat voor die prijs, betaal jij over die 4 jaar iets van 8000 euro aan belastingen. Voor dat bedrag kun je dus 4 jaar rijden en heb je geen extra kosten als onderhoud, verzekeringen, brandstof, enz.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef thomas-anderson het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Alles bij elkaar wordt er dus zo'n ¤ 28.000 betaald om er 4 jaar gebruik van te maken (ex. brandstof). Dan heb ik het idee dat ik daar heel goed zelf een auto van kan onderhouden (icl. afschrijving). Startkapitaal is dan wel een vereiste natuurlijk...
Ja, maar zoals in een eerdere post aangegeven rekent mijn baas het leasebedrag als onderdeel van mn salaris (wat ik niet erg vind opzich). Dan is het volgens mij beter te doen als je dat bedrag op je bruto-loon erbij krijgt en zelf een auto regelt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jij hoeft die 28000 euro niet op te hoesten (of je moet wel een hele dure auto hebben). Indien die auto in de catalogus staat voor die prijs, betaal jij over die 4 jaar iets van 8000 euro aan belastingen. Voor dat bedrag kun je dus 4 jaar rijden en heb je geen extra kosten als onderhoud, verzekeringen, brandstof, enz.
Valt me nog mee dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef thomas-anderson het volgende:
Ik heb een prima baan en rij in een zwarte Seat Leon uit 2004.
Misschien is het een goed idee om eens te informeren bij de belastingdienst of deze constructie wel mag. Ik ga er van uit dat er op je jaarafschrift staat dat je een auto van de zaak hebt. Volgens mij word je middels deze constructie financieel behoorlijk benadeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef thomas-anderson het volgende:
Ja, maar zoals in een eerdere post aangegeven rekent mijn baas het leasebedrag als onderdeel van mn salaris (wat ik niet erg vind opzich). Dan is het volgens mij beter te doen als je dat bedrag op je bruto-loon erbij krijgt en zelf een auto regelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |