quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef longinus het volgende:
Als je na gebruik met een plantenspuit je buik natmaakt lijkt het net echt.
En die stekker moet je niet in het stopkontakt doen, maar ergens in je kontzak of zo want zo lopen ze allemaal in die reclame.
Jup, helemaal waar.. Als je dat ding 3 uur aan hebt, en daarna op de weegschaal gaat staan ben je nog lichter ook!!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
Het lijkt mij dat het enige wat zo'n sauna apparaat doet is dat hij wat vocht weghaalt uit je lichaam.. Een Kortdurige oplossing.
Jep, om echt af te vallen moet je dus bewegen en minder eten..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
[...]
Lichaamsbeweging en minder eten werkt iets beter
weet jij toevallog ook waar je die gekke gel kan halen dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef B_BOY het volgende:
een abtronic werkt zeker saunabelt haalt alleen vocht uit je lichaam.
dat had ik nou echt niet gedacht dat dat ding echt werktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:45 schreef Andrea001 het volgende:
die gel van de abtronic is iig bij kijkshop te koop. en ik heb het wel vaker gezien, geloof blokker ofzo... Je voelt die abtronic echt goed zijn werk doen, maar ben te snel gestopt om resultaat te zien. Het is niet heel prettig ofzo.
dan heb je er toch niks aan, iedereen heeft spieren onder zn vetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:51 schreef Seneca het volgende:
Die abtronic werkt idd, maar er is no way in hell dat je daarmee een wasbordje kunt kweken. Dat ding zorgt namelijk wel voor spieren, maar zorgt er niet voor dat je vet verbrand.
Klopt, maar met dat apparaat kun je je spiermassa vergroten. Om het vet daarbovenop weg te werken zul je echter nog steeds moeten gaan trainen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:54 schreef bxie het volgende:
[..]
dan heb je er toch niks aan, iedereen heeft spieren onder zn vet![]()
dan doe ik liever gewoon ouderwets sit-ups en lekker rennen op me renband en dan ben ik tegen de zomer wel een sprietjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:54 schreef Seneca het volgende:
[..]
Klopt, maar met dat apparaat kun je je spiermassa vergroten. Om het vet daarbovenop weg te werken zul je echter nog steeds moeten gaan trainen.
ja eerste kilo's die je afvalt zijn toch altijd vocht , wat een liegbeestenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:06 schreef Lucille het volgende:
Je valt niet af als je vocht verliest. Je valt af door verbranding van overtollig vet. Dus een apparaat dat je laat zweten zal nooit werken om je te laten afvallen. Het enige wat je kwijt raakt is je geld aan een stompzinnige sauna belt.
Dat klopt, de eerste 2 a 3 kilo's bij afvallen is vocht, pas daarna gaat het lichaam over tot vetverbranding.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:10 schreef bxie het volgende:
[..]
ja eerste kilo's die je afvalt zijn toch altijd vocht , wat een liegbeesten
Ik weet niet of je alle reacties moet geloven als ik het zo ziequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geslaagde tell sell aankopen
Sommige spullen werken wel hoor
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef longinus het volgende:
Als je na gebruik met een plantenspuit je buik natmaakt lijkt het net echt.
En die stekker moet je niet in het stopkontakt doen, maar ergens in je kontzak of zo want zo lopen ze allemaal in die reclame.
in het AD ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:01 schreef dutchdevil het volgende:
Stond vandaag in de Metro dat die dingen technische problemen konden geven en dat Kruidvat verzocht de Sauna Wrap terug te brengen naar de winkel. Je krijgt je geld dan terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |