abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 21:31:30 #1
107521 Furia
snoopy weer
pi_33638941
Hoewel ik er niet zo erg in geloof zit ik op dit moment toch met zo'n Sauna Wrap ( ) om mijn middel... Ze hadden ze bij het Kruidvat voor 7,50 en ik dacht, toch eens proberen.. Maar heeft er iemand hier echte (langere) ervaring mee? Ik zit er namelijk alweer aan te denken hem terug te brengen
pi_33639309
Het lijkt mij dat het enige wat zo'n sauna apparaat doet is dat hij wat vocht weghaalt uit je lichaam.. Een Kortdurige oplossing.

Lichaamsbeweging en minder eten werkt iets beter
pi_33639395
Als je na gebruik met een plantenspuit je buik natmaakt lijkt het net echt.
En die stekker moet je niet in het stopkontakt doen, maar ergens in je kontzak of zo want zo lopen ze allemaal in die reclame.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:03:31 #4
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_33640108
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef longinus het volgende:
En die stekker moet je niet in het stopkontakt doen, maar ergens in je kontzak of zo want zo lopen ze allemaal in die reclame.
Hijs goed!
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_33642616
dat wil ik ook el ff weten, ik heb zelfs nog zown ouderwetse abtronic liggen maar ik kan me er niet toe zetten om dat ding echt om te doen
pi_33649102
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
Het lijkt mij dat het enige wat zo'n sauna apparaat doet is dat hij wat vocht weghaalt uit je lichaam.. Een Kortdurige oplossing.
Jup, helemaal waar.. Als je dat ding 3 uur aan hebt, en daarna op de weegschaal gaat staan ben je nog lichter ook!!
Maar zodra je weer een fles water op hebt heb je je oude lichaamsgewicht weer terug..
Het helpt dus niet echt..
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
[...]
Lichaamsbeweging en minder eten werkt iets beter
Jep, om echt af te vallen moet je dus bewegen en minder eten..
Er zijn genoeg middelen die je erbij kunnen helpen, maar (gezonde) wondermiddelen zijn er echt niet..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:11:49 #7
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33651040
een abtronic werkt zeker saunabelt haalt alleen vocht uit je lichaam.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_33651086
mensen die spullen van tell sell kopen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33651407
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef B_BOY het volgende:
een abtronic werkt zeker saunabelt haalt alleen vocht uit je lichaam.
weet jij toevallog ook waar je die gekke gel kan halen dan ? ben echt gek dat ik dit vraag haha
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:45:44 #10
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_33651453
die gel van de abtronic is iig bij kijkshop te koop. en ik heb het wel vaker gezien, geloof blokker ofzo... Je voelt die abtronic echt goed zijn werk doen, maar ben te snel gestopt om resultaat te zien. Het is niet heel prettig ofzo.
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_33651492
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:45 schreef Andrea001 het volgende:
die gel van de abtronic is iig bij kijkshop te koop. en ik heb het wel vaker gezien, geloof blokker ofzo... Je voelt die abtronic echt goed zijn werk doen, maar ben te snel gestopt om resultaat te zien. Het is niet heel prettig ofzo.
dat had ik nou echt niet gedacht dat dat ding echt werkt
pi_33651521
Die abtronic werkt idd, maar er is no way in hell dat je daarmee een wasbordje kunt kweken. Dat ding zorgt namelijk wel voor spieren, maar zorgt er niet voor dat je vet verbrand.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33651558
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:51 schreef Seneca het volgende:
Die abtronic werkt idd, maar er is no way in hell dat je daarmee een wasbordje kunt kweken. Dat ding zorgt namelijk wel voor spieren, maar zorgt er niet voor dat je vet verbrand.
dan heb je er toch niks aan, iedereen heeft spieren onder zn vet
pi_33651576
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:54 schreef bxie het volgende:

[..]

dan heb je er toch niks aan, iedereen heeft spieren onder zn vet
Klopt, maar met dat apparaat kun je je spiermassa vergroten. Om het vet daarbovenop weg te werken zul je echter nog steeds moeten gaan trainen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33651723
Je valt niet af als je vocht verliest. Je valt af door verbranding van overtollig vet. Dus een apparaat dat je laat zweten zal nooit werken om je te laten afvallen. Het enige wat je kwijt raakt is je geld aan een stompzinnige sauna belt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33651787
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:54 schreef Seneca het volgende:

[..]

Klopt, maar met dat apparaat kun je je spiermassa vergroten. Om het vet daarbovenop weg te werken zul je echter nog steeds moeten gaan trainen.
dan doe ik liever gewoon ouderwets sit-ups en lekker rennen op me renband en dan ben ik tegen de zomer wel een sprietje
pi_33651806
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:06 schreef Lucille het volgende:
Je valt niet af als je vocht verliest. Je valt af door verbranding van overtollig vet. Dus een apparaat dat je laat zweten zal nooit werken om je te laten afvallen. Het enige wat je kwijt raakt is je geld aan een stompzinnige sauna belt.
ja eerste kilo's die je afvalt zijn toch altijd vocht , wat een liegbeesten
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:14:33 #18
107521 Furia
snoopy weer
pi_33651859
Wat een respons ineens!
pi_33651881
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:10 schreef bxie het volgende:

[..]

ja eerste kilo's die je afvalt zijn toch altijd vocht , wat een liegbeesten
Dat klopt, de eerste 2 a 3 kilo's bij afvallen is vocht, pas daarna gaat het lichaam over tot vetverbranding.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:29:12 #20
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_33653434
Laatst was er een vrouw op tv bij Opgelicht (of iets dergelijks), die de Saunabelt had gekocht bij Tell Sell ("die je altijd en overal kunt gebruiken!"). Wat bleek: zit er een snoer aan met een stekker voor in het stopcontact. Handig!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_33657990
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:15 schreef Pheno het volgende:
mensen die spullen van tell sell kopen
Geslaagde tell sell aankopen

Sommige spullen werken wel hoor
pi_33659039
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Geslaagde tell sell aankopen

Sommige spullen werken wel hoor
Ik weet niet of je alle reacties moet geloven als ik het zo zie
Gezien het stormlooptopic-gehalte zal ik mijn mening nog niet herzien
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33691886
Tellsell rulez man! die shit de ze verkopen is net zo wack als die playback act die ze doen.
Eet gewoon wat beter en doe wat meer aan sport/lichaamsbeweging als je wil afvallen.

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden dat kan niet met zo'n zweetgordel op de bank.
pi_33692070
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef longinus het volgende:
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:01:22 #25
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_33756902
Stond vandaag in de Metro dat die dingen technische problemen konden geven en dat Kruidvat verzocht de Sauna Wrap terug te brengen naar de winkel. Je krijgt je geld dan terug.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:18:43 #26
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_33757215
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:01 schreef dutchdevil het volgende:
Stond vandaag in de Metro dat die dingen technische problemen konden geven en dat Kruidvat verzocht de Sauna Wrap terug te brengen naar de winkel. Je krijgt je geld dan terug.
in het AD ook

niet te vertrouwen, die tellsell en namaak tellsell troep
.
pi_33766005
In de krant stond vanmorgen een advertentie dat Kruidvat alle SaunaWraps heeft teruggehaald. Verder stond er ook een artikel in, dat het brandwonden kan veroorzaken. Dus niet meer om doen en je geld terugvragen bij de Kruidvat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')