Ehm, beetje respect voor je pa ok? Vergeten de schuurdeur op slot te doen kan iedereen overkomen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef Minisuisse het volgende:
Normaal doet mn pa na het eten de schuur op slot, maar dat was hij nu vergeten. Teringvolk.![]()
Volk gaat niet over 1 persoonquote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm, beetje respect voor je pa ok? Vergeten de schuurdeur op slot te doen kan iedereen overkomen hoor.
Mongeaul, hij bedoelt de marrokanen..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm, beetje respect voor je pa ok? Vergeten de schuurdeur op slot te doen kan iedereen overkomen hoor.
flauw zegquote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ga maar eens een tijdje in Gouda wonen, je wordt vanzelf racistisch, of je wilt of nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Afwazig het volgende:
Check de frontpage...
goh alweer marokkanen?
Wat zeg je? racist?![]()
In gouda woont niet andersquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef romancrovatto het volgende:
iets met een kleur: marokkaan
waarom? omdat ik niet weet wat iets anders dan een arier is.
Volgens mij zei ik: of iets anders in die richtingquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef romancrovatto het volgende:
iets met een kleur: marokkaan
waarom? omdat ik niet weet wat iets anders dan een arier is.
lol staat die altijd aan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb in de schuur mijn immer verwarme frituurpan, in zo'n geval zou ik uiteraard het edele vet over de hoofden van deze schavuiten gooien
En uiteraard de rekening van nieuw, speciaal vet, naar hun familie sturen![]()
Dan nog, het woord marokkaan moet er toch ff tussen gedrukt worden, zeg dan meteen boet´nloanderquote:Op maandag 2 januari 2006 21:23 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik: of iets anders in die richting
Ik constateer alleen, ga lekker ergens anders politiek correct zitten doenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Dan nog, het woord marokkaan moet er toch ff tussen gedrukt worden, zeg dan meteen boet´nloander![]()
![]()
Je laat je beinvloeden door de media!!! In het echt zijn ze niet zo, het zijn best aardige jongens! Het komt door de media!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ga maar eens een tijdje in Gouda wonen, je wordt vanzelf racistisch, of je wilt of niet![]()
Neequote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik constateer alleen, ga lekker ergens anders politiek correct zitten doen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik constateer alleen, ga lekker ergens anders politiek correct zitten doen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Je laat je beinvloeden door de media!!! In het echt zijn ze niet zo, het zijn best aardige jongens! Het komt door de media!
Jij verdomde racist!!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Je laat je beinvloeden door de media!!! In het echt zijn ze niet zo, het zijn best aardige jongens! Het komt door de media!
Jij verdomde racist!!
Youre soooo rigtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Jij verdomde racist!!
Pssst, je vergeet Talpa.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:14 schreef sr_firewire het volgende:
Marokkanen
Dieven
Schuurtjes in volksbuurten
Nee, want dat zou stigmatiserend werken naar buitenlanders toe. Dit zijn hoogstwaarschijnlijk Marokanen met een Nederlands paspoort, geen buitenlanders dus. En zo wel, dan werkt het bij hun al lang niet meer stigmatiserendquote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Dan nog, het woord marokkaan moet er toch ff tussen gedrukt worden, zeg dan meteen boet´nloander![]()
![]()
Sorry BrauNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:47 schreef BrauN het volgende:
Schop! Die TT... dat kan niet hè?
* BrauN TS een ferme klap in de nek geeft.
De bron is: 'Gouda'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Meki het volgende:
eerst bron dan geloven
Oow wat een bron . je wijst zomaar naar Marokkanen omdat ze Marokkaans lijken ? maar je vergeet dat Turken het ook kunnen zijn of Noord-Afrikanen ??quote:
Lees mn openingspost eens. Er staat duidelijk achter: OF IETS IN DIE RICHTING. Je kunt nog steeds niet lezen hè, net als in dat topic over giftige mandarijnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow wat een bron . je wijst zomaar naar Marokkanen omdat ze Marokkaans lijken ? maar je vergeet dat Turken het ook kunnen zijn of Noord-Afrikanen ??![]()
![]()
wonen alleen Marokkanen in Gouda ????![]()
je begon met Marokkanen dus je denkt Marokkanenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Lees mn openingspost eens. Er staat duidelijk achter: OF IETS IN DIE RICHTING. Je kunt nog steeds niet lezen hè, net als in dat topic over giftige mandarijnen.
Helaas niet neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow wat een bron . je wijst zomaar naar Marokkanen omdat ze Marokkaans lijken ? maar je vergeet dat Turken het ook kunnen zijn of Noord-Afrikanen ??![]()
![]()
wonen alleen Marokkanen in Gouda ????![]()
Ik heb ooit een marokkaan verward met een neger, vond hij niet leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Lees mn openingspost eens. Er staat duidelijk achter: OF IETS IN DIE RICHTING. Je kunt nog steeds niet lezen hè, net als in dat topic over giftige mandarijnen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
je begon met Marokkanen dus je denkt Marokkanen![]()
heo zou dat toch komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat die kans dan ook het grootst is, aangezien marokkanen verreweg de grootste allochtoonse bevolkingsgroep hier zijn. Dus zeik niet zo het is een feit dat het één van je soortgenootjes was, ik word toch ook niet boos als iemand zegt dat een Nederlander iemands fiets heeft gestolen. Stel je eens niet zo gigantisch aan zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
door niet nadenken en niet op onderzoek gaanquote:
ik ben ook niet boos wat kan het mij nou schelen wie dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Omdat die kans dan ook het grootst is, aangezien marokkanen verreweg de grootste allochtoonse bevolkingsgroep hier zijn. Dus zeik niet zo het is een feit dat het één van je soortgenootjes was, ik word toch ook niet boos als iemand zegt dat een Nederlander iemands fiets heeft gestolen. Stel je eens niet zo gigantisch aan zeg![]()
Meki Shop is 100 % betrouwbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef stinkie het volgende:
Mmm, mss moetren we de Meki shop eens in de gaten houden voor voormalig schuur inventaris
Mss is de heersende gedachte dat in het geval van je broeders het een heleboek "enkeltjes" zijn die er beschuldigd worden. goh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben ook niet boos wat kan het mij nou schelen wie dat heeft gedaan.maar als Nederlander dat doet dan beschuldig ik hem en niet alle nederlanders . ik beschuldig hem enkel
Idd, ik zei nog, neem ze maar, ik wil toch nieuwe fietsen hebben. Maar ze bedankten ik kreeg een kusje en toen gingen ze wegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
ze hebben niks gestolen maar alleen in de schuur gekeken dus het was geen dieven maar toerisme
Een kusje? Het waren loverboysquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Idd, ik zei nog, neem ze maar, ik wil toch nieuwe fietsen hebben. Maar ze bedankten ik kreeg een kusje en toen gingen ze weg
Ja ze kwamen juist fietsen brengen om me in te palmenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een kusje? Het waren loverboysOf gewoon ordinaire verkrachting
OMG dit gaat wel ver hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ja ze kwamen juist fietsen brengen om me in te palmen![]()
Komt omdat jullie kaas in jullie hoofden hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ga maar eens een tijdje in Gouda wonen, je wordt vanzelf racistisch, of je wilt of niet![]()
Wel lekkere kaasquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Komt omdat jullie kaas in jullie hoofden hebben.
Ben je zelf een marokkaan? Die schelden daar ook altijd meequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Komt omdat jullie kaas in jullie hoofden hebben.
Ik denk het niet, anders hadden we RedDevil001 t/m RedDevil084 ook wel gezien hier. Ze komen tenslotte nooit alleen hequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ben je zelf een marokkaan? Die schelden daar ook altijd mee![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders hadden we RedDevil001 t/m RedDevil084 ook wel gezien hier. Ze komen tenslotte nooit alleen he
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb in de schuur mijn immer verwarme frituurpan, in zo'n geval zou ik uiteraard het edele vet over de hoofden van deze schavuiten gooien
En uiteraard de rekening van nieuw, speciaal vet, naar hun familie sturen![]()
Nou, nou, nou, gisteravond ging je wel als een beest tekeer, hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef Roellio het volgende:
Ik ben écht niet agressief
Eigenlijk wel ja, maar dit is nostalgischquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Schaftkeet het volgende:
Minisuisse, moet je niet een nieuw account aanmaken genaamd: "DeBallon"
Met de jaarwisseling reed zo'n noord-afrikaan een gestolen auto tegen een boom aan. Kwamen zn matties hem op een scooter ophalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |