Als je af zou gaan op sommige videoclips zou je denken dat ze allemaal homo zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Best grappig...maar jullie zijn nog volwassen in vergelijking met romeense mannen....dat zijn echte kinderen en ongeloofelijk macho. net als Italianen
Wij wel, jij blijft achter met je 2-takt'erquote:
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
Juistquote:
Afschieten die twee.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef daNpy het volgende:
Die 2 relnichten zijn weer op TV
Ze lachen alleen om zichzelf, hoe raar
hard rijden? Ongelooflijk. nee men.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
Ook goedquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ah...iets met auto's...ik had het kunnen weten...mannen
Het autofiel gehalte is hoog hier, dus wen er maar aanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Juischtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.
Ha vrouwen..altijd iets met...dat jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |