quote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
je hebt ook een opgerolde spijkerbroek, met breetels en een houthakkersshirt?
Kwestie van kisten onder water dompelen en dan stuk mee gaan lopen, ja wel even natte voeten maar het leer wordt er gelijk heel soepel van.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef MouseOver het volgende:
Ronduit goddelijke schoenen. En als je op een kapotte onderkant van een glas trapt is het tenminste het glas dat kapot is en niet je voet
Alleen het inlopen van een nieuw paar is soms wat rot
Gelukkig ga ik naar andere "tenten" dan jijquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Molluck het volgende:
Ook tijdens het stappen? De tenten waar ik binnen wil, kom je echt niet binnen met kisten
Ik denk dat we die mening delen!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik naar andere "tenten" dan jij![]()
Dresscodesquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Molluck het volgende:
Ook tijdens het stappen? De tenten waar ik binnen wil, kom je echt niet binnen met kisten
Welnee, maar een gemiddeld café in Eindhoven kom jij niet binnen met kisten. Hetzelfde geldt overigens voor kaalkoppen, trainingspakken en opzichtige bling-bling.quote:
Eindhoven.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welnee, maar een gemiddeld café in Eindhoven kom jij niet binnen met kisten. Hetzelfde geldt overigens voor kaalkoppen, trainingspakken en opzichtige bling-bling.
En je hebt ook al een zere teenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind ze echt geweldig maar door een botuitstulping achter op mijn hak kan ik ze niet dragen
Wie gaat er ook uit met kistenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef MouseOver het volgende:
Dresscodes
Ik voel me tenminste niet genoodzaakt iemand op z'n gezicht te slaan als hij op m'n tenen staat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wie gaat er ook uit met kistendat is onderhand hetzelfde als in je trainingspak uitgaan. In 'n lokale kroeg zullen ze je dan nog net binnenlaten
Wat is er nou weer tegen kisten?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wie gaat er ook uit met kistendat is onderhand hetzelfde als in je trainingspak uitgaan. In 'n lokale kroeg zullen ze je dan nog net binnenlaten
Haha, wat een onzin.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef electricity het volgende:
kom je kroegen tegenwoordig niet meer binnen met kisten?ik heb er nog nooit last mee gehad, maar ik ben de laatste jaren ook niet echt meer in een standaard kroeg geweest. ik zal het de volgende keer als ik uitga eens proberen. ben wel benieuwd.
Ik vind ze juist bij vrouwen veel mooier staan dan van die bruingroenimitatiesuede bergschoenen. Als je dan toch zoiets zwaars wil dragen zien kisten wat minder potterig uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind het als vrouw altijd een soort afknapper ... kisten... vanaf een bepaalde leeftijd loop je daar gewoon niet meer dag in dag uit op.
Zulke leuke herenschoenen te koop ... en dan lopen ze hele dagen op van die afgetrapte snoeilelijke lompe dingenen dan ook vaak het liefst witte sportsokken erin
![]()
*kuch* Uggs *kuch*quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Avani het volgende:
Ik kan ze gewoon écht niet mooi vinden. Ze zullen vast lekker lopen, maar het oog wil ook wat.![]()
Nou :-)quote:Op maandag 2 januari 2006 20:56 schreef Heatseeker het volgende:
[...] tijdloos [...]
Omdat je er voeten voor moet hebben / door krijgt, die zo groot zijn als een kindergrafquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Heatseeker het volgende:
Waarom heten ze trouwens kisten, iemand die het weet?
Je veters! wat doe jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
mijn kisten:
[afbeelding]woeiii
kisten heb je vanaf behoorlijk kleine maten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
Omdat je er voeten voor moet hebben / door krijgt, die zo groot zijn als een kindergraf![]()
Ik draag nooit witte sportsokken in kisten. Volgens mij de meesten niet. Meest gangbaar zijn wandelsokken en geitenwollen sokken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Mabelle het volgende:
... en dan ook vaak het liefst witte sportsokken erin![]()
Dat zie ik, maar WAAROM????quote:
quote:
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad, ik loop er van Thomas tot de Rechter mee binnen. Zal misschien toch liggen aan het gehele plaatje dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welnee, maar een gemiddeld café in Eindhoven kom jij niet binnen met kisten. Hetzelfde geldt overigens voor kaalkoppen, trainingspakken en opzichtige bling-bling.
kisten kosten ong. ¤90 euroquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef LSS het volgende:
Kisten is echt kutschoeisel, daar kunnen normale mensen echt niet op lopen. Ik snap niet dat die soldaten dat vol houden. Geef die gasten toch een paar goede Meindl's of Lowa's. Deze outdoorschoenen zijn lichter, net zo sterk, zijn beter waterafstotend, beter ademend (bij de gore-tex variant) en hebben een betere pasvorm. Ik snap het echt niet. Is het een financiële kwestie?
Je bent er snel aan gewend hoor. Ik heb ook met mijn eerste paar kisten geen problemen gehad, ik moest ook alleen even aan het gewicht wennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef LSS het volgende:
Kisten is echt kutschoeisel, daar kunnen normale mensen echt niet op lopen. Ik snap niet dat die soldaten dat vol houden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb ook al 5 jaar kisten maar draag ze tegenwoordig niet zo vaak meer..maar ze blijven fijn lopen.
@gr8w8mijn hond heet Igor!
en hij is lief en slim
Kisten staan natuurlijk veel gaver!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef LSS het volgende:
Kisten is echt kutschoeisel, daar kunnen normale mensen echt niet op lopen. Ik snap niet dat die soldaten dat vol houden. Geef die gasten toch een paar goede Meindl's of Lowa's. Deze outdoorschoenen zijn lichter, net zo sterk, zijn beter waterafstotend, beter ademend (bij de gore-tex variant) en hebben een betere pasvorm. Ik snap het echt niet. Is het een financiële kwestie?
en het moet natuurlijk aankomen als je iemand een schop ermee verkoopt... laten we wel zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kisten staan natuurlijk veel gaver!
agreed had een jongen bij me op school zitten op het hbo die fokking iel was maar wel kisten droeg... wacht ik "teken" het even uit let opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef schatje het volgende:
Kisten staan alleen wel aardig bij jongens die wat stevig gebouwd zijn. Niet bij jongens die een iel figuur hebben. Dat staat zo fout.
1 2 3 | || OO |
Vaag, maar op een of andere manier wel cute, cute + kisten.. doesn't compute..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
mijn kisten:
[afbeelding]woeiii
ik hou nou eenmaal van cute en kisten dus ik ben zo lijp het te combinerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vaag, maar op een of andere manier wel cute, cute + kisten.. doesn't compute..
naaldhakje+kruis=auw... veel auw... heel veel auw... en geen kinderbijslag meer. als je goed mikt tenminstequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
cute met kisten werkt erg goed samen.
Als ik lastig gevallen wordt kan ik tenminste een harde tyfus trap geven tegen de schedel van die maloot.
Ik wil dat iemand weleens zien doen op naalthakjes
Wat denk je wat er met een kist gebeurd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
naaldhakje+kruis=auw... veel auw... heel veel auw... en geen kinderbijslag meer. als je goed mikt tenminste
Je gaat in ieder geval minder snel op je muil dan met naaldhakken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wat denk je wat er met een kist gebeurd?
Ook en waaar een naaldhakje met geluk een extra plasgaatje boort verbrijzeld een kist het hele zaakje gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je gaat in ieder geval minder snel op je muil dan met naaldhakken.
die tactical boots heb ik ook gehad...beetje jammer dat het leer geen echt leer isquote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat is er nou weer tegen kisten?
Mij passen ze overigens slecht, ik heb nogal smalle voeten en de maten die smal genoeg zijn voor me zijn weer te kort..Dus ik heb maar van die tactical boots;
[afbeelding]
Mooi voor bij de Metal-look, maar ook gewoon onder een zwarte spijkerbroek en een net overhemd.
Ja dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat het leer geen echt leer is
Ja die van mij zijn ook van Magnum, maar de meeste anderen zijn volgens mij geen leer. Overigens heb ik zo'n half half. ik zie dat ie de stealth heet;quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef dunc het volgende:
Ik ga volgende week weer een nieuw setje Magnum Boots halen,
ik draag ze casual niet bij nette kleren. alleen bij spijker broeken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef -Guppie- het volgende:
Ik droeg ze van mijn 15e tot mijn 18e best wel veel
ze zitten zo lekker,maar ja zijn niet echt vrouwelijk he
dan heb ik een nette broek aan en dan die schoenen eronder...niet echt mooi ofzo
Ziet er ook wel ok uit. Kost dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja die van mij zijn ook van Magnum, maar de meeste anderen zijn volgens mij geen leer. Overigens heb ik zo'n half half. ik zie dat ie de stealth heet;
[afbeelding]
En is lekker gevoerd enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ziet er ook wel ok uit. Kost dat?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Tu5 het volgende:
Yes! De mijne hebben 2 x Lowlands en een keer Glastonbury overleefd! Wat een fijn setje skompe!
[afbeelding]
Dit was dus Glasto!![]()
Kom maar met je Doc's! Het enige wat hier helpt zijn kisten en laarzen!
Maar om daar nou 5 dagen op rond te lopen! Daar krijg je dus echt trenchfeet van!quote:
toen ik ze elke dag droeg 1.5 jaar ofzo... heb dit paar nu weer 2 jaar of langer ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:18 schreef _Denker het volgende:
Hoe lang gaan kisten gemiddeld mee bij jullie?
Ik heb mijn paar nu (ik meen) twee jaar, ben onderhand wel aan nieuwe toe.
Daar was het oorspronkelijk ook voor bedoeld, buiten het leger dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef Christine het volgende:
voor als je een totaal gebrek aan stijl tentoon wil stellen
Zeg, begin je hier nu ook al?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef Christine het volgende:
Wat een walgelijke schoenen, voor als je een totaal gebrek aan stijl tentoon wil stellen
Je moet ook gewoon bij voorbaat al niet in zo'n tent gaan. Komt alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Tu5 het volgende:
Yes! De mijne hebben 2 x Lowlands en een keer Glastonbury overleefd! Wat een fijn setje skompe!
[afbeelding]
Dit was dus Glasto!![]()
ja het is handiger als je een 5 sterren hotel meeneemtquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon bij voorbaat al niet in zo'n tent gaan. Komt alleen maar ellende van.
Witte sokken kunnen zeker ook niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon bij voorbaat al niet in zo'n tent gaan. Komt alleen maar ellende van.
Ze heten geen kisten, maar kistjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Heatseeker het volgende:
Waarom heten ze trouwens kisten, iemand die het weet?
of je nou met sport schoenen of met kisten loopt daar, weet wel zeker dat je poten nat worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Tu5 het volgende:
[afbeelding]
Dit was dus Glasto!![]()
Klopt! Alleen is dat met sportschoenen na 5 minuten en met kisten pas na 3 dagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
of je nou met sport schoenen of met kisten loopt daar, weet wel zeker dat je poten nat worden.![]()
Sure, ook al ga je zwemmen in de indische oceaan, je kisten blijven wel droogquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Klopt! Alleen is dat met sportschoenen na 5 minuten en met kisten pas na 3 dagen
ik heb ook mbo ict gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef LedZep het volgende:
Opleiding: MBO ICT 1e jaars
Beroep: Ober
Hobbies/interesses: Hiphop, Games, Movies, Vrienden.
!!
waarom hebben kisten een slecht imago? ik heb er iig nog nooit van gehoord? je moet je ook niet met een kist tegen je been laten schoppen en na 2 weken loopt het alsof je op je sloffen looptquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sure, ook al ga je zwemmen in de indische oceaan, je kisten blijven wel droog
OT nog even:
Ik vind kisten: Stijlloos, Ze hebben een slecht imago, ze doet fokkin pijn als ze met kisten tegen je been aan schoppen en ze lopen verrot
WOUUUUUW nu ben je echt heel erg grappig? jij bent vast zo'n sociaal gestoorde , nooit buitenkomende 24/7 gamende forumliefhebbende nerd..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef LedZep het volgende:
Opleiding: MBO ICT 1e jaars
Beroep: Ober
Hobbies/interesses: Hiphop, Games, Movies, Vrienden.
!!
Meeeeening !quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom hebben kisten een slecht imago? ik heb er iig nog nooit van gehoord? je moet je ook niet met een kist tegen je been laten schoppen en na 2 weken loopt het alsof je op je sloffen loopt
niet zo janken mietje
Stijlloos, kan, ik niet, kwestie van smaak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind kisten: Stijlloos, Ze hebben een slecht imago, ze doet fokkin pijn als ze met kisten tegen je been aan schoppen en ze lopen verrot
quote:
Nouja, ik draag nu nikies en die lopen na 2 dagen al lekker, ik heb eens kisten aangehad en die doen tering pijn na een week nog.. maarja dat zal wel komen omdat ik er verder nooit op loop of op heb gelopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stijlloos, kan, ik niet, kwestie van smaak.
Pijn doet dat zeker. Met veel andere schoenen trouwens ook. En ach, soms verdienen mensen het.
En ze lopen verrot? Mag ik vragen hoe je dat weet? Je vindt ze stijlloos, dus ik neem aan dat je niet overwogen hebt kisten te kopen.
Nouja.. als je hiero met kisten loopt word je direct uitgemaakt voor nazi oid.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeg dan gewoon niets. want daar kan toch niemand op reageren
en dat ze een slecht imago hebben kan toch geen mening zijn... een imago is een feit... opletten op school jochie
btw kisten blijven idd niet droog als je ermee gaat zwemmen maar als je er 3 uur mee in drassig gras loopt blijven ze wel droog en sneakers niet
Vervelend om mezelf te quoten, maar heeft iemand een antwoord?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Kep niet zoveel verstand van leer, dus waarom moet het echt zijn, is nep mindere kwaliteit of is het puur image?
Ik weet wel hoe het gelooid wordt.
Waarom loop je een week op schoenen die je stijlloos vindt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nouja, ik draag nu nikies en die lopen na 2 dagen al lekker, ik heb eens kisten aangehad en die doen tering pijn na een week nog.. maarja dat zal wel komen omdat ik er verder nooit op loop of op heb gelopen.
Nepleer is meestal gewoon goedkope, slechtere imitatie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vervelend om mezelf te quoten, maar heeft iemand een antwoord?
wou ik even proberen !quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom loop je een week op schoenen die je stijlloos vindt?
Waar gaat het dan om de kwaliteit of 't image?..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nepleer is meestal gewoon goedkope, slechtere imitatie.
Ik denk dat mensen eerder nepleer kopen omdat het goedkoper is en als ze iets tegen die diertjes hebben maar toch leer aanwillen dan om de qualiteit oidquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om de kwaliteit of 't image?..![]()
welnee, ze zien het niet eens. Als je broek erover valt zijn het net gewone zwarte schoenenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef electricity het volgende:
kom je kroegen tegenwoordig niet meer binnen met kisten?ik heb er nog nooit last mee gehad, maar ik ben de laatste jaren ook niet echt meer in een standaard kroeg geweest. ik zal het de volgende keer als ik uitga eens proberen. ben wel benieuwd.
Als je er witte veters in doet en je broek bij je schoenen in props, denk ik dat je niet meer in die kroegjes komt hahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
welnee, ze zien het niet eens. Als je broek erover valt zijn het net gewone zwarte schoenen
Prijs. Gok ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kwaliteit. en kwaliteit kost nou eenmaal geld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ah, dat is een behulpzaam antwoord, dank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Kwaliteit. en kwaliteit kost nou eenmaal geld.
Als je leren schoenen goed onderhoud, dus regelmatig schoonmaken en invetten / poetsen dan gaan ze heel lang mee. Nepleer kan je niet onderhouden en gaat scheuren e.d.
Echt leer gaat ook naar je voeten staan, waardoor ze beter zitten en ademt ook, wat veel beter is voor je voeten.
hmm je komt nu wel met wat leuke argumentjes op de proppenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:51 schreef LedZep het volgende:
Met zo'n profiel valt natuurlijk te verwachten dat je kisten niks vindt. En je wordt natuurlijk helemaal niet meer serieus genomen als je tegen iedereen gilt dat ze hun mening moeten geven terwijl je zelf met 3 flutargumenten komt. (stijlloos? wie ben jij om te bepalen wat stijlloos is? harde schoppen? 't ligt eraan wie schopt, niet met welke schoen. Lopen verrot? naast het feit dat het onzin is staan nikes ook niet echt bekend om hun loopcomfort (sowieso: sportschoenen niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |