vieze vuile Volkertquote:
Belediging? Kom op zeg, ze zijn altijd zo snel gekwetst ook, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Sander170 het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat ze niet mogen sporten, ik vind het trouwens ook een belediging !
ze kunnen toch gewoon schaken/dammen/darten in het koffiehuis als sport ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Belediging? Kom op zeg, ze zijn altijd zo snel gekwetst ook, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.
Ze mogen het wel maar dan liever ook in het donker.
Ik vermoord je toch niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vieze vuile Volkert![]()
die streepte Pim ook zomaar ff van de lijst, enkel omdat Pim kritiSCH was![]()
crime passionel wordt legaal in jullie partij-programma ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef SCH het volgende:
Ik vermoord je toch niet.
Maar als je zo doorgaat![]()
Kom maar hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:37 schreef Jajong het volgende:
Ik voel me bedreigd.
Ze mogen evenveel als wij, dus hoezo in het donkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Belediging? Kom op zeg, ze zijn altijd zo snel gekwetst ook, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.
Ze mogen het wel maar dan liever ook in het donker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |