abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33632179
na een tijdje geen relatie gehad te hebben ben ik 6 mnd geleden tegen een nieuwe vlam aangelopen. We hebben het naar mijn idee 6 mnd fantastisch gehad, alleen heeft ze het ongeveer 2 weken geleden uitgemaakt.
Haar reden was dat we in een allebei in andere wereld leven het klopt mischien ook wel, en dat we zelf ook te verschillend waren maar dan was dat binnen binnen een aantal weken toch wel duidelijk. En waarom zei ze dat niet eerder??
Gezien mijn werk kan ik het me enigzins voorstellen maar toch.....heb inmiddels al die tijd geen contact met haar gehad, stuurde alleen een sms met oud en nieuw...
Liefde......

maar goed snap er nog steeds geen zak van dat mensen in het algemeen zo'n spelletje kunnen spelen. Eerst alles rozegeur en maneschijn. Om vervolgens in een keer uit de kast te komen....

Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
  maandag 2 januari 2006 @ 18:10:17 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33632233
Hoezo een spelletje spelen?
Gevoelens kunnen toch veranderen in de loop der tijd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33632248
je bent niet de enige hoor, ik had 2,5 maand een relatie en toen maakte hij het ook opeens uit omdat hij niet meer verliefd op me was, terwijl het naar mijn gevoel ook hartstikke prima ging en we de week ervoor nog romantisch naar hotel waren geweset

liefde is echt vaag
pi_33632371
Gevoel kan zeker veranderen

Maar hoezo andere wereld?
  maandag 2 januari 2006 @ 18:15:23 #5
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33632419
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef jouw_naam het volgende:
Haar reden was dat we in een allebei in andere wereld leven het klopt mischien ook wel, en dat we zelf ook te verschillend waren maar dan was dat binnen binnen een aantal weken toch wel duidelijk. En waarom zei ze dat niet eerder??
Dus volgens jouw redenering zouden alle relaties die langer dan een aantal weken duren voor eeuwig moeten zijn
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33632519
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dus volgens jouw redenering zouden alle relaties die langer dan een aantal weken duren voor eeuwig moeten zijn
Is dat niet zo?
  maandag 2 januari 2006 @ 18:21:34 #7
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33632590
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Is dat niet zo?
Nee.
Het kan een aantal weken duren. Of een aantal maanden. Of een aantal maanden en een paar weken. Of een aantal jaar. Of een aantal jaar en wat maanden. Of een aantal jaar en een aantal maanden en een paar weken. Of....

Keuze te over!
pi_33632759
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Sylvana het volgende:
je bent niet de enige hoor, ik had 2,5 maand een relatie en toen maakte hij het ook opeens uit omdat hij niet meer verliefd op me was, terwijl het naar mijn gevoel ook hartstikke prima ging en we de week ervoor nog romantisch naar hotel waren geweset

liefde is echt vaag
Liefde is helemaal niet vaag, het is maar net wat je ervan verwacht.

Na 2,5 maand heb ik het over het algemeen ook wel gezien in een relatie, terwijl het de week ervoor misschien nog hardstikke lekker aanvoelde. Doe je niks aan
Big dick.
  maandag 2 januari 2006 @ 18:28:07 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33632779
Of het kan leuk zijn voor een avondje/nachtje en voor het ontbijt ben je hem/haar alweer beu .
  maandag 2 januari 2006 @ 18:31:17 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33632885
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Copycat het volgende:
Of het kan leuk zijn voor een avondje/nachtje en voor het ontbijt ben je hem/haar alweer beu .
Schat, dat heet lust.
pi_33632892
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee dat niet zo zeer gezien eerder ervaringen weet ik dat inmiddels wel . Maar ik snap het niet dat het in een keer komt, eigelijk hoeft het niet perse een relatie te zijn. Maar je denkt dat alles goed gaat en dan in keer krijg je de wind van voren...
Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
  maandag 2 januari 2006 @ 18:33:50 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33632965
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Moonah het volgende:

Schat, dat heet lust.
Lust, liefde... potáto, potato...
  maandag 2 januari 2006 @ 18:33:55 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33632966
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef jouw_naam het volgende:

[..]

Nee dat niet zo zeer gezien eerder ervaringen weet ik dat inmiddels wel . Maar ik snap het niet dat het in een keer komt, eigelijk hoeft het niet perse een relatie te zijn. Maar je denkt dat alles goed gaat en dan in keer krijg je de wind van voren...
Tja, in een 'prille relatie' is niet iedereen even open over zijn/haar gevoelens. En dan kan het dus zo maar gebeuren dat iemand dus niet zo veel voor je blijkt te voelen als je had gehoopt.
Lullig, maar niets aan te doen. Toch sterkte!
  maandag 2 januari 2006 @ 18:34:27 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33632986
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lust, liefde... potáto, potato...
Potato = aardappel
  maandag 2 januari 2006 @ 18:37:15 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33633072
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef Moonah het volgende:

Potato = aardappel
Het is maar welk naampje je aan het beestje wilt geven... het smaakt hetzelfde .

TS: Blijkbaar liep ze al langer te twijfelen, maar heeft ze die twijfel niet met jou gedeeld waardoor jij nu voor een voldongen feit bent komen staan.
pi_33633100
Soms weet je gelik .. "Nou, doei."
Een andere keer duurt het langer.
En heel soms heb je net dat"ene" nodig (geurtje, gebaar, woord, etc) waardoor het duidelijk wordt.
Che sera, sera ..

pi_33633146
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Moonah het volgende:

[..]

Schat, dat heet lust.
Daar lust ik meer van ..
pi_33633155
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef jouw_naam het volgende:

[..]

Ja, maar das ergens ook wel logisch. Bij het verbreken van een relatie blijkt vaak dat 1 van beiden al langer twijfelden, maar het niet uit wilde spreken omdat het te fundamenteel was en de veiligheid van een relatie ook wel prettig aanvoelt.

En ja, als hij of zij het dan uitmaakt omdat ze niet meer verliefd zijn dan kan dat hard aankomen bij de ander die niks doorhad. So be it, de volgende keer ben jij degene die het om die reden uitmaakt, en das ook echt geen pretje hoor
Big dick.
pi_33633470
Wel lullig hoor. Ik heb dat ook meegemaakt. Mezelf veranderen hielp toen niet want hij maakte het een paar weken later alsnog uit. Hij zei toen dat we gewoon niet bij elkaar pasten. Ik kon het toen niet geloven maar na een fikse dip kwam ik hem weer tegen, we zijn toen wel wat gaan drinken op zijn initiatief maar we hadden elkaar maar bar weinig te vertellen. Het was over.
  maandag 2 januari 2006 @ 18:55:53 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33633622
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Mezelf veranderen hielp toen niet
Zal ik je eens iets verklappen?
Dat helpt nooit!
Niet meer doen hoor.
pi_33633801
Hahahaa nee dat doe ik echt nooit meer hoewel het toch altijd wel schipperen is. Ik hou best van uitgaan, mijn vorige vriendje ook maar die nam het veel te vrij.
pi_33633839
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Mezelf veranderen hielp toen niet
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Fijn de rest van je leven een toneelstukje spelen omdat je man anders bij je weg gaat

Neem maar van mij aan: blijf gewoon lekker jezelf en zoek iemand die jou leuk vind om wie je bent, niet om welke rol je kunt spelen.
Big dick.
pi_33633921
Ja maar ik was wel gek op hem hoor daarom wilde ik toen alles doen om die relatie te redden en dat is me dus niet gelukt.
pi_33633981
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ja maar ik was wel gek op hem hoor daarom wilde ik toen alles doen om die relatie te redden en dat is me dus niet gelukt.
O je was gek op em, ja dat verandert de zaak
Big dick.
pi_33634144
Nou zeg, je hoeft niet zo te katten hoor. Ik heb er toch van geleerd? Daarom schreef ik mijn verhaal hier op.
pi_33635798
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, je hoeft niet zo te katten hoor. Ik heb er toch van geleerd? Daarom schreef ik mijn verhaal hier op.
De volgende keer doe je het weer, omdat je hem echt leuk vond. Maar goed, zelf weten natuurlijk.
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')