Dus volgens jouw redenering zouden alle relaties die langer dan een aantal weken duren voor eeuwig moeten zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef jouw_naam het volgende:
Haar reden was dat we in een allebei in andere wereld leven het klopt mischien ook wel, en dat we zelf ook te verschillend waren maar dan was dat binnen binnen een aantal weken toch wel duidelijk. En waarom zei ze dat niet eerder??
Is dat niet zo?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenering zouden alle relaties die langer dan een aantal weken duren voor eeuwig moeten zijn
Nee.quote:
Liefde is helemaal niet vaag, het is maar net wat je ervan verwacht.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Sylvana het volgende:
je bent niet de enige hoor, ik had 2,5 maand een relatie en toen maakte hij het ook opeens uit omdat hij niet meer verliefd op me was, terwijl het naar mijn gevoel ook hartstikke prima ging en we de week ervoor nog romantisch naar hotel waren geweset
liefde is echt vaag
Schat, dat heet lust.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Copycat het volgende:
Of het kan leuk zijn voor een avondje/nachtje en voor het ontbijt ben je hem/haar alweer beu.
Nee dat niet zo zeer gezien eerder ervaringen weet ik dat inmiddels welquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenering zouden alle relaties die langer dan een aantal weken duren voor eeuwig moeten zijn
Lust, liefde... potáto, potato...quote:
Tja, in een 'prille relatie' is niet iedereen even open over zijn/haar gevoelens. En dan kan het dus zo maar gebeuren dat iemand dus niet zo veel voor je blijkt te voelen als je had gehoopt.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef jouw_naam het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer gezien eerder ervaringen weet ik dat inmiddels wel. Maar ik snap het niet dat het in een keer komt, eigelijk hoeft het niet perse een relatie te zijn. Maar je denkt dat alles goed gaat en dan in keer krijg je de wind van voren...
Het is maar welk naampje je aan het beestje wilt geven... het smaakt hetzelfdequote:
Ja, maar das ergens ook wel logisch. Bij het verbreken van een relatie blijkt vaak dat 1 van beiden al langer twijfelden, maar het niet uit wilde spreken omdat het te fundamenteel was en de veiligheid van een relatie ook wel prettig aanvoelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef jouw_naam het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer gezien eerder ervaringen weet ik dat inmiddels wel. Maar ik snap het niet dat het in een keer komt, eigelijk hoeft het niet perse een relatie te zijn. Maar je denkt dat alles goed gaat en dan in keer krijg je de wind van voren...
Zal ik je eens iets verklappen?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Mezelf veranderen hielp toen niet
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Fijn de rest van je leven een toneelstukje spelen omdat je man anders bij je weg gaatquote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Mezelf veranderen hielp toen niet
O je was gek op em, ja dat verandert de zaakquote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ja maar ik was wel gek op hem hoor daarom wilde ik toen alles doen om die relatie te redden en dat is me dus niet gelukt.
De volgende keer doe je het weer, omdat je hem echt leuk vond. Maar goed, zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, je hoeft niet zo te katten hoor. Ik heb er toch van geleerd? Daarom schreef ik mijn verhaal hier op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |