Hem er op wijzen dat jij net ff hendig sjiek een briefje uit zijn zak hebt gesliptquote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
En er loopt iemand voor je, deze pakt zijn portomonnee en er valt een briefje onopgemerkt uit, hij valt dus op de grond.
Wtf doe jij dan ?
Ik zou hem oppakken en fijn in mijn eigen zak duwen hoor
Wat doe jij ?
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hem er op wijzen dat jij net ff hendig sjiek een briefje uit zijn zak geslipt hebt![]()
Because that is what we all do at some point during the day.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou een neger kapotgeselen en een geit offeren aan Satan. Vervolgens zou ik het vriefje van 20 teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
Soms maken "mensen" wel eens een "typefout".quote:
thanxquote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou een neger kapotgeselen en een geit offeren aan Satan. Vervolgens zou ik het briefje van 20 teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef Het_hupt het volgende:
Voor de onwetenden, Tjappies is een neo-josti gayboy band uit Maastricht![]()
[afbeelding]
Maar alleen "soms".quote:Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Soms maken "mensen" wel eens een "typefout".
Die knaap met die ketting krijgt op het moment van het maken van de foto zó duidelijk een duim in z'n anushol gepropt, hè.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef Het_hupt het volgende:
Voor de onwetenden, Tjappies is een neo-josti gayboy band uit Maastricht![]()
[afbeelding]
Jah zeker, die gozer rechts naast m staat zo halfgeil te kijken zo he. Boh gek, ze hebben vast en zeker geen slip aan allemaalquote:Op maandag 2 januari 2006 18:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die knaap met die ketting krijgt op het moment van het maken van de foto zó duidelijk een duim in z'n anushol gepropt, hè.
Ik weet wel wiens duim ook eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |