zie dit topic:
Centraal Anti Islam gebash [deel 4]een aantal quotes
quote:
de Islamitische landen is er wel degelijk een scheiding van Kerk en Staat, iets wat je van NL niet kunt zeggen.
Het feit dat de Imams daar een grote invloed hebben heeft alleen te maken met de steun van het volk.
quote:
Lolz, wanneer je in het Midden-Oosten met een Burka een rechtzaal binnen loopt staat daar al de doodstraf op. In Nederland moet het maar gedoogd worden want hier mag de wet niet voor het geloof gaan. Daar gaat de wet dus wel degelijk voor het geloof.
De wet daar is idd grotendeels gebaseerd op de Koran, net zoals elk land zijn wetten uit hun geloof halen. Maar nergens wordt er zo geschijnheild over het geloof als hier.
onderstaande vind ik wel grappig
quote:
Wanneer leren mensen nu toch eens dat de Islam dezelfde gekken heeft als dat het christendom heeft.
Wel eens in Staphorst geweest? Hulshorst? Daar lopen ook Mohammed B's rond alleen heten ze daar Piet en Jan.
Ja hoor....daar blazen ze zichzelf elke week op als er weer een schoolbus langskomt uit de Randstad
quote:
Ik ben zelf een volbloed blanke maar ik mag veel Turken, Koerden, Irakie's en Afghanen tot mijn vrienden rekenen.
Het is meestal gewoon een verademing om met hun te praten over de Islam en hun beleving ervan
Volgens mij is ie een beetje bekeerd