Hij neemt geen breezeradressen aan trouwensquote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Frisian_Heretic het volgende:
Zo ik heb me net geregistreerd hier op FOK waar ik al wat langer kom.
Maar wat is het een gedonder om je te registreren zeg.
Hij pikte 3 van m'n email-adressen niet, totdat ik het idee kreeg om m'n 'bestofte' @home.nl adres te gebruiken en ja hoor wonder boven wonder, dat lukte.
Zo m'n eerste post op het FOK forum is meteen een klaagpost.![]()
![]()
Ik ben Bart BTW![]()
Een kloon, ik wist het!quote:
Ja, je hebt nog geen plaatjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef Frisian_Heretic het volgende:
Nog meer gedonder?
Ben jij die lul van de BTW? Tieft dan gauw maar weer op!quote:
Ok dat snap ik, hotmail is een 'breezer' adres, gmail dan misschien ook, maar @badblood.nl toch zeker niet (domeinnaam van een vriend van me)quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef Flying het volgende:
[..]
Hij neemt geen breezeradressen aan trouwens![]()
Dan is hij al zeker geregistreerd hiero onder een adres van badblood.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Ok dat snap ik, hotmail is een 'breezer' adres, gmail dan misschien ook, maar @badblood.nl toch zeker niet (domeinnaam van een vriend van me)
Kan helaas geen plaatje uploaden, zit nog op m'n werk.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey bart gek, heb jij ooit zoeen sjieke slip gezien als in mijn avater ?
Wat doe je dan op fok?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Kan helaas geen plaatje uploaden, zit nog op m'n werk.
Haha geweldig tijdverdrijf toch? Lekker fokken in de baas z'n tijdquote:
Ach, het staat gewoon in de FAQ. Alleen is de uitleg die je krijgt als foutmelding bij een niet toegestaan domain op 2 manieren op te vatten en dat zou beter kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:07 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je hebt gellijk
Die hangt hier toch ook ergens rond?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Haha geweldig tijdverdrijf toch? Lekker fokken in de baas z'n tijd![]()
![]()
Oh ja?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
newbie. lees de faq
klagen over fok mag niet in klaagbaak.
Die regel is een tijdje terug geschrapt. Lees de FAQ eens.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
newbie. lees de faq
klagen over fok mag niet in klaagbaak.
dude, geef een melding dat de FAQ is vernieuwd danquote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die regel is een tijdje terug geschrapt. Lees de FAQ eens.
Wat die Puch uit het jaar 1920 die een bochtje maakt op de Leenderweg?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey bart gek, heb jij ooit zoeen sjieke slip gezien als in mijn avater ?
Heb jij gewoon 1001 kloons of hebben 1001 mensen gewoon jou avatar gejat?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben jij die lul van de BTW? Tieft dan gauw maar weer op!
Een paar maanden geleden is het van de daken geschreeuwd dat deze regel is aangepast.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dude, geef een melding dat de FAQ is vernieuwd dan
ik heb nooit iets te klagen... kom hier dus zeldenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden is het van de daken geschreeuwd dat deze regel is aangepast.
Ja inderdaad, maar maak je geen zorgen hoor, ik ben niet van plan om fries-patriottisme te gaan verspreiden. Het leek me gewoon een leuke nickname.quote:
Das een Fox jongquote:Op maandag 2 januari 2006 17:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat die Puch uit het jaar 1920 die een bochtje maakt op de Leenderweg?
Doe je nog wel eens aan fierljeppen?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar maak je geen zorgen hoor, ik ben niet van plan om fries-patriottisme te gaan verspreiden. Het leek me gewoon een leuke nickname.
Ik woon nu echter in het buitenland (Belfast, Noord-Ierland)
Haha ik heb het vroeger een 4-5 keer geprobeert, ik pleurde elke keer die kut sloot in.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens aan fierljeppen?
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Arme TS krijgt de volle laag omdat hij nieuw is
Ik ben TLK de baas
Daar kan ik wel om lachenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Arme TS krijgt de volle laag omdat hij nieuw is
Helaas jonge, geen zus.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:52 schreef LoggedIn het volgende:
en nu moet je naaktfotos van je zus posten
Toen ik hier voor het eerst kwam onder mijn oude account ging ik overal slowchatten en rellen.quote:
omfg...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik hier voor het eerst kwam onder mijn oude account ging ik overal slowchatten en rellen.
Als ik de naam van mijn oude account opnoem heb ik opeens nog meer vijanden
Dus eerste verkende ik fok om onder TLK terug te komen en met succes.
Inmiddels ex-crew![]()
Ja, en ik kwam veel in TTKquote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar kwam wel in VBL
En ik postte minder als nu.
eeeww, neequote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Helaas jonge, geen zus.
Ik heb wel 3 broers, intresse?![]()
N00b.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |