Hij is heel aardig, weet goed hoe hij met vrouwen om moet gaan, maar of hij goed in bed is weet ik niet.quote:naam: Roy
geslacht: Man
geb. datum: 1982-03-11
relatie: Nope
kleur ogen: Blauw
schoenmaat: 41
De desbetreffende man is gearriveerdquote:
Ja, ho, stop! Mmarsu opende dit topic... Ik heb jou allang gevonden natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik dacht.. ik dacht..
Nee, laat dan maar!![]()
Niks te, volgens mij heb jij hem gewoon gedwongen omdat je zelf niet direct tegen mij durfde te zeggen dat je toch geen geld hebt voor mijn diamanten knots als ringquote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ho, stop! Mmarsu opende dit topic... Ik heb jou allang gevonden natuurlijk
Je bent ook wel erg duur ja, maar dat geeft niet. Ik ga gewoon *nu* weer werken om je te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks te, volgens mij heb jij hem gewoon gedwongen omdat je zelf niet direct tegen mij durfde te zeggen dat je toch geen geld hebt voor mijn diamanten knots als ring![]()
Tsjonge, ik ben geen mevrouwtje op de wallen! Ga maar werken ja, doe je nog iets nuttigs met je leven!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg duur ja, maar dat geeft niet. Ik ga gewoon *nu* weer werken om je te kunnen bekostigen.
Hij zoekt dus een lijkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is op zoek naar een schone dame, iets zoals dit :
[afbeelding]
ik snap nu waarom roy fresh meat zoektquote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tsjonge, ik ben geen mevrouwtje op de wallen! Ga maar werken ja, doe je nog iets nuttigs met je leven!![]()
![]()
![]()
Ga jij slapen in een lijkkist?(zie bestandsnaam)quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo dood ziet ze er niet uit. doe jij je ogen nooit dicht,als je slaapt?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ga jij slapen in een lijkkist?(zie bestandsnaam)
Wil je Roy ook, tesamen met al die vrouwen die hem ook willenquote:
dus dat is wat er fout zitquote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef pkwarts het volgende:
Let goed op de eerste foto ook dames! Het betreft hier een PSV fan
quote:
Wat? Heb je iets tegen PSVquote:
quote:
AZquote:
Niettes. AZ gaat de finale halen van de UEFA Cup en ze worden kampioen van Nederlandquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AZ
Die gaan 2 maanden voor het einde van het seizoen weer instortenZe eindigen uiteindelijk gewoon als 4e. Let maar op
How Cutequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:38 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Niettes. AZ gaat de finale halen van de UEFA Cup en ze worden kampioen van Nederland![]()
Dat heb ik iig gedroomd
Serieusquote:
daar dacht ik ook aan toen ik de TT zag...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Het zal wel aan de naam liggen.
[afbeelding]
de Roy van Zuydewijn
Yup, MMarSu en ik gaan ergens volgende week een Idols achtige verkiezing houden. Eerst voorrondes en dan een keukenronde. In die keukenronde wordt gekeken hoe de vrouwen zich redden achter het aanrecht, met een emmer sop en op de keukentafelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Serieus
Maar O.T stromen de aanmeldingen al binnen, Roy ?
en de liveshows in de slaapkamer??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, MMarSu en ik gaan ergens volgende week een Idols achtige verkiezing houden. Eerst voorrondes en dan een keukenronde. In die keukenronde wordt gekeken hoe de vrouwen zich redden achter het aanrecht, met een emmer sop en op de keukentafel
Laat ze een drie gangenmenu bereiden, weet je gelijk of ze kunnen koken, ook belangrijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In die keukenronde wordt gekeken hoe de vrouwen zich redden achter het aanrecht, met een emmer sop en op de keukentafel
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
Waar blijven die vrouwen... hup hup, mannen hoeft Roy niet (alhoewel).
quote:Notorious_Roy (games-crew) - (professional)
02-11-2005 @ 10:01 - (0 - Normaal)
Ik vind instellen werkelijk fantastisch. In Fable uren bezig geweest om mn character er goed uit te laten zien. In Halo 2 uren bezig geweest met kleurencombi's en het logo (meer dan met de game zelf ) en ook in RPG's ben ik super lang bezig om maar de juiste wapens en accessoires in te stellen. Heerlijk
Hallo, dat helpt nietquote:
Tis mijn kant voor perfectiequote:
ja maar, ja maarquote:
Maar dat is nu juist het punt. Hij wil een perfecte vrouw, dat maakt de zoektocht nu zo moelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ja maar, ja maarNu blijft het helemaal stil en denken ze dat je alleen maar De perfecte vrouw wil
En de perfecte vrouw zal natuurlijk de perfecte man willen hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het punt. Hij wil een perfecte vrouw, dat maakt de zoektocht nu zo moelijk.
Juist. Dus eigenlijk .. is het einde verhaal. Ohnee wacht, ik moet even slijmen: Roy is DE perfecte manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En de perfecte vrouw zal natuurlijk de perfecte man willen hebben
En jij de perfecte vrouw ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist. Dus eigenlijk .. is het einde verhaal. Ohnee wacht, ik moet even slijmen: Roy is DE perfecte man![]()
Ze heeft een GameBoy en speelt RPG's. Wmb wel dus.quote:
Nou, dan is het opgelostquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een GameBoy en speelt RPG's. Wmb wel dus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MAAR GEEN PHOENIX WRIGHT!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien vinden "ze" dat schattigquote:
Nou en! Voel je je beter als ik je zeg dat ik het in nieuwsjaarnacht nog gespeeld heb en 1 zaak gedaan heb, en dat ik het spel errrrug leuk vond en dat ik nu heel sterk de neiging heb om een DS met het spel aan te schaffen helemaaaal voor mij alleen?quote:
Trek het je niet teveel aan, Thomper is een vreemd mannetje. Dat weet ie zelf ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou en! Voel je je beter als ik je zeg dat ik het in nieuwsjaarnacht nog gespeeld heb en 1 zaak gedaan heb, en dat ik het spel errrrug leuk vond en dat ik nu heel sterk de neiging heb om een DS met het spel aan te schaffen helemaaaal voor mij alleen?
Ik hoop van niet!
En ik had nog wel een prachtige ring voor jullie aangeschaft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek het je niet teveel aan, Thomper is een vreemd mannetje. Dat weet ie zelf ook
Wel tof als je een DS gaat kopen trouwens
foto ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef Thomper het volgende:
[..]
En ik had nog wel een prachtige ring voor jullie aangeschaft.
Trouwen met Thomper?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Roy, je weet nu wat je moet doen
Hij heeft een hele mooie internet relatie met Laniboekje.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
dit topic moet omhoog, Roy heeft nog steeds geen geschikte dame gevonden
Maar lanikoekje dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
Hij is tegenwoordig voor AZ.... nu kan er iets moois tussen jullie opbloeienquote:
En Thomper lijkt me ook niet ideaal.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
Is goed, Roy is immers voor Ajax net als Roiquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef Roi het volgende:
ik bied me aan.
Jij doet het alleen maar om de grote verzameling games.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef Roi het volgende:
ik bied me aan.
Dat is niet het enige wat groot is bij Roy thuisquote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij doet het alleen maar om de grote verzameling games.
Hij heeft een grote kast?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat groot is bij Roy thuis!
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig voor AZ.... nu kan er iets moois tussen jullie opbloeienwat zei je daar? Wil je bewijs, oke... hier is je bewijs:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |