Geen idee. Ik heb Ghost Whisperer niet gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
Ik vond hem deze ep ook niet zo coolquote:
Ja volgens mij wel! Ik herkende hem iig ook van afgelopen donderdag, beetje raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
Ik weet niet hoe de gemiddelde man zou reageren na een 'schat, je collega gaat dood'. Ik denk niet echt veel beter. Tenslotte bood hij ook nog zijn excuses aan. Ik kan me voorstellen dat leven met een vrouw die zo ontzettend spiritueel is, doodeng is. Stel je voor dat ze zegt 'doe je wel voorzichtig vandaag', WAT bedoelt ze dan? Dat je een ongeluk krijgt? Of is het meer in het algemeen? Enz. ...quote:
Mjaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef cowgirly het volgende:
Toevallig heb ik gisteren ook eens een aflevering gekeken maar persoonlijk vond ik het helemaal niks, gewoon een slap en vergezocht verhaal. Maar als ik het goed begrijp vonden jullie deze aflevering wel leuk?
Juist.. Het krijgt meer het klassieke idee mee dat een geest gewoon iemand is die geen rust heeft gevonden en die begrepen moet worden. Dit is een veel 'menselijker' beeld van de geesten en dat maakt het geheel geloofwaardiger en minder 'eng'. Niet dat er iets mis is met eng, maar het komt de sfeer van 'huisvrouw-die-tevens-geesten-ziet' alleen maar te goede, omdat je daarbij niet kunt hebben dat allerlei ranzige wezens rond haar heen hangen wanneer ze haar kinderen naar school brengt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij medium vind ik het goed dat het idee "geest" niet direct een horrorachtige definitie heeft gekregen. Het wordt op een subtiele manier gedaan, waardoor het toch een zekere vorm van realisme blijft behouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |