abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34528556
Nog een laatste herrinnering: Over een uur is het weer zover
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:57:46 #52
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_34533894
The kiddo has the same gift
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_34543172
Hehe, laatst een stukje van Ghost Whisperer gezien en deze keer in Medium ging het ook over een kind en 'de oversteek'. Vond het wel leuk, alleen ik vind het niet helemaal tof dat die dochter nu ook geesten ziet. Dat maakt het een beetje dubbel-op. Ik weet dat de serie gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, zo in het echt die dochter dan ook geesten gezien hebben?
pi_34558017
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Hehe, laatst een stukje van Ghost Whisperer gezien en deze keer in Medium ging het ook over een kind en 'de oversteek'. Vond het wel leuk, alleen ik vind het niet helemaal tof dat die dochter nu ook geesten ziet. Dat maakt het een beetje dubbel-op. Ik weet dat de serie gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, zo in het echt die dochter dan ook geesten gezien hebben?
Ik had het eerlijk gezegd wel verwacht dat 1 van die kinderen dezelfde gave zou krijgen. Als 1 van de ouders het hebben, krijgen de kinderen het meestal ook. Kijk maar naar Char, haar moeder had het ook.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 20:21:33 #55
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_34559235
Ik ben afgehaakt, vooral na het zien van de eerste twee afleveringen van Ghost Whisperer, die op alle fronten beter bij mijn smaak aansluit.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 13:09:02 #56
43556 miss_dynastie
pi_34576981
Ik vind het een hele mooie serie.
Ben ook benieuwd naar the Ghost Whisperer, daar ben ik nog niet aan toegekomen.
pi_34578307
Ik vond deze aflevering minder, maar die droom en dat jongetje waren mooi uitgewerkt

Ik heb ook twee afleveringen van Ghost Wisperer gezien, maar ik vind Medium veel leuker GW is iets te liefjes voor mij.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_34611225
inderdaad, dat heb ik ook, maar misschien wordt ghost whisperer nog wel minder lief. dat ze nu nog beide over een kind gingen was wel lekker toevallig.
pi_34726954
Jammer van de downtime van Fok! Gisteren uiteraard wel Medium gekeken, wat is dat nou met dat huwelijk?!

Ik vond hem deze keer echt vet, eens een keer over haar relatie i.p.v. andere mensen. Ook mooi dat ze zelf niet kan zien wat er met haar leven gebeurd, houdt de spanning erin.
pi_34727207
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Laniboekje het volgende:
Jammer van de downtime van Fok! Gisteren uiteraard wel Medium gekeken, wat is dat nou met dat huwelijk?!

Ik vond hem deze keer echt vet, eens een keer over haar relatie i.p.v. andere mensen. Ook mooi dat ze zelf niet kan zien wat er met haar leven gebeurd, houdt de spanning erin.
Ja, dat andere 'medium' zag een zwarte, donkere vlek in de toekomst van Allison en Joe. Allison dacht dus dat hij vreemd ging, omdat hij elke keer zo laat thuis was en hij had een kaartje met de naam 'Kelly' erop laten vallen. Ook had zij een droom over Joe en die 'Kelly'.

Kelly bleek dus een vent te zijn en die droom had ze gewoon verkeerd geinterpreteerd. Die Joe hielp die vrouw dus omdat ze bijna stikte, hij wilde haar dus niet zoenen ofzo

Maar volgens mij is het nu weer goed. Of we zien dat in de volgende afleveringen?
pi_34732318
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Maar volgens mij is het nu weer goed. Of we zien dat in de volgende afleveringen?
Volgens mij zit het weer goed. Allison zat op het eind met een big smile en zei dat de zon weer tevoorschijn was gekomen.
pi_34737886
Vond het een goede aflevering! Hoe ze die advocaat te grazen nam, priceless!
Tralalalaaa
pi_34737932
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vond het een goede aflevering! Hoe ze die advocaat te grazen nam, priceless!
Inderdaad!
pi_34927368
Die advocaat scene was idd super!
Ennuh, vanavond weer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34936754
Vanavond, 21.25u op Net5: Medium
Coming Soon
Allison loopt de man tegen het lijf die volgens haar dromen haar dochtertje heeft ontvoerd. Nadat ze erachter komt dat hij meerdere jonge vrouwen heeft ontvoerd, dreigt het onderzoek spaak te lopen maar ze doet een andere ongelofelijke ontdekking. Dit zorgt voor een ware doorbraak in de zaak.

Begrijp ik het goed en wordt Allisons dochter ontvoerd?
pi_34940351
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond, 21.25u op Net5: Medium
Coming Soon
Allison loopt de man tegen het lijf die volgens haar dromen haar dochtertje heeft ontvoerd. Nadat ze erachter komt dat hij meerdere jonge vrouwen heeft ontvoerd, dreigt het onderzoek spaak te lopen maar ze doet een andere ongelofelijke ontdekking. Dit zorgt voor een ware doorbraak in de zaak.

Begrijp ik het goed en wordt Allisons dochter ontvoerd?
Nee, volgens haar dromen. Het hoeft dus niet zo te zijn, hoewel haar dromen nog wel altijd zijn uitgekomen. Ze kan het ook gewoon verkeerd hebben geinterpreteerd, zoals in de vorige aflevering waarin ze dacht dat haar man Joe vreemdging.
pi_34940373
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, volgens haar dromen. Het hoeft dus niet zo te zijn, hoewel haar dromen nog wel altijd zijn uitgekomen. Ze kan het ook gewoon verkeerd hebben geinterpreteerd, zoals in de vorige aflevering waarin ze dacht dat haar man Joe vreemdging.
Ok.. nou we zullen wel zien. Ben iniedergeval erg benieuwd.
pi_34940921
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ok.. nou we zullen wel zien. Ben iniedergeval erg benieuwd.
Ja, ik ook hoor Heb er weer zin aan vanavond
pi_34981082
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef starbuck het volgende:
Ik ben afgehaakt, vooral na het zien van de eerste twee afleveringen van Ghost Whisperer, die op alle fronten beter bij mijn smaak aansluit.
Ja dat heb ik dus ook.... Ik kijk nog wel maar kan me niet echt boeien (moet mee kijken van mannetje ) maar idd de Ghost Whisperer is meer mijn smaak.
pi_34981663
Ik vind Ghost Wisperer juist minder leuk. Afgelopen week voor het eerst gezien, maar echt minder.
Overigens vond ik Medium gisteravond erg goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34981943
Ja, het was een ontzettend spannende aflevering.
pi_34982403
Ik vond het juist weer een wat mindere aflevering, ik vind het echt heel jammer dat die dochters dus ook een soort 'gave' hebben .. nu de tweede al.

Dat maakt die Allison dan weer wat minder uniek, maar dat is mijn mening.
pi_34993166
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het juist weer een wat mindere aflevering, ik vind het echt heel jammer dat die dochters dus ook een soort 'gave' hebben .. nu de tweede al.

Dat maakt die Allison dan weer wat minder uniek, maar dat is mijn mening.
Ja, maar het maakt het juist wel meer realistischer.
pi_35179899
Vanavond op Net5: 21.25u. Medium.
Jump Start
Allison onderzoekt de dood van de vriendin van een jongen wiens vader politieagent is. Het meisje is gevonden in een ravijn. Ook krijgt Allison een visioen waarin haar collega een hartaanval krijgt.

pi_35183250
Kan het pas morgen zien, aangezien we vanavond iets anders te doen hebben, lang leve de video
Sara
Merel
Ukje
pi_35203604
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
pi_35205172
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
Geen idee. Ik heb Ghost Whisperer niet gezien.
Best wel zielig eigenlijk, dat die Brett toch nog dood zou gaan. Ik zag het wel aankomen aangezien Allison in het begin al benadrukte: 'dead'. Maar toch, toen ik hem in het ziekenhuis zag dacht ik nog dat hij wel zou leven, helaasch.

Leuke aflevering.

vrijdag 17 februari 2006 @ 22:33:52 #78
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_35205448
Ik vind haar man een enorme zak.
pi_35209494
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond hem deze ep ook niet zo cool
Maar ik denk dat die man het er gewoon hardstikke moeilijk mee heeft. Hij zit met 3 personen in huis, die allemaal dezelfde gave hebben. En terwijl hij normaal in staat is om alles wetenschappelijk te kunnen verklaren, zit hij hier met zijn handen in het haar.
Hij trekt wel bij, denk ik
pi_35214266
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
Ja volgens mij wel! Ik herkende hem iig ook van afgelopen donderdag, beetje raar eigenlijk.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2006 @ 09:10:54 #81
43556 miss_dynastie
pi_35214287
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik weet niet hoe de gemiddelde man zou reageren na een 'schat, je collega gaat dood'. Ik denk niet echt veel beter. Tenslotte bood hij ook nog zijn excuses aan. Ik kan me voorstellen dat leven met een vrouw die zo ontzettend spiritueel is, doodeng is. Stel je voor dat ze zegt 'doe je wel voorzichtig vandaag', WAT bedoelt ze dan? Dat je een ongeluk krijgt? Of is het meer in het algemeen? Enz. ...
pi_35222113
De afgelopen 2 afleveringen hebben laten hoe goed deze serie is.
Drama, humor en een goed verhaal. Wat wil je nog meer.
pi_35270072
Toevallig heb ik gisteren ook eens een aflevering gekeken maar persoonlijk vond ik het helemaal niks, gewoon een slap en vergezocht verhaal. Maar als ik het goed begrijp vonden jullie deze aflevering wel leuk?
pi_35274290
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef cowgirly het volgende:
Toevallig heb ik gisteren ook eens een aflevering gekeken maar persoonlijk vond ik het helemaal niks, gewoon een slap en vergezocht verhaal. Maar als ik het goed begrijp vonden jullie deze aflevering wel leuk?
Mja

Ik vond het wel leuk dat ze deze aflevering lieten zien hoe die man nou eigenlijk omgaat met de gave van zijn vrouw. Daarnaast kwam hij ook nog heel even in haar schoenen te staan, toen hij aan zijn collega moest vertellen dat hij zou sterven.
Ik vond het een mooie ep.
pi_35274588
Ik heb dit seizoen al gezien en volg nu de afleveringen gelijk op met Amerika en nog steeds vind ik het iedere keer weer verfrissend. Het zijn telkens weer nieuwe situaties waar Alison mee te maken krijgt. Heel knap geschreven.
pi_35444958
Vanavond op Net5: 21.25u. Medium.
Lucky
Allison heeft een nachtmerrie waarin haar broer doodgaat. Wanneer ze weer wakker wordt, vindt ze een verrassing bij haar voordeur. Allison heeft moeite met het maken van contact met een overleden meisje.

pi_35461643
de hele familie is "ziek" was wel een aardige aflevering, kon me niet echt pakken.
pi_35461757
Mja, dit was min of meer duidelijk vanaf het moment dat ze die broer "Lucky" noemden. Wel jammer. Ik vond het aan de ene kant een hele mooie aflevering, aan de andere kant erg voorspelbaar en dus saai.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:10:54 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35461880
Net ook zitten kijken.. ik vond hem wel weer sterk
Ze gaat nu ook steeds meer geesten zien etc..
Terwijl het eerder bijna alleen dromen waren.. dat vind ik wel weer een leuke wending.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:48:09 #90
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_35571714
Ik vind Medium een goede serie. Sarcasme en cynisme worden niet achterwege gelaten en het idee is, ook al is het ergens 6th sense, goed...

Het stuk in het ziekenhuis vond ik wel luguber.. Mooi bedacht...
Ach...
Your uppance will come!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:50:01 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35571775
Bij medium vind ik het goed dat het idee "geest" niet direct een horrorachtige definitie heeft gekregen. Het wordt op een subtiele manier gedaan, waardoor het toch een zekere vorm van realisme blijft behouden. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:52:56 #92
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_35571892
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij medium vind ik het goed dat het idee "geest" niet direct een horrorachtige definitie heeft gekregen. Het wordt op een subtiele manier gedaan, waardoor het toch een zekere vorm van realisme blijft behouden. .
Juist.. Het krijgt meer het klassieke idee mee dat een geest gewoon iemand is die geen rust heeft gevonden en die begrepen moet worden. Dit is een veel 'menselijker' beeld van de geesten en dat maakt het geheel geloofwaardiger en minder 'eng'. Niet dat er iets mis is met eng, maar het komt de sfeer van 'huisvrouw-die-tevens-geesten-ziet' alleen maar te goede, omdat je daarbij niet kunt hebben dat allerlei ranzige wezens rond haar heen hangen wanneer ze haar kinderen naar school brengt.
Ach...
Your uppance will come!
pi_35668339
Vanavond op Net5: 20.25u. Medium.
Coded
Allisons dochter Ariel droomt dat ze iemand anders is. In haar droom is ze Sarah en wordt ze gevangen gehouden in een kasteel. Joe vraagt zich af of zijn dochters de gave van hun moeder hebben geërfd. Allison probeert samen met Ariel de droom te verklaren.

LET OP: NIEUWE AANVANGSTTIJD: 20.30U

pi_35676644
Wel jammer dat het om 20:30 uur is, want dan moet ik het weer opnemen Lost heb ik toch allemaal al gezien, was beter geweest als ze die om half 9 zouden uitzenden..
pi_35682458
Leuk, vanavond Medium EN Lost. Beetje in dezelfde mysterieuze sfeer Lekker avondje thuis!
pi_35711710
De aflevering vond ik echt 1 van de betere, heerlijke aflevering.

zaterdag 4 maart 2006 @ 21:23:38 #97
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_35721513
Ik vind Medium leuker, omdat er meer afwisseling in zit. The ghost wisperer in ook leuk, maar wat simpeler. Meer hollywood en de verhaallijn is voorspelbaar.

Medium is interessanter, bijzonder en sfeervol. The ghost wisperer is denk ik vooral populair door de hoofdpersoon.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_35738563
Ik heb laatst ook de Ghost Wisperer gezien, maar het maakt het allemaal erg onwerkelijk omdat Jennifer Love Hewitt erin meespeelt Ze is veel bekender en ik vind dat het dan minder realistisch wordt.
pi_35903837
Vanavond op Net5: 20.25u. Medium.
The other side of the tracks
Allison heeft een droom over twee jonge jongens. Dr. Leonard helpt haar de droom te analyseren, maar Allison komt er al snel achter dat hij er iets mee te maken heeft. Devalos onderzoekt de zaak waarin een veertienjarige heeft bekend een moord gepleegd te hebben.

LET OP: NIEUWE AANVANGSTTIJD: 20.25U

[ Bericht 1% gewijzigd door Laniboekje op 10-03-2006 14:23:27 ]
pi_35935389
Ik vond hem gisteren niet heel boeiend, het kwam een beetje langzaam op gang. Pas aan het einde kwamen de echte conclusies, maar die had ik toen onderhand zelf al wel gevonden.
Wel zielig voor die 14-jarige jongen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')