Ik had het eerlijk gezegd wel verwacht dat 1 van die kinderen dezelfde gave zou krijgen. Als 1 van de ouders het hebben, krijgen de kinderen het meestal ook. Kijk maar naar Char, haar moeder had het ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Hehe, laatst een stukje van Ghost Whisperer gezien en deze keer in Medium ging het ook over een kind en 'de oversteek'. Vond het wel leuk, alleen ik vind het niet helemaal tof dat die dochter nu ook geesten ziet. Dat maakt het een beetje dubbel-op. Ik weet dat de serie gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, zo in het echt die dochter dan ook geesten gezien hebben?
Ja, dat andere 'medium' zag een zwarte, donkere vlek in de toekomst van Allison en Joe. Allison dacht dus dat hij vreemd ging, omdat hij elke keer zo laat thuis was en hij had een kaartje met de naam 'Kelly' erop laten vallen. Ook had zij een droom over Joe en die 'Kelly'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Laniboekje het volgende:
Jammer van de downtime van Fok! Gisteren uiteraard wel Medium gekeken, wat is dat nou met dat huwelijk?!
Ik vond hem deze keer echt vet, eens een keer over haar relatie i.p.v. andere mensen. Ook mooi dat ze zelf niet kan zien wat er met haar leven gebeurd, houdt de spanning erin.
Volgens mij zit het weer goed. Allison zat op het eind met een big smile en zei dat de zon weer tevoorschijn was gekomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Maar volgens mij is het nu weer goed. Of we zien dat in de volgende afleveringen?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vond het een goede aflevering! Hoe ze die advocaat te grazen nam, priceless!
Nee, volgens haar dromen. Het hoeft dus niet zo te zijn, hoewel haar dromen nog wel altijd zijn uitgekomen. Ze kan het ook gewoon verkeerd hebben geinterpreteerd, zoals in de vorige aflevering waarin ze dacht dat haar man Joe vreemdging.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond, 21.25u op Net5: Medium
Coming Soon
Allison loopt de man tegen het lijf die volgens haar dromen haar dochtertje heeft ontvoerd. Nadat ze erachter komt dat hij meerdere jonge vrouwen heeft ontvoerd, dreigt het onderzoek spaak te lopen maar ze doet een andere ongelofelijke ontdekking. Dit zorgt voor een ware doorbraak in de zaak.
Begrijp ik het goed en wordt Allisons dochter ontvoerd?![]()
Ok.. nou we zullen wel zien. Ben iniedergeval erg benieuwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, volgens haar dromen. Het hoeft dus niet zo te zijn, hoewel haar dromen nog wel altijd zijn uitgekomen. Ze kan het ook gewoon verkeerd hebben geinterpreteerd, zoals in de vorige aflevering waarin ze dacht dat haar man Joe vreemdging.
Ja, ik ook hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ok.. nou we zullen wel zien. Ben iniedergeval erg benieuwd.
Ja dat heb ik dus ook....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef starbuck het volgende:
Ik ben afgehaakt, vooral na het zien van de eerste twee afleveringen van Ghost Whisperer, die op alle fronten beter bij mijn smaak aansluit.
Ja, maar het maakt het juist wel meer realistischer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het juist weer een wat mindere aflevering, ik vind het echt heel jammer dat die dochters dus ook een soort 'gave' hebben .. nu de tweede al.
Dat maakt die Allison dan weer wat minder uniek, maar dat is mijn mening.
Geen idee. Ik heb Ghost Whisperer niet gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
Ik vond hem deze ep ook niet zo coolquote:
Ja volgens mij wel! Ik herkende hem iig ook van afgelopen donderdag, beetje raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
zit nu dezelfde man als gisteren in the ghost whisperer in deze aflevering van medium? die collega van de man van allison, die kreeg toch het hard van de dode in ghost whisperer?
Ik weet niet hoe de gemiddelde man zou reageren na een 'schat, je collega gaat dood'. Ik denk niet echt veel beter. Tenslotte bood hij ook nog zijn excuses aan. Ik kan me voorstellen dat leven met een vrouw die zo ontzettend spiritueel is, doodeng is. Stel je voor dat ze zegt 'doe je wel voorzichtig vandaag', WAT bedoelt ze dan? Dat je een ongeluk krijgt? Of is het meer in het algemeen? Enz. ...quote:
Mjaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef cowgirly het volgende:
Toevallig heb ik gisteren ook eens een aflevering gekeken maar persoonlijk vond ik het helemaal niks, gewoon een slap en vergezocht verhaal. Maar als ik het goed begrijp vonden jullie deze aflevering wel leuk?
Juist.. Het krijgt meer het klassieke idee mee dat een geest gewoon iemand is die geen rust heeft gevonden en die begrepen moet worden. Dit is een veel 'menselijker' beeld van de geesten en dat maakt het geheel geloofwaardiger en minder 'eng'. Niet dat er iets mis is met eng, maar het komt de sfeer van 'huisvrouw-die-tevens-geesten-ziet' alleen maar te goede, omdat je daarbij niet kunt hebben dat allerlei ranzige wezens rond haar heen hangen wanneer ze haar kinderen naar school brengt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij medium vind ik het goed dat het idee "geest" niet direct een horrorachtige definitie heeft gekregen. Het wordt op een subtiele manier gedaan, waardoor het toch een zekere vorm van realisme blijft behouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |