dat was bij ghostwisperer volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef Feya het volgende:
die met die spokende ex is ook toch al geweest... of was dat nou bijGhostwhisperer
Oei, kan me die aflevering niet herinneren, was dat in dit nieuwe seizoen?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef Coam het volgende:
Nee hoor, ook bij Medium. De fotograferende ex, met zijn motor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Four dreams (2) season 3, ep 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op net 5 staat dat ze as vrijdag bovenstaande aflevering uitzenden.. Maar ergens ging dus iets mis, want afgelopen vrijdag hebben we afl 3 van season 3 gezien. Rare jongens daar, bij net 5
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
Ik weet het niet.. ik volg de amerikaanse uitzendingenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oei, kan me die aflevering niet herinneren, was dat in dit nieuwe seizoen?
Dan is-ie op Net5 dus nog niet geweest, dat was de vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef Coam het volgende:
Ik weet het niet.. ik volg de amerikaanse uitzendingen![]()
Op bol.com staat 3 mei 2007 als verschijningsdatumquote:Op maandag 5 maart 2007 19:02 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft iemand al enig idee wanneer seizoen 2 van Medium op DVDbox verschijnt?
Die was dus afgelopen vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef Coam het volgende:
Nee hoor, ook bij Medium. De fotograferende ex, met zijn motor.![]()
16 augustus ondertussen alweer...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef Mryc het volgende:
[..]
Op bol.com staat 3 mei 2007 als verschijningsdatum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |