quote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef Kinz het volgende:
Dit was aflevering 10, in Amerika zijn ze nu bij aflevering 16.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef _The_General_ het volgende:
Leuke serie, al was het plot van gisteren een beetje doorzichtig. De hoeveelste aflevering was dat?
De reclame is inderdaad ook erg magertjes. Maar we zitten inderdaad al op 10.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef _The_General_ het volgende:
10 alIk zie pas sinds een week reclame hier over op tv
heb ik toch al sinds van voor aflevering 1 reclame voor gezien, alleen op veronica geloof ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef _The_General_ het volgende:
10 alIk zie pas sinds een week reclame hier over op tv
Hehe, deze keer klets ik echt niet. We hebben er echt al 10 afleveringen op zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Rhinestone het volgende:
Klets niet, dit is dus echt niet aflevering 10 al heh.
Toch?
Dank u wel, je was sneller dan mij vandaag.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef boneyard het volgende:
maandag 13 maart 2006, 22:50-23:40 uur veronica
Het team probeert inzicht te krijgen in de ongeregelde, labiele fantasieën van een seriemoordenaar.
bron: tvgids.nl
lol, doen ze dat niet bijna elke week?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef boneyard het volgende:
maandag 13 maart 2006, 22:50-23:40 uur veronica
Het team probeert inzicht te krijgen in de ongeregelde, labiele fantasieën van een seriemoordenaar.
bron: tvgids.nl
Wel lekker lullig aan het einde dat Gideon niet eens wist wie heel die Garcia was.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef boneyard het volgende:
vond hem wel aardig, de moordenaar was redelijk in de war en dat probeerden ze ook te laten zien denk ik. en gideon zo bij garcia in haar donkere hok dumpen was wel een leuke twist.
Ja, dat vond ik ook erg jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef Slarioux het volgende:
Beetje matige aflevering. "Goh ze heeft een GPS, let's go!".
Dat is altijd zo in alle films. Figuranten zijn makke schapen die alles over zich heen laten komen en nergens op reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef boneyard het volgende:
[..]
hehe, zijn team genoot ook, maar die politie agent op de achtergrond ging rustig door met wat ie aan het doen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |