Dacht ik ook. Vooral omdat die ene vrouw hem zo raar aankeek. Maar dat bleek dus om andere redenen te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Rhinestone het volgende:
Hij was zeeeeer strak gisteren45 minuten lang dacht ik dat die gepensioeneerde figuur het was, maar gelukkig was het niet zo cliché, al voldeed hij wel aan het profiel
![]()
Daar moest ik ook wel om lachenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef MUUS het volgende:
"Just so you know... you sound like a fortune cookie."
Whehehehe..
The bitterest tears shed over graves are for words left unsaid and deeds left undone.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben op zoek naar een quote uit deze serie, uit een aflevering van enkele weken geleden alweer.
Vrij vertaald in het Nederlands iets als:
"De meest bittere tranen aan het graf zijn verzwengeld in nooit uitgesproken zinnen en daden"
Iemand enig idee waar ik het over heb>
quote:Op zondag 23 april 2006 01:33 schreef Rhinestone het volgende:
In seizoen 2 gaan ze met een tijdmachine terug naar de 19e eeuw om Jack the Ripper op te pakken. Spannend!
Lekker dan, een burger die criminelen verafschuwt en zelf dus maar een crimineel wordt.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef boneyard het volgende:
woensdag 26 april 2006, 21:25-22:30, veronica
Het BAU team reist af naar New York om een serie moorden te onderzoeken die gepleegd zijn door een verontruste burger die uit is op wraak. Hij kan het niet verkroppen dat criminelen door fouten in het rechtssysteem vrijkomen.
bron: tvgids.nl
quote:CBS ANNOUNCES LARGE SCALE RENEWALS FOR 2006-2007
Freshman Series "Criminal Minds", "Ghost Whisperer" and "How I Met Your Mother" Renewed for a Second Season.
voor mensen met stoute plannen, vandaag is aflevering 17 van seizoen 1; A real rain.quote:Let op: Woensdag 26 april is de voorlopig laatste aflevering te zien van Criminal Minds. Deze hitserie is in september weer terug.
Wat raar... Die twee verdere afleveringen die ik Amerika zijn uitgezonden (18 en 19) konden er toch ook nog wel ff bij??quote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef boneyard het volgende:
na het goede nieuws over een tweede seizoen, nu het slechte nieuws over de uitzendingen in nederland, dit komt van de veronica website:
[..]
voor mensen met stoute plannen, vandaag is aflevering 17 van seizoen 1; A real rain.
quote:Let op: Veronica mag vanaf januari seizoen 2 van Criminal Minds gaan uitzenden. Na woensdag 25 oktober dus tijdelijk geen afleveringen, maar Criminal Minds is in januari terug met een nieuw seizoen!
Wat lame. Ze waren net weer begonnen met nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef boneyard het volgende:
erg spannend en goede aflevering, hoe pissig de computer nerd was, geweldig! en inderdaad helaas pas weer in januari.
[..]
Hier nog zo-een. Scheelt ook dat ik geen tv meer kan kijken... Wel spannende ontwikkelingen allemaalquote:
'Where is my mind' van the Pixies.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand enig idee welk liedje er wordt afgespeeld in het begin van 2x11?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |