Viel me dan toch een beetje tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef Kinz het volgende:
[..]
Erg goed gedaan Slarioux
Maandag 23 januari
Plain Sight
Het team reist af naar San Diego om een verkrachter en moordenaar te stoppen die zijn misdaden op klaarlichte dag pleegt.
Bron: Veronica
Lekker vlotte serie waar je niet te veel om na moet denken. Door het tempo vind ik de gaten niet zo storend. Weer eens een serie waar je door meegesleept wordt. (al vond ik dat de laatste twee afleveringen wat minder). Met jouw redenatie kan je ook heel CSI onderuithalen. Niet doen, voor realisme zijn er andere series.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:
ze krijgen in een voor hun vreemde stad een adres door, keren meteen , en weten de weg, kort door de bocht dus. en dat lossen ze ff met 6 man op, je ziet verder niemand, alleen een agent die zich aan de kant laat zetten door de grote meesters, en een muts aan de telefoon. en dat in 3 kwartier, die mogen ze ook hier inzetten op een moord, kan de rest gewoon bonnen uitschrijven,
ja, Frost vond ik erg goed, duurt ook wat langer, CSI kijk ik niet meer, zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lekker vlotte serie waar je niet te veel om na moet denken. Door het tempo vind ik de gaten niet zo storend. Weer eens een serie waar je door meegesleept wordt. (al vond ik dat de laatste twee afleveringen wat minder). Met jouw redenatie kan je ook heel CSI onderuithalen. Niet doen, voor realisme zijn er andere series.
TOMTOMquote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:
ze krijgen in een voor hun vreemde stad een adres door, keren meteen , en weten de weg, kort door de bocht dus.
zo vlug is die trut niet, en in de meeste series hebben nog niet eens een mobieltje.quote:
Ja, dat wijf achter al die beeldschermen. Maar die zal denk ik ooit een soort van hoofdrol krijgen. Dat ze ontvoerd wordt ofzoiets. Ontvoering, hebben we nog niet gehad. Of wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het gisteren wel leuk.. Toen ik zag dat het om een verkrachter ging dacht ik ook meteen aan Elle, niet dus.
Vond het laatste ook wel leuk, die Gideon is altijd een beetje afstandelijk en naar Spence dus niet, schattig![]()
Vond dat mens (hoe heet ze nou, die computer'nerd') wel ontzettend irritant, die doet TE overdreven.
ochja, tuurlijk..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef Rhinestone het volgende:
Jawel. Eerste aflevering was meteen een ontvoering, maar dat was met de bedoeling te martelen en te moorden.
Die nerd was echt ook té leluk gewoonZe deed me denken aan dat wief van 24, ook zo nerd, en ook zo leluk
![]()
Helemaal met je eens. Ik merk toch dat een afl. van 1 uur af en toe aan het einde ineens afgeraffeld wordt en dat doet de serie niet echt goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Rhinestone het volgende:
Een aflevering van 2 uur zou ik misschien nog wel wat cooler vinden, 1 uur is misschien nét iets te kort om er een echt kunstwerkje van te maken. De potentie heeft het in mijn ogen iig wel.
Dan heb je een uur van de achterlijke film Tremors opgenomen, kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef Rhinestone het volgende:
Ooh... Ik vanavond pas weer Criminal Minds?Heb ik gisteravond voor niets opgenomen
![]()
WAT?!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, ik heb het vorig jaar een keer gedaan. Moest toen wel hard rennen voor de politie![]()
Ja. Op zich snap ik ook wel dat hij wellicht een 'goede' daad heeft verricht, maar er werd zeg maar zo 'normaal' over gedaan.. Zo van: 'Ik ben trots op je.' Zeg dan iets in de trend als: 'Je hebt gedaan wat je kon doen.' Dat klinkt als menslievender zeg maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Kinz het volgende:
Als hij hem niet neergeschoten had, dan had die ander niet geleefd (ben z'n naam kwijt. morgan dacht ik). En nouja, als jij het einde hebt gezien.. Hij heeft gedaan wat hij had moeten doen, Hij heeft erg veel levens gered. Daar zijn ze trots op zijn
Deed ie ook. Als eerste. En tweede ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja. Op zich snap ik ook wel dat hij wellicht een 'goede' daad heeft verricht, maar er werd zeg maar zo 'normaal' over gedaan.. Zo van: 'Ik ben trots op je.' Zeg dan iets in de trend als: 'Je hebt gedaan wat je kon doen.' Dat klinkt als menslievender zeg maar.
deze is leuk , ze zijn eigelijk allemaal wel vetquote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
Maandag 13 februari - 22.20u - Veronica
The Fox
Het team onderzoekt een seriemoordenaar die families gijzelt en zich tijdens de gijzeling voordoet als vaderfiguur.
Bron: TVGids.nl
![]()
hehe, zijn team genoot ook, maar die politie agent op de achtergrond ging rustig door met wat ie aan het doen was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond hem wel leuk. Ik schrok wel toen Gideon zo begon te schreeuwen![]()
ja inderdaad, dat was Numb3rs, ook een erg leuke serie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef T1andonly het volgende:
Is op SBS ook niet eerder een serie geweest, waar ze zulke dingen "wiskundig" oploste, maar die kwam op de zaterdagavond en dat is mijn uitgaansavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |