abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34397492
Wederom een goede serie, helaas niet de oplossing van haar verkrachter. :p

Ik had trouwens aan het begin al bij het stukje van "spence" iets in m'n hoofd van.. Die zullen wel wat krijgen later. En warempel, gideon geeft Spencer aan 't einde die 2 kaartjes om vervolgens met JJ naar die wedstrijd te gaan
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_34397512
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef Kinz het volgende:

[..]

Erg goed gedaan Slarioux

Maandag 23 januari

Plain Sight
Het team reist af naar San Diego om een verkrachter en moordenaar te stoppen die zijn misdaden op klaarlichte dag pleegt.

Bron: Veronica
Viel me dan toch een beetje tegen

Die vogels! Nog slechtere sfx dan Anaconda Prachtig.
jeweetz
pi_34398086
ze krijgen in een voor hun vreemde stad een adres door, keren meteen , en weten de weg, kort door de bocht dus. en dat lossen ze ff met 6 man op, je ziet verder niemand, alleen een agent die zich aan de kant laat zetten door de grote meesters, en een muts aan de telefoon. en dat in 3 kwartier, die mogen ze ook hier inzetten op een moord, kan de rest gewoon bonnen uitschrijven,
De Puta Madre
pi_34398220
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:
ze krijgen in een voor hun vreemde stad een adres door, keren meteen , en weten de weg, kort door de bocht dus. en dat lossen ze ff met 6 man op, je ziet verder niemand, alleen een agent die zich aan de kant laat zetten door de grote meesters, en een muts aan de telefoon. en dat in 3 kwartier, die mogen ze ook hier inzetten op een moord, kan de rest gewoon bonnen uitschrijven,
Lekker vlotte serie waar je niet te veel om na moet denken. Door het tempo vind ik de gaten niet zo storend. Weer eens een serie waar je door meegesleept wordt. (al vond ik dat de laatste twee afleveringen wat minder). Met jouw redenatie kan je ook heel CSI onderuithalen. Niet doen, voor realisme zijn er andere series.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34398344
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Lekker vlotte serie waar je niet te veel om na moet denken. Door het tempo vind ik de gaten niet zo storend. Weer eens een serie waar je door meegesleept wordt. (al vond ik dat de laatste twee afleveringen wat minder). Met jouw redenatie kan je ook heel CSI onderuithalen. Niet doen, voor realisme zijn er andere series.
ja, Frost vond ik erg goed, duurt ook wat langer, CSI kijk ik niet meer, zo ongeloofwaardig.
die hele crew mogen ze inzetten als stadswacht. doen ze iets nuttigs.
maar, als je t leuk vindt, gewoon kijken.
De Puta Madre
pi_34398374
Fuck, gemist.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34398405
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef SHERMAN het volgende:
Fuck, gemist.
die telefoonpalenmaker heeft t gedaan.
De Puta Madre
pi_34399400
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:
ze krijgen in een voor hun vreemde stad een adres door, keren meteen , en weten de weg, kort door de bocht dus.
TOMTOM
jeweetz
pi_34399579
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:06 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

TOMTOM
zo vlug is die trut niet, en in de meeste series hebben nog niet eens een mobieltje.
hoe korter de uitzending, hoe minder mobiel.
De Puta Madre
pi_34404849
Héhé, Mandy liep wel met een mobieltje aan z'n oor het huis in hoor
jeweetz
pi_34405338
Ik vond het gisteren wel leuk.. Toen ik zag dat het om een verkrachter ging dacht ik ook meteen aan Elle, niet dus.

Vond het laatste ook wel leuk, die Gideon is altijd een beetje afstandelijk en naar Spence dus niet, schattig
Vond dat mens (hoe heet ze nou, die computer'nerd') wel ontzettend irritant, die doet TE overdreven.
pi_34407112
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het gisteren wel leuk.. Toen ik zag dat het om een verkrachter ging dacht ik ook meteen aan Elle, niet dus.

Vond het laatste ook wel leuk, die Gideon is altijd een beetje afstandelijk en naar Spence dus niet, schattig
Vond dat mens (hoe heet ze nou, die computer'nerd') wel ontzettend irritant, die doet TE overdreven.
Ja, dat wijf achter al die beeldschermen. Maar die zal denk ik ooit een soort van hoofdrol krijgen. Dat ze ontvoerd wordt ofzoiets. Ontvoering, hebben we nog niet gehad. Of wel?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_34414398
Jawel. Eerste aflevering was meteen een ontvoering, maar dat was met de bedoeling te martelen en te moorden.

Die nerd was echt ook té leluk gewoon Ze deed me denken aan dat wief van 24, ook zo nerd, en ook zo leluk
jeweetz
pi_34417432
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef Rhinestone het volgende:
Jawel. Eerste aflevering was meteen een ontvoering, maar dat was met de bedoeling te martelen en te moorden.

Die nerd was echt ook té leluk gewoon Ze deed me denken aan dat wief van 24, ook zo nerd, en ook zo leluk
ochja, tuurlijk..

Terrorisme.. hebben we dat al gehad?
pi_34417951
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Maar zoals dat ik denk dat jij het denk ik bedoelt niet. Zou wel een mooie zijn iig.
Een aflevering van 2 uur zou ik misschien nog wel wat cooler vinden, 1 uur is misschien nét iets te kort om er een echt kunstwerkje van te maken. De potentie heeft het in mijn ogen iig wel.
jeweetz
pi_34437076
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Rhinestone het volgende:
Een aflevering van 2 uur zou ik misschien nog wel wat cooler vinden, 1 uur is misschien nét iets te kort om er een echt kunstwerkje van te maken. De potentie heeft het in mijn ogen iig wel.
Helemaal met je eens. Ik merk toch dat een afl. van 1 uur af en toe aan het einde ineens afgeraffeld wordt en dat doet de serie niet echt goed.
Als ze echt eens een verhaal neer willen zetten, zou 2 uur echt goed zijn ja. Of gewoon een paar 'to be continued..' afleveringen.
pi_34605392
Maandag 30 januari, 22.25u op Veronica:
Broken Mirror
Het team onderzoekt de kidnapping van de dochter van een belangrijke advocaat. Ze komen er al snel achter dat de kidnapper niet uit is op geld, maar op haar tweelingzus.

pi_34605563
Ooh... Ik vanavond pas weer Criminal Minds? Heb ik gisteravond voor niets opgenomen
Nahja grappig, weer een ontvoering...
jeweetz
pi_34605668
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef Rhinestone het volgende:
Ooh... Ik vanavond pas weer Criminal Minds? Heb ik gisteravond voor niets opgenomen
Dan heb je een uur van de achterlijke film Tremors opgenomen, kan ook leuk zijn.

pi_34642023
Ik vond m goed
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_34642834
Eensch.. het steeds verbreken van de telefoonverbinding deed me denken aan The Negotiator en liet het nou net zo zijn dat die film gisteren ook op tv was. Ik vond de aflevering wel komisch.

pi_34649302
Vraag je je toch af of het er irl ook zo aan toe zal gaan. Ik wil het graag geloven, maar het risico dat het dan mis gaat zal toch vast wel te groot zijn lijkt mij...
jeweetz
pi_34801627
Maandag 6 februari - 22.30u - Veronica
L.D.S.K
Het team wordt gevraagd om een moordenaar te identificeren die op klaarlichte dag op slachtoffers schiet.

Dat kan best spannend worden, op klaarlichte dag op mensen schieten
pi_34811337
Ja, ik heb het vorig jaar een keer gedaan. Moest toen wel hard rennen voor de politie
jeweetz
pi_34811431
Bijna vergeten.
pi_34822576
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, ik heb het vorig jaar een keer gedaan. Moest toen wel hard rennen voor de politie
WAT?!

Vond het trouwens wel een leuke aflevering. Alleen het einde toch wel raar hoor, die mensen zijn serieus trots op Dr. Reid dat hij iemand in feite vermoord heeft...
pi_34826311
Als hij hem niet neergeschoten had, dan had die ander niet geleefd (ben z'n naam kwijt. morgan dacht ik). En nouja, als jij het einde hebt gezien.. Hij heeft gedaan wat hij had moeten doen, Hij heeft erg veel levens gered. Daar zijn ze trots op zijn
pi_34828407
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Kinz het volgende:
Als hij hem niet neergeschoten had, dan had die ander niet geleefd (ben z'n naam kwijt. morgan dacht ik). En nouja, als jij het einde hebt gezien.. Hij heeft gedaan wat hij had moeten doen, Hij heeft erg veel levens gered. Daar zijn ze trots op zijn
Ja. Op zich snap ik ook wel dat hij wellicht een 'goede' daad heeft verricht, maar er werd zeg maar zo 'normaal' over gedaan.. Zo van: 'Ik ben trots op je.' Zeg dan iets in de trend als: 'Je hebt gedaan wat je kon doen.' Dat klinkt als menslievender zeg maar.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:47:06 #79
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34836399
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja. Op zich snap ik ook wel dat hij wellicht een 'goede' daad heeft verricht, maar er werd zeg maar zo 'normaal' over gedaan.. Zo van: 'Ik ben trots op je.' Zeg dan iets in de trend als: 'Je hebt gedaan wat je kon doen.' Dat klinkt als menslievender zeg maar.
Deed ie ook. Als eerste. En tweede ook.
pi_34837729
Precies ja.
pi_34843559
Kan niet wachten op volgende week maandag, vind het een geweldige serie.
pi_35030826
Maandag 13 februari - 22.20u - Veronica
The Fox
Het team onderzoekt een seriemoordenaar die families gijzelt en zich tijdens de gijzeling voordoet als vaderfiguur.

Bron: TVGids.nl

pi_35056029
ging die nou echt over haar? volgens mij niet namelijk. straks weer trouwens.
  maandag 13 februari 2006 @ 21:54:29 #84
19284 B
van benbenieuwd
pi_35056098
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
Maandag 13 februari - 22.20u - Veronica
The Fox
Het team onderzoekt een seriemoordenaar die families gijzelt en zich tijdens de gijzeling voordoet als vaderfiguur.

deze is leuk , ze zijn eigelijk allemaal wel vet
pi_35061202
Niet kunnen kijken.
pi_35066664
Ik vond hem wel leuk. Ik schrok wel toen Gideon zo begon te schreeuwen
pi_35070636
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond hem wel leuk. Ik schrok wel toen Gideon zo begon te schreeuwen
hehe, zijn team genoot ook, maar die politie agent op de achtergrond ging rustig door met wat ie aan het doen was.

wel weer een goede aflevering ja, vind ze allemaal wel vrij goed.
pi_35321141
Superserie

Stijgt wat mij betreft ver boven series als CSI uit.
Zijn er al dvd's te krijgen in NL?
pi_35323354
Ik was vergeten gisteren een korte beschrijving van de aflevering te plaatsen, maar goed.. ik vond hem leuk. Toch ergerde ik me weer aan die Garia, dat mens mag er van mij echt wel uit.

Ik denk trouwens dat Agent Hotch vroeger ook mishandeld is door zijn vader, met zijn zin als: 'Some grow up to become them, others grow up to catch them.' of iets in die richting. Anyway, het was weer leuk gisteren.

pi_35323514
Ik vond die laatste scene gister inderdaad ook wel sterk waarin hij dat zo zei Goede serie is het verder ook.
Is op SBS ook niet eerder een serie geweest, waar ze zulke dingen "wiskundig" oploste, maar die kwam op de zaterdagavond en dat is mijn uitgaansavond
pi_35323814
Toffe scene inderdaad.
pi_35324619
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef T1andonly het volgende:
Is op SBS ook niet eerder een serie geweest, waar ze zulke dingen "wiskundig" oploste, maar die kwam op de zaterdagavond en dat is mijn uitgaansavond
ja inderdaad, dat was Numb3rs, ook een erg leuke serie.
pi_35351119
Ik denk trouwens dat Agent Hotch vroeger ook mishandeld is door zijn vader, met zijn zin als: 'Some grow up to become them, others grow up to catch them.' of iets in die richting. Anyway, het was weer leuk gisteren.

ik neem t altijd op, en kijk t een dag later, zonder reclame, godssamme, iedere 10 minuten die zooi,
mja, als je niet let op de pakkans van een moordenaar, die er honderden heeft afgemaakt,
hun pakken hem met oude dosiers in 20 minuten , was dat in t echt maar zo.
dat is niet zo, het daderprofile is knap. en redelijk echt. lijkt me zo.
hoe Agent Hotch reageerde is tekenend, de een wel, gaat in de fout, de ander niet.
De Puta Madre
pi_35549101
Maandag 27 februari - 22.30u - Veronica
Derailed
Elle wordt samen met vele anderen in een trein gegijzeld door een schizofrene man die ervan overtuigd is dat de regering hem scherp in de gaten houdt.

pi_35549376
Hoop dat ik het nie vergeet.
pi_35565226
gemist helaas...
pi_35565827
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:49 schreef Fiorenza het volgende:
gemist helaas...
Jammer, want het was echt een topaflevering
pi_35571692
Kon helaas ook niet kijken.
pi_35573951
Hij was tof.
pi_35579366
-EDIT-

Nevermind, ik heb het al. 'The question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?'

[ Bericht 61% gewijzigd door Laniboekje op 02-03-2006 12:45:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')