Wedden dat jij daarvoor niet de nieuwe eigenaar bentquote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef Loontjah het volgende:
60 euro
Maak er maar 20 euro voor smash brothers en double dash van. Ik zou ook nog een extra controller willen. Mocht je deze spullen los verkopen, dan hoor ik wel wat de prijs in gedachten is.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Wedden dat jij daarvoor niet de nieuwe eigenaar bent
In het geval dat dit pakket maar 60 euro opleverd kan hij beter alles los verkopen.
Zo een spel als smash brothers kan toch al zeker 10 euro opbrengen... vooral als het aan mij ligt
Heb namelijk al een cube... maar ben wel geinteresseerd in games
Zeg maar welke spellen je allemaal wilt, en wat je er voor geeft! Ook controllers en Memory stick.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Maak er maar 20 euro voor smash brothers en double dash van. Ik zou ook nog een extra controller willen. Mocht je deze spullen los verkopen, dan hoor ik wel wat de prijs in gedachten is.
Het word er niet duidelijker op :-) Wat wil je precies? Tegen welke prijs?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hmm kan mijn vorige post niet aanpassen, maar in plaats van mario party 5 bedoel ik smasch brothers melee sorry....
Okay, 22 euro staat genoteerd voorquote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef _Dizzy_ het volgende:
Vorige post mislukte een beetje... Maar als je los wilt verkopen ben ik erg geintereseerd in Super smash brothers Melee en Medal of honour frontline...
Hoeveel wil je ervoor hebben?
22 incl?
Waar bemoei jij je eigen mee, natuurlijk weet TS dat. Ik mag toch bieden wat ik wil... Kep nog maar 60 euro dus meer kan ik er niet van maken !quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Wedden dat jij daarvoor niet de nieuwe eigenaar bent
In het geval dat dit pakket maar 60 euro opleverd kan hij beter alles los verkopen.
Zo een spel als smash brothers kan toch al zeker 10 euro per stuk opbrengen... vooral als het aan mij ligt
Heb namelijk al een cube... maar ben wel geinteresseerd in games
Zoals te lezen is wil ik dus bieden opquote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef DJ-B het volgende:
[..]
Zeg maar welke spellen je allemaal wilt, en wat je er voor geeft! Ook controllers en Memory stick.
Maar goed dat jij niet weet dat ik in je msn lijst staquote:Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigen mee, natuurlijk weet TS dat. Ik mag toch bieden wat ik wil... Kep nog maar 60 euro dus meer kan ik er niet van maken !
Joana, lijkt me een prima bod. Kun je even contact opnemen via msn ofzo? Jij hebt helaas geen mail in je profiel.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Joana het volgende:
Mario Sunshine plus mario kart samen 29,50 euro geboden.
Kijk maar of je Wierdo6 bod beter vindt of niet.
Wil je de controller kwijt voor 10 euro, is tie zwart?
Je hebt mailquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:17 schreef DiMacho het volgende:
- Nintendo GameCube (paars)
- Twee Controllers
- Memory card (251 blokken)
- Mario Kart Double Dash
80 euro
Bod staat nog steeds. Woon in oss. dus met de fiets is geffen goed te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef outcast_within het volgende:
Super Mario Sunshine + Mortal Combat Deadly Alliance = 15E.
Kom ik het zelfs heeeelemaal ophalen.
Voor 20 euro is het van jou, mail eventueel even.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bod staat nog steeds. Woon in oss. dus met de fiets is geffen goed te doen.
Dizzy, ik ben akkoord. Mail me even om gegevens uit te wisselen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef _Dizzy_ het volgende:
sorry ben echt goed bezig :s
Super smash brothers Melee en Medal of honour frontline...
Hoeveel wil je ervoor hebben?
22 incl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |