die cappers zijn zeker onderweg naar huis, stilte voor de storm. . .quote:Op maandag 2 januari 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Stil hier....
Eeeeej, mensenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
die cappers zijn zeker onderweg naar huis, stilte voor de storm. . .![]()
"quote:Op maandag 2 januari 2006 16:54 schreef ChantalC het volgende:
Ik hou voor gezien op dit forum zolang die domme caps voorbij komen...![]()
![]()
Nou ja, mensen, mensen. . nou niet gelijk gaan overdrijven.quote:
Het is in ieder geval al een verdubbeling van vijf minuten geledenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
overdrijven.![]()
Nou ja, mensen, mensen. . nou niet gelijk gaan overdrijven.![]()
En dan hebben we het alleen nog over het absolute aantal. Wat dacht je van de kwalitatieve verbetering.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al een verdubbeling van vijf minuten geleden
Minimaal zou ik zo zeggen...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
En dan hebben we het alleen nog over het absolute aantal. Wat dacht je van de kwalitatieve verbetering.![]()
Oy!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
En dan hebben we het alleen nog over het absolute aantal. Wat dacht je van de kwalitatieve verbetering.![]()
Ik blijf thuis, zit tegen een verkoudheid/griepje aan te hikkenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Applaus voor jezelf ! Moest jij niet weg vanavond ?![]()
Hé Muerte, goedenavond.quote:
Hoi flugeltje.quote:
Goedenavond PH52.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé Muerte, goedenavond.
shit, we waren toch nog maar met twee?
Weet jij wat leukers ?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:09 schreef Sanne het volgende:
Zitten jullie hier nou nog?
Gewoon door lullen tot BBH?
quote:
Wat dan?quote:
Vertel!quote:
Iets leukersquote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dan?
BBH begint volgende week al trouwens, doe je weer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |