Geen dank, je hebt het trouwens helemaal zelf verdiendquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dank je, Kamagurka, dat je me intellectueel superieur noemt
mooie fotoquote:
Idd, I wanna spank it and take a bite.quote:
Oke, je bent dus echt ee gothicquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Idd, I wanna spank it and take a bite.![]()
idd ik zou der gewoon op willen slapenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oke, je bent dus echt ee gothicmet je gespank en gebijt....zulke kontjes behandel je met respect!! En zeker omdat het mijn avatar is
![]()
Dit vind ik altijd de mooiste replies, ik ben een Punker, maar probeer het gerust nog een keer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oke, je bent dus echt ee gothicmet je gespank en gebijt....zulke kontjes behandel je met respect!! En zeker omdat het mijn avatar is
![]()
String eraf rukken en verkr8enquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
![]()
alsof daar verschil tussen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd de mooiste replies, ik ben een Punker, maar probeer het gerust nog een keer.
'Je moeder' typequote:
Omdat mensen nooit reageren met 'je vader'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar je snapt waarom ik zo reageer mag ik hopen?
dat jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat mensen nooit reageren met 'je vader'?
Ey jimjim.. je vader..quote:
vergeet zn buurvrouw nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je fokking stamboom!
je fokking hele generatie!
Zei de persoon van dezelfde generatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
je fokking hele generatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |