"Ze zien er niet uit" en "ze stinken" zijn beide legitieme redenen. Dat jij het nu nog niet snapt en daarom naar andere redenen vraagt, toont aan dat juist jij een Iglo-IQ hebt, waar je anderen van beschuldigt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.
Nee, volgens mij ben jij een gothic.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij zijn tonks en .Tarzan. Emo's.
Die poste ik net ook alquote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef Razor21 het volgende:
http://www.zippyvideos.com/3551143681244776/finished_emo_video/![]()
![]()
![]()
Ik ben een Punker, probeer het nog eens.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben jij een gothic.![]()
open je eigen topicquote:
Ja nog steedsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
je doelt toch niet op dat ene topic![]()
Yups..hondsdolheid komt ook bij vleermuizen voorquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Gothics... die worden toch preventief geruimd dit jaar?
je bent pas een echte punker als je een punx.nl account hebtquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben een Punker, probeer het nog eens.![]()
Moest dat vrouwtje nog terugmailen om haar teleur te stellen helemaal vergetenquote:
Punkers, gothics, gabbers, geschiedenisleraren allemaal één pot nat.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moest dat vrouwtje nog terugmailen om haar teleur te stellen helemaal vergeten![]()
![]()
Bij mij is het niet omdat ze "stinken" of wat dan ook, ik vind ze gewoon een beetje raar en aanstellerig en ik ken zat gothics en sommige zullen ook best aardig zijn daar niet van.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.
Heb ik, maar kom er nooit, beetje loos forum.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent pas een echte punker als je een punx.nl account hebt, heb je die?
Die zou ik best wel eens willen palen.quote:
Dan valt je lul eraf.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die zou ik best wel eens willen palen.
Gothic of geen Gothic, mijn pik discrimineerd geen vrouwelijk schoon!
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
Rutger leert stappen Aflevering 08: Gothic
![]()
De rechter lijkt héél erg op een gozer die ik altijd in de stad rond zie wandelen, en die is ook gay.quote:
rutgerquote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Was anders best leuk optreden.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Het zag er ook zo gezellig uit allemaal, het leek wel een fucking begrafenis
En jij bent daar geweest
Dan ben je vast ook een naar vis stinkende, doodwens-hebbende gothic?
Blinde aap.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |