Als het een plasmascherm was wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef longinus het volgende:
Erg sneu voor de ouders, dit zal erg moeilijke tijden voor ze zijn.
Het was dat je geen kind in de buurt had om mee te rammen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Tijdens Youp van't Hek had ik ook de neiging om op de TV te beuken.![]()
Omgquote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als het een plasmascherm was wel ja.
idd, er waren toch geen allochtonen bij betrokken?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De discussiewaarde?
die had toch een zachte landing..?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Lucille het volgende:
Is de TV nu stuk?
Weet ik veel, voor hetzelfde geld is er een knopje afgebroken of zo.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die had toch een zachte landing..?
lijkt me dus niet.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef BennyNL het volgende:
[..]
idd, er waren toch geen allochtonen bij betrokken?
Op zich een goed plan... behalve dat ik daar dan weer zo ongeveer alle tot nu toe gegeven reacties zal moeten editten.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:30 schreef SunChaser het volgende:
Schopje OUDERS? Dat ze opletten waar de tv staat?
Dat zul je toch moeten doen, luilak!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich een goed plan... behalve dat ik daar dan weer zo ongeveer alle tot nu toe gegeven reacties zal moeten editten.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef BennyNL het volgende:
[..]
idd, er waren toch geen allochtonen bij betrokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |