^- wat hij zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef timmeeeh het volgende:
ze heeft je een poets gebakken
voor niets uit je bed om het slot open te draaien, alsof je wijf dat zelf niet kan!
Tijdens het computeren ging ze even plassen. En nee, ze heeft hem niet op slot gedraaid.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:40 schreef Lucille het volgende:
Was ze nu aan het computeren of ging ze naar de badkamer? Ik neem trouwens aan dat als je met een schroevendraaier het slot open kan maken dat je met datzelfde ding de deur ook op slot kan zetten.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef BrauN het volgende:
Was er drank in de man?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Grapje van je vrouw die um eerst met eens schoevendraaier op slot heeft gedraait om daarna jouw nachtrust te verstoren
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef FoXje het volgende:
En nee, ze heeft hem niet op slot gedraaid.
Eentje van 11 maanden maar die zie ik niet uit bed kruipen om met een schroevendraaier die deur op slot te draaien.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, hebben jullie kinderen met gevoel voor humor?
Wat saai, zo'n voorspelbare vrouwquote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef FoXje het volgende:
[..]
Geloof me, ze maakt me niet wakker voor dit soort shit.
Dan nog kan het niet. Zij stond buiten de badkamer; die alleen van binnenuit op slot kan.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je vrouw kan ook gewoon half aan het slaapwandelen geweest zijn, ik doe ook wel eens rare dingen in m'n slaap.
Als ik slaapwandelend mijn fiets onder de trap kan zetten, dan kan jou vrouw slaapwandelend de deur van buitenaf op slot draaien...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dan nog kan het niet. Zij stond buiten de badkamer; die alleen van binnenuit op slot kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |