abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33624823
Zie hier het vorige deel:
James Blunt

Heb geen zin om een OP in elkaar te flansen, maar hier ff snel wat pics:

Cover nieuwste album 'Back to Bedlam':

Eerste single 'You're Beautiful':

Tweede, nieuwe single 'Goodbye My Lover':
pi_33624878
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
pi_33628627
Katie Melua zeker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33709313
Ik vind hem verschrikkelijk Clichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
pi_33715516
Ik vind de cd wel goed
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33716279
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijk Clichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
mja, ook niet mijn favoriet, maar sommige nummers zoals Goodbye My Lover spreken mij wel aan. En die stem raak je wel aan gewend.
pi_33716398
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
Die Micha Burton/Barton...geen zin om het te googlen...ze speelt iig in The OC
pi_33716591
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

En die stem raak je wel aan gewend.
Ik vind die stem wel wat apparts hebben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33716744
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan

Ik vind het met James Blunt juist wel best prettig ... niet diepgravend en misschien verveelt het wel snel (alhoewel ik de CD al langere tijd luister, mn vrouw is er dol op, maar het valt nog mee qua verveling, grappig is dat er inderdaad ook vele kleine 'dingetjes' in te ontdekken zijn: bv de verwijzingen naar Jim Morrison, en citaten van 'The End' in "So Long, Jimmy' ... waarvan ik me nog wel afvraag of het een 'fansong' is of eerder een satire op de jehova-achtige doors-fans, die van depressiviteit een lifestyle gemaakt hebben)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:20 #10
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_33922594
Is de versie die nu uit is op video uitgebracht met een hevigere bas ofzo? Het nummer op het album klinkt helemaal niet zo volgens mij..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_33923614
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
pi_33947175
Zijn teksten zijn alleen wel erg 'Blunt', dat vind ik dan wel weer wat minder.
pi_33948726
Afschieten die jankzak.

Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
pi_33948814
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.

Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
Zoals alle 13-in-een-dozijn artiesten is ie zo vergeten, je er niet in drukmaken dus.
pi_33949169
Ik vind bijna al zijn liedjes wel lekker om te luisteren.
Op het begin had ik ook wel zoiets van: Oké, vage stem, maar daar raak je snel aan gewend. Vaak gaan zijn teksten nergens over. Maar ach, dat is bij veel liedjes zo tegenwoordig.
pi_34007434
James Blunt ~ ' High '
pi_34013774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
pi_34019103
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan
ehh ok..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34019228
Sorry maar wat heeft die vent een zeik stem
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:07:21 #20
92932 MrGP
This is bat country!
pi_34454067
Nog meer mensen die as. Maandag naar z'n concert in de HMH gaan?
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_34615448
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.

Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
pi_34615522
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.

Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
maar ze hebben wel veel spiegels.
pi_34637836
Het was best wel erg gaaf zeg! Ondanks wat zeer luidruchtige en zeer irritante duwende mensen, die terwijl wij stil stonden en hun de hele tijd tegen ons aangedrukt kregen ons beschuldigde van duwen. Echt geen idee waar ze ook heen wilde aangezien we Frontrow stonden en verder naar voren kan je toch echt niet. Nette set van 1,5 uur, erg leuk maar had m toch liever nog een keer in de Paradiso gezien ofzo.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:44:47 #24
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_34637953
Zoo ben net naar het concert geweest!!
Het was echt super VET!! goed geluid.. goeie plaatsen.. bijna vooraan... echt geweldig
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:17:10 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34638534
Clichè teksten en clichè muzak.
Niet te spreken over zijn verschrikkelijke stem.

Een gecastreerde kat klinkt nog zuiverder van toon.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')