mja, ook niet mijn favoriet, maar sommige nummers zoals Goodbye My Lover spreken mij wel aan. En die stem raak je wel aan gewend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Die Micha Burton/Barton...geen zin om het te googlen...ze speelt iig in The OCquote:Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
Ik vind die stem wel wat apparts hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En die stem raak je wel aan gewend.![]()
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Zoals alle 13-in-een-dozijn artiesten is ie zo vergeten, je er niet in drukmaken dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
ehh ok..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan
maar ze hebben wel veel spiegels.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.
Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |