klopt heb je gelijk inquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alleen mannen er zo over denken. Als een vrouw het niet vertelt aan een man is dat dus vergelijkbaar.
Je liegt niet, je maakt een weloverwogen keuze.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Klare het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zadel hem op met een iets waar hij toch niks meer aan kan veranderen. En de kans dat hij er ooit achter komt is onmogelijk. Maar ik hou er niet van om tegen mensen te moeten liegen.
Wat hij zegt. Ik schiet er geen moer mee op als ik het wel zou weten.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Fijn dat ik dat recht heb, maar dan hoef ik er nog geen gebruik van te maken.
Dat soort termen lijken mij volkomen onnodig hier.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij heeft toch wel het recht om te weten dat je zijn kindje gaat vermoorden
Dat ligt er aan hoe je over abortus an sich denkt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat soort termen lijken mij volkomen onnodig hier.
Mij niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat soort termen lijken mij volkomen onnodig hier.
Daar gaat dit topic niet over. Dit gaat over of ze het moet vertellen aan haar ex.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
Dat ligt er aan hoe je over abortus an sich denkt.
Maar die 2 hebben niets meer. Ook door zijn weloverwogen keuze.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mij niet.
Die jongen mag best wel weten wat er met zijn kindje gaat gebeuren.
Ach, we praten maar over 1 eicel en zaadcel meer die het niet gered hebben dan bij een situatie waarbij er geen bevruchting heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je over abortus an sich denkt.
Dat wel, maar om dat nou op die manier te posten schiet niemand wat mee op, ts al helemaal niet...quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mij niet.
Die jongen mag best wel weten wat er met zijn kindje gaat gebeuren.
Dan nog is het ook zijn kind.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:52 schreef Woessssj het volgende:
Maar die 2 hebben niets meer. Ook door zijn weloverwogen keuze.
De chemie van "leven" inderdaad.. maar ok als we dat voor lief willen bagataliseren in dit topic vind ik het prima.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach, we praten maar over 1 eicel en zaadcel meer die het niet gered hebben dan bij een situatie waarbij er geen bevruchting heeft plaatsgevonden.
Het is jou keuze. En dat kan hij ook niet van je verlangen. En sorry las het niet goed. Je wilt het kind niet houden. Dan zou ik het hem inderdaad niet vertellen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:38 schreef Klare het volgende:
Als ik het zou houden (sorry, maar ik kan er niet aan denken als een kind) dan zou ik het zeker zeggen. Maar ik wil geen kinderen, nu zeker niet en waarschijnlijk in de toekomst ook niet. Hij kan toch niet van me vragen het kind te krijgen en het dan aan hem te 'geven'?
Wat zijn jouw eigen pro's en contra's bij het nemen van de beslissing om het wel/niet te vertellen? Misschien kunnen we een ander licht op jouw standpunten laten schijnen waardoor het je keuze vergemakkelijkt?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef Klare het volgende:
Sorry, ik ga hier geen discussie voeren over pro en anti abortus. Het is zo al moeilijk genoeg.
Los van het pro/anti-abortus gedoe, blijft het feit staan dat het ook zijn kind is, en niet alleen van jou.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef Klare het volgende:
Sorry, ik ga hier geen discussie voeren over pro en anti abortus. Het is zo al moeilijk genoeg.
idd bekijk het even totaal andersquote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Los van het pro/anti-abortus gedoe, blijft het feit staan dat het ook zijn kind is, en niet alleen van jou.
Het gaat niet om een kind, maar om een bevruchting die zij niet wil voortzetten. Hij heeft besloten niets meer van haar te willen, immersquote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Los van het pro/anti-abortus gedoe, blijft het feit staan dat het ook zijn kind is, en niet alleen van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |