abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33659563
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Yep. Dit snap je in elk geval goed.
Het niet hebben van een relatie is voldoende reden om een abortus te laten plegen. Dus (jonge) kinderen van gescheiden ouders hadden beter ook niet geboren kunnen worden, want die hebben geen kans op een normaal leven. Zit het zo?
Of wat is precies de reden dat iemand abortus mag plegen nadat de relatie verbroken is?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:38:47 #277
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33659612
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het niet hebben van een relatie is voldoende reden om een abortus te laten plegen. Dus (jonge) kinderen van gescheiden ouders hadden beter ook niet geboren kunnen worden, want die hebben geen kans op een normaal leven. Zit het zo?
Of wat is precies de reden dat iemand abortus mag plegen nadat de relatie verbroken is?
We hebben het hier over een kind die nog niet geboren is. Niet over gescheiden ouders of over kinderen in Afrika die niks te vreten hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33659631
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ja. Meer dan genoeg om een klein blobje cellen wat potentieel een kind zou kunnen worden weg te laten halen. En als die vent maar half zo drammerig is als jij is het meteen ook genoeg reden om hem absoluut niets te vertellen.
Ook jij hebt er duidelijk moeite mee om een discussie te voeren zonder meteen met modder te moeten gooien. Krijg je geen gelijk, dan is de andere direct 'drammerig'. Ik zou van jou hetzelfde kunnen zeggen in dat geval.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33659657
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

We hebben het hier over een kind die nog niet geboren is. Niet over gescheiden ouders of over kinderen in Afrika die niks te vreten hebben.
Het is een goede vergelijking. Jij beweert dat kinderen van ouders die niet bij elkaar zijn geen bestaansrecht hebben.
pi_33659672
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

TS heeft het kind niets te bieden, simpelweg omdat ze het kind niet wil. Lijkt me erg duidelijk.
Dan had ze niet moeten neuken.

Ik vind het echt walgelijk om te zien met wat voor gemak sommigen hier met abortus omspringen. "Effe geen zin in" lijkt wel genoeg om abortus te laten plegen. En dat wordt dan gezegd door mensen die er 0,0 ervaring mee hebben en geen idee hebben waar ze over praten. Kinderachtig
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:41:24 #281
5428 crew  miss_sly
pi_33659684
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Iemand mag altijd abortus plegen, omdat dat nu eenmaal wettelijk gezien mag. [bjouw[/b[ toestemming hebben ze gelukkig niet nodig.

Het niet hebben van een partner om een kind mee een eventueel kind mee op te voeden, is inderdaad een legitieme reden om abortus te plegen.
Zodra het gaat om een kind dat reeds is geboren, heeft het (behalve als een van de ouders sterft) altijd 2 ouders die ervoor verantwoordelijk zouden moeten zijn, ook al willen die ouders samen neit meer verder met hun relatie. De relatie met het kind is er en blijft bestaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:41:58 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33659702
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je neemt anders ook niet de moeite om uit te leggen hoe je het WEL bedoelt.
Ieder redelijk denkend mens begrijpt hoe ik het wel bedoel.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:42:02 #283
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33659705
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is een goede vergelijking. Jij beweert dat kinderen van ouders die niet bij elkaar zijn geen bestaansrecht hebben.
We hebben het over een ongeboren kind. Een klomp cellen zonder ervaring of denkvermogen. Je vergelijking is totaal onjuist.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33659749
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ieder redelijk denkend mens begrijpt hoe ik het wel bedoel.
Proficiat met het zwakste argument in deze discussie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 januari 2006 @ 14:43:05 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33659751
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

We hebben het over een ongeboren kind. Een klomp cellen zonder ervaring of denkvermogen. Je vergelijking is totaal onjuist.
ik snap niet waarom jullie zo van het onderwerp afdwalen
TS heeft allang besloten om een abortus te doen, dus daar is helemaal geen sprake meer van
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:43:45 #286
5428 crew  miss_sly
pi_33659772
quote:

[..]

Dan had ze niet moeten neuken.

Ik vind het echt walgelijk om te zien met wat voor gemak sommigen hier met abortus omspringen. "Effe geen zin in" lijkt wel genoeg om abortus te laten plegen. En dat wordt dan gezegd door mensen die er 0,0 ervaring mee hebben en geen idee hebben waar ze over praten. Kinderachtig
Ik snap even niet wat je bedoelt met ervaring hebben; waarmee hebben die 'sommigen' geen ervaring en hebben ze geen idee waar ze over praten?
pi_33659803
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Waarvan vast staat dat er binnen enkele weken een levensvatbaar kind uit groeit. Zoals jij er over praat zou je ook wel kunnen praten over abortus na 8 maanden zwangerschap; het kind merkt er toch niks van.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:45:01 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33659818
quote:

door mensen die er 0,0 ervaring mee hebben
Jij bent een man, dus welke ervaring wil jij uberhaupt naar voren brengen?
pi_33659831
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik snap even niet wat je bedoelt met ervaring hebben; waarmee hebben die 'sommigen' geen ervaring en hebben ze geen idee waar ze over praten?
Met het laten uitvoeren van een abortus. Als je er zo makkelijk over praat. Laat jezelf dan een keer zwanger neuken en haal het weer weg. Is toch maar een hoopje cellen. Niet meer dan een keer in je neus peuteren. Kost je toch nauwelijks moeite en je hebt weer wat leuks te vertellen op feestjes.
pi_33659858
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Geen, maar ik denk er blijkbaar een stuk genuanceerder over dan een groot deel van de rest van het puberale volk hier.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:46:48 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33659877
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Geen, maar ik denk er blijkbaar een stuk genuanceerder over dan een groot deel van de rest van het puberale volk hier.
Noem je dat genuanceerd?
pi_33659884
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Noem je dat genuanceerd?
Ik toon tenminste respect voor menselijk leven. En daar ontbreekt het de meesten hier aan.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:16 #293
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33659886
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is idd wel raar dat het mannen zijn die met dit soort verouderde en lichtelijk middeleeuwse beelden komen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:48 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33659898
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik toon tenminste respect voor menselijk leven. En daar ontbreekt het de meesten hier aan.
Dat is iets anders dan genuanceerd denken. Een paar cellen kan ik trouwens geen menselijk leven noemen.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:49 #295
5428 crew  miss_sly
pi_33659899
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Met het laten uitvoeren van een abortus. Als je er zo makkelijk over praat. Laat jezelf dan een keer zwanger neuken en haal het weer weg. Is toch maar een hoopje cellen. Niet meer dan een keer in je neus peuteren. Kost je toch nauwelijks moeite en je hebt weer wat leuks te vertellen op feestjes.
en gezien je vurige anti-abortus pleidooi neem ik aan dat jij de emotionele achtbaan van een zwangerschap en abortus al hebt doorstaan en daar fysiek en emotioneel gebroken uitgekomen bent?
pi_33659913
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan genuanceerd denken. Een paar cellen kan ik trouwens geen menselijk leven noemen.
Het is het begin van menselijk leven.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:48:24 #297
5428 crew  miss_sly
pi_33659917
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Puberaal?
Ik vind het puberaal om niet verder te kunnen zien dan je eigen mening.
pi_33659927
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

en gezien je vurige anti-abortus pleidooi neem ik aan dat jij de emotionele achtbaan van een zwangerschap en abortus al hebt doorstaan en daar fysiek en emotioneel gebroken uitgekomen bent?
Gezien die domme en ondoordachte opmerking zou ik je bijna een abortus toewensen maar ik hou me in.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:49:15 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33659936
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is het begin van menselijk leven.
Dan zijn alle mannen massamoordenaars. Er worden miljoenen beginnen van menselijk leven zomaar bruut vermoord tijdens een zaadlozing!
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:49:18 #300
5428 crew  miss_sly
pi_33659939
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Respect voor een potentieel menselijk leven, maar niet voor menselijk leven dat voorbij de embryo-fase is, bijvoorbeeld je medeforumgebruikers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')