Het niet hebben van een relatie is voldoende reden om een abortus te laten plegen. Dus (jonge) kinderen van gescheiden ouders hadden beter ook niet geboren kunnen worden, want die hebben geen kans op een normaal leven. Zit het zo?quote:
We hebben het hier over een kind die nog niet geboren is. Niet over gescheiden ouders of over kinderen in Afrika die niks te vreten hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het niet hebben van een relatie is voldoende reden om een abortus te laten plegen. Dus (jonge) kinderen van gescheiden ouders hadden beter ook niet geboren kunnen worden, want die hebben geen kans op een normaal leven. Zit het zo?
Of wat is precies de reden dat iemand abortus mag plegen nadat de relatie verbroken is?
Ook jij hebt er duidelijk moeite mee om een discussie te voeren zonder meteen met modder te moeten gooien. Krijg je geen gelijk, dan is de andere direct 'drammerig'. Ik zou van jou hetzelfde kunnen zeggen in dat geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja. Meer dan genoeg om een klein blobje cellen wat potentieel een kind zou kunnen worden weg te laten halen. En als die vent maar half zo drammerig is als jij is het meteen ook genoeg reden om hem absoluut niets te vertellen.
Het is een goede vergelijking. Jij beweert dat kinderen van ouders die niet bij elkaar zijn geen bestaansrecht hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
We hebben het hier over een kind die nog niet geboren is. Niet over gescheiden ouders of over kinderen in Afrika die niks te vreten hebben.
Dan had ze niet moeten neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
TS heeft het kind niets te bieden, simpelweg omdat ze het kind niet wil. Lijkt me erg duidelijk.
Iemand mag altijd abortus plegen, omdat dat nu eenmaal wettelijk gezien mag. [bjouw[/b[ toestemming hebben ze gelukkig niet nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het niet hebben van een relatie is voldoende reden om een abortus te laten plegen. Dus (jonge) kinderen van gescheiden ouders hadden beter ook niet geboren kunnen worden, want die hebben geen kans op een normaal leven. Zit het zo?
Of wat is precies de reden dat iemand abortus mag plegen nadat de relatie verbroken is?
Ieder redelijk denkend mens begrijpt hoe ik het wel bedoel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je neemt anders ook niet de moeite om uit te leggen hoe je het WEL bedoelt.
We hebben het over een ongeboren kind. Een klomp cellen zonder ervaring of denkvermogen. Je vergelijking is totaal onjuist.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is een goede vergelijking. Jij beweert dat kinderen van ouders die niet bij elkaar zijn geen bestaansrecht hebben.
Proficiat met het zwakste argument in deze discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ieder redelijk denkend mens begrijpt hoe ik het wel bedoel.
ik snap niet waarom jullie zo van het onderwerp afdwalenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
We hebben het over een ongeboren kind. Een klomp cellen zonder ervaring of denkvermogen. Je vergelijking is totaal onjuist.
Ik snap even niet wat je bedoelt met ervaring hebben; waarmee hebben die 'sommigen' geen ervaring en hebben ze geen idee waar ze over praten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan had ze niet moeten neuken.
Ik vind het echt walgelijk om te zien met wat voor gemak sommigen hier met abortus omspringen. "Effe geen zin in" lijkt wel genoeg om abortus te laten plegen. En dat wordt dan gezegd door mensen die er 0,0 ervaring mee hebben en geen idee hebben waar ze over praten. Kinderachtig
Waarvan vast staat dat er binnen enkele weken een levensvatbaar kind uit groeit. Zoals jij er over praat zou je ook wel kunnen praten over abortus na 8 maanden zwangerschap; het kind merkt er toch niks van.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
We hebben het over een ongeboren kind. Een klomp cellen zonder ervaring of denkvermogen. Je vergelijking is totaal onjuist.
Jij bent een man, dus welke ervaring wil jij uberhaupt naar voren brengen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:
door mensen die er 0,0 ervaring mee hebben
Met het laten uitvoeren van een abortus. Als je er zo makkelijk over praat. Laat jezelf dan een keer zwanger neuken en haal het weer weg. Is toch maar een hoopje cellen. Niet meer dan een keer in je neus peuteren. Kost je toch nauwelijks moeite en je hebt weer wat leuks te vertellen op feestjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat je bedoelt met ervaring hebben; waarmee hebben die 'sommigen' geen ervaring en hebben ze geen idee waar ze over praten?
Geen, maar ik denk er blijkbaar een stuk genuanceerder over dan een groot deel van de rest van het puberale volk hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij bent een man, dus welke ervaring wil jij uberhaupt naar voren brengen?
Noem je dat genuanceerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geen, maar ik denk er blijkbaar een stuk genuanceerder over dan een groot deel van de rest van het puberale volk hier.
Ik toon tenminste respect voor menselijk leven. En daar ontbreekt het de meesten hier aan.quote:
Het is idd wel raar dat het mannen zijn die met dit soort verouderde en lichtelijk middeleeuwse beelden komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij bent een man, dus welke ervaring wil jij uberhaupt naar voren brengen?
Dat is iets anders dan genuanceerd denken. Een paar cellen kan ik trouwens geen menselijk leven noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik toon tenminste respect voor menselijk leven. En daar ontbreekt het de meesten hier aan.
en gezien je vurige anti-abortus pleidooi neem ik aan dat jij de emotionele achtbaan van een zwangerschap en abortus al hebt doorstaan en daar fysiek en emotioneel gebroken uitgekomen bent?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Met het laten uitvoeren van een abortus. Als je er zo makkelijk over praat. Laat jezelf dan een keer zwanger neuken en haal het weer weg. Is toch maar een hoopje cellen. Niet meer dan een keer in je neus peuteren. Kost je toch nauwelijks moeite en je hebt weer wat leuks te vertellen op feestjes.
Het is het begin van menselijk leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan genuanceerd denken. Een paar cellen kan ik trouwens geen menselijk leven noemen.
Puberaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geen, maar ik denk er blijkbaar een stuk genuanceerder over dan een groot deel van de rest van het puberale volk hier.
Gezien die domme en ondoordachte opmerking zou ik je bijna een abortus toewensen maar ik hou me in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en gezien je vurige anti-abortus pleidooi neem ik aan dat jij de emotionele achtbaan van een zwangerschap en abortus al hebt doorstaan en daar fysiek en emotioneel gebroken uitgekomen bent?
Dan zijn alle mannen massamoordenaars. Er worden miljoenen beginnen van menselijk leven zomaar bruut vermoord tijdens een zaadlozing!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is het begin van menselijk leven.
Respect voor een potentieel menselijk leven, maar niet voor menselijk leven dat voorbij de embryo-fase is, bijvoorbeeld je medeforumgebruikers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik toon tenminste respect voor menselijk leven. En daar ontbreekt het de meesten hier aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |