abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33657377
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn voorbeeld mbt vriendin-neuken is juist heel goed. Degene tegen wie het gericht is geeft al aan 'ik zou het niet willen weten'. En daar mist hij het punt. Hij zou het WEL willen weten, want hij wel waarschijnlijk dat zijn vriendin eerlijk tegen hem is. Wat hij in feite niet zou willen is dat ze vreemdgaat.
Nee, je voorbeeld raakt kant nog wal, de relatie is immers al voorbij. De enige manier waarop het nog een beetje in de buurt komt is de volgende situatie: Ik maak het uit met m'n vriendin, en zij komt enige tijd daarna me vertellen dat ze tijdens onze relatie met de buurman heeft geneukt.

Wat levert die informatie op dat punt nog op? In het beste geval haal je je schouders er over op, in het slechtste geval heb je (nog meer) hekel aan elkaar.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 13:32:08 #227
5428 crew  miss_sly
pi_33657407
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef GeneralWong het volgende:

[..]

De vrouw heeft in mijn ogen geen beslissende stem, ze kunnen ook neuqen, dus dan zorgen ze maar dat ze samen een oplossingen kunnen vinden ook. Dit is absoluut niet iets waar de vrouw meer over te zeggen zou hebben. Vind je bijvoorbeeld dat een kind van 5 jaar oud meer van de moeder is dan van de vader, omdat zijn toevallig er 9 maanden mee in haar buik heeft rondgelopen?
Als het kind er eenmaal is, vind ik het een hele andere kwestie, die je hier niet mee kunt vergelijken. Jij haalt iedere keer van die idiote, niet relevante voorbeelden aan.
Als je gewoon leest (niet eens goed leest) kun je zien waarom ik vind dat een vrouw een belangrijkere stem in zulke zaken heeft, dus dat ga ik neit nog een keer uitleggen omdat jij met een onzinnig ander voorbeeld komt.
quote:
Daarnaast lijkt mij nieuw leven op aarde kunnen zetten het mooiste wat een mens kan 'presteren' op deze aarde, ik ben echter van het andere geslacht en ik zal dit geluk dus nooit kunnen proeven. Maar om op de manier van de TS de man buiten spel te zetten is gewoon aso...
Het is gewoon een klotesituatie en de enige goede beslissing die ze kan nemen, is die waar ze zichzelf het prettigst/minst kut bij voelt. Als haar beslissing is het hem niet te laten weten, het zij zo. Ik ben hetook wel met anderen eens dat een scharrel van 2 maanden (hoe íntens' en romantisch en weet ik wat allemaal nog meer, in mijn ogen toch echt een scharrel) iets anders is dan een langdurige relatie, waarbij je al meer gedeeld hebt en het ook niet vreemd is om zoiets te delen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 13:32:41 #228
5428 crew  miss_sly
pi_33657418
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is aan hen samen om te beslissen.
In dit geval dus niet, jeetje, wat kun jij hardnekkig doordrammen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:38:00 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33657581
quote:

[..]

De beslissing is al gemaakt, en de relatie is over.
pi_33657704
quote:

[..]

Laat het nou eens tot je doordringen:
Er Is Geen 'Samen'. De Relatie Is VOORBIJ. OVER. FINITO. SCHLUSS!
pi_33657714
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In dit geval dus niet, jeetje, wat kun jij hardnekkig doordrammen
In dit geval niet omdat de topicstarter haar verantwoordelijkheden probeert te ontlopen, waar ze blijkbaar goed in is anders was ze nooit zwanger geworden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33657771
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

In dit geval niet omdat de topicstarter haar verantwoordelijkheden probeert te ontlopen, waar ze blijkbaar goed in is anders was ze nooit zwanger geworden.
Kun je nou godverdomme onderhand je moralistische gezeik eens achterwege laten, en gewoon on-topic blijven, in plaats van je middeleeuwse pro-life bullshit blijven ventileren in een topic wat daar niet voor bedoeld is?
pi_33657772
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee, je voorbeeld raakt kant nog wal, de relatie is immers al voorbij. De enige manier waarop het nog een beetje in de buurt komt is de volgende situatie: Ik maak het uit met m'n vriendin, en zij komt enige tijd daarna me vertellen dat ze tijdens onze relatie met de buurman heeft geneukt.

Wat levert die informatie op dat punt nog op? In het beste geval haal je je schouders er over op, in het slechtste geval heb je (nog meer) hekel aan elkaar.
Over kant nog wal raken gesproken.. die 'seks met de buurman' heeft geen enkel gevolg meer. Dat kind wat er al dan niet gaat komen heeft voor beide gevolgen. Misschien is die jongen wel 100% anti-abortus? Misschien kan hij haar overtuigen om het niet weg te laten halen? Wie zijn wij om die beslissing voor hun te nemen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:45:08 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33657830
quote:
Besluiten een zwangerschap te laten eindigen in abortus is óók je verantwoordelijkheid nemen. Omdat je je bijvoorbeeld terdege beseft een kindje op dit moment in je leven (nog) geen zekere toekomst te kunnen bieden.
Daarbij heeft TS wél een anticonceptiemiddel gebruikt, dus het is onzin te zeggen dat ze al onverantwoordelijk bezig was tijdens het neuken.

Ik neuk ook omdat ik het lekker vind, niet omdat ik een kind wil...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:45:35 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33657850
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Over kant nog wal raken gesproken.. die 'seks met de buurman' heeft geen enkel gevolg meer. Dat kind wat er al dan niet gaat komen heeft voor beide gevolgen. Misschien is die jongen wel 100% anti-abortus?
Dan had-ie vast wel gezorgd dat zijn tuinslang het niet koud heeft.
quote:
Misschien kan hij haar overtuigen om het niet weg te laten halen? Wie zijn wij om die beslissing voor hun te nemen?
TS haar besluit staat al vast, dus dit zal niet het geval zijn.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 13:46:04 #236
5428 crew  miss_sly
pi_33657862
quote:

[..]

Hoe krijg je het toch voor elkaar om in 1 zinnetje zoveel onzin, vooroordelen en pedanterigheid door te laten klinken

Ze ontloopt haar verantwoordelijkheden niet, ze neemt alleen een andere beslissing dan jij vindt dat ze zou moeten nemen. Gelukkig voor haar heeft ze met jou niets te maken.

Ongewenst zwanger worden kan op vele manieren, en een daarvan is inderdaad om niet verantwoordelijk om te gaan met voorbehoedmiddelen. Echter is behalve het hebben van geen sex, geen enkele methode volledig waterdicht en kan er altijd een ongewenste zwangerschap ontstaan, zelfs als men op een goede, verantwoorde manier met anticonceptie omgaat.
pi_33657873
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

De beslissing is al gemaakt, en de relatie is over.
Wel mooi dat de hier fokkertjes hier vinden dat zij wel mogen meebeslissen over het al dan niet aborteren van het kind, maar dat de toekomstige vader eruit wordt gelaten is geen enkel probleem.

Daarnaast worden zelfmoordtopics actief geweerd op Fok. Misschien een goed idee om eens 1 lijn te gaan trekken en ook abortustopics te gaan weren.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:46:16 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33657874
Verder ben ik het eens met J.M.G. en is dit topic niet de plek voor pro dan wel anti abortus discussies!

Open daar anders een eigen topic over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33657942
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Besluiten een zwangerschap te laten eindigen in abortus is óók je verantwoordelijkheid nemen. Omdat je je bijvoorbeeld terdege beseft een kindje op dit moment in je leven (nog) geen zekere toekomst te kunnen bieden.
Daarbij heeft TS wél een anticonceptiemiddel gebruikt, dus het is onzin te zeggen dat ze al onverantwoordelijk bezig was tijdens het neuken.

Ik neuk ook omdat ik het lekker vind, niet omdat ik een kind wil...
Als je genoeg voorzorgsmaatregelen neemt dan word je normaal gesproken niet zwanger. Ga je onzorgvuldig met de pil om.. dan sja.. En DAN NOG is het je eigen verantwoordelijkheid. Ik seks ook niet omdat ik een kind wil. Maar mocht het er onverhoopt toch van komen dan ga ik mijn verantwoordelijkheden niet uit de weg.
Kun je daarmee niet omgaan dan moet je simpelweg geen seks hebben.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:48:32 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33657949
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wel mooi dat de hier fokkertjes hier vinden dat zij wel mogen meebeslissen over het al dan niet aborteren van het kind, maar dat de toekomstige vader eruit wordt gelaten is geen enkel probleem.

Daarnaast worden zelfmoordtopics actief geweerd op Fok. Misschien een goed idee om eens 1 lijn te gaan trekken en ook abortustopics te gaan weren.
Een andere oplossing is om wanneer je niet on-topic kunt reageren gewoon niet te reageren.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:49:33 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33657987
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je genoeg voorzorgsmaatregelen neemt dan word je normaal gesproken niet zwanger.
Ik ken toch meerdere vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geraakt.
quote:
Kun je daarmee niet omgaan dan moet je simpelweg geen seks hebben.
Verantwoordelijkheid nemen is ook een kind neit ter wereld laten komen als je van te voren al weet dat je het niets te bieden hebt.
pi_33658005
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan had-ie vast wel gezorgd dat zijn tuinslang het niet koud heeft.
[..]
Daar waren ze allebei bij. Als zij daadwerkelijk vindt dat zijn verantwoordelijkheid tijdens de daad zo groot was, dan moet ze nou ook inzien dat ook dit ongeboren kind onder ZIJN verantwoordelijkheid valt en niet alleen onder de hare.
pi_33658020
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij één van de weinigen de probeert 'mee te beslissen'. De rest respecteert de wens van de enige persoon die er mee opgezadeld zit.
quote:
Zelfmoord en hulp bij zelfmoord zijn verboden in Nederland. Abortus niet.
pi_33658066
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ken toch meerdere vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geraakt.
Dan zijn ze er onzurgvuldig mee omgesprongen. Simpel. Onzorgvuldig omspringen met de pil kan ervoor zorgen dat deze niet meer veilig is. En er is geen enkel onderzoek wat aantoont dat je ondanks perfect gebruik van de pil zwanger kan worden.
quote:
[..]

Verantwoordelijkheid nemen is ook een kind neit ter wereld laten komen als je van te voren al weet dat je het niets te bieden hebt.
Dat lijkt me hier niet aan de orde. Dit is meer een kwesite van 'geen zin in hebben' Als 24 jarige een kind niets te bieden hebben in Nederland bestaat niet tegenwoordig.
pi_33658104
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]

Zelfmoord en hulp bij zelfmoord zijn verboden in Nederland. Abortus niet.
Drugs is ook verboden, en daar zijn ook topics over.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:53:10 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33658117
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar waren ze allebei bij. Als zij daadwerkelijk vindt dat zijn verantwoordelijkheid tijdens de daad zo groot was, dan moet ze nou ook inzien dat ook dit ongeboren kind onder ZIJN verantwoordelijkheid valt en niet alleen onder de hare.
Hahahaha je wilt geloof ik werkelijk 2 mensen die niets meer van elkaar moeten bij elkaar brengen, om samen op die basis een ongewenst kind op te voeden?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:53:17 #247
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_33658121
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:

Als het kind er eenmaal is, vind ik het een hele andere kwestie, die je hier niet mee kunt vergelijken. Jij haalt iedere keer van die idiote, niet relevante voorbeelden aan.
Als je gewoon leest (niet eens goed leest) kun je zien waarom ik vind dat een vrouw een belangrijkere stem in zulke zaken heeft, dus dat ga ik neit nog een keer uitleggen omdat jij met een onzinnig ander voorbeeld komt.
Het gaat om hetzelfde kind, dus zie het verschil niet zo. Je maakt je er in mijn ogen erg makkelijk vanaf, net zoals de TS. Echt van die onverantwoordelijke vrouwen, yugh.
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
pi_33658155
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hahahaha je wilt geloof ik werkelijk 2 mensen die niets meer van elkaar moeten bij elkaar brengen, om samen op die basis een ongewenst kind op te voeden?
Dat is raar he. Bijna net zo raar als scheidingen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:54:31 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33658164
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij één van de weinigen de probeert 'mee te beslissen'. De rest respecteert de wens van de enige persoon die er mee opgezadeld zit.
Nee hoor, de rest lurkt en denkt er het zijne van.. ik kan me persoonlijk goed vinden in de argumeneten die door hem worden aangedragen maar heb de wil niet om jullie er van te overtuigen. Maar dat terzijde.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56:00 #250
5428 crew  miss_sly
pi_33658211
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef GeneralWong het volgende:

[..]

Het gaat om hetzelfde kind, dus zie het verschil niet zo. Je maakt je er in mijn ogen erg makkelijk vanaf, net zoals de TS. Echt van die onverantwoordelijke vrouwen, yugh.
Ik denk dat jij in ieder geval niet het recht hebt om op basis van een paar zinnen in een topic te bepalen dat ik een onverantwoordeiljke vrouw ben. Je hebt geen idee waar je over praat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')