hoor helemaat niets terwijl die paal 300 meter van mijn werk afstaat
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent. </b>
dat kunnen net die 2 minuten zijn dat... [/doemdenken]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft! Winnaar Serie A-toto 2008-2009 Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven! En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Everyday you`re here I`m gonna let you know That every moment we share together, is even better than the moment before. If every day was as good as today was, then I can't wait till tomorrow comes!
Dus ik moet mijn raam open zetten op het moment dat de sirenes gaan, zodat ik de sirenes kan horen en ik dus weet dat ik de ramen moet dicht doen? Anders hoor ik het gewoon niet.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!